2012. október 18., csütörtök

OPI Euro Centrale 2013 tavaszi kollekió

Sziasztok!

                 Most láttam az első képeket az OPI tavaszi kollekciójáról, amit meg is mutatok Nektek.

Tudom, messze van még a tavasz, de párat alszunk és itt van. Vagyis én úgy érzem egyre gyorsabban teleik az idő, olyan mintha hétfőből és  péntekből áll egy hét, annyira gyorsan tovaszállnak a napok.

Saját kollekciót Magyarország nem kapott de 3 lakk hozzánk kapcsolódik a sorozatból :)
a kép nagy méretű, katt






És még egy kis újdonság, a Mariah Carey nevével fémjelzett 8 darabos kollekció, januárban várható a megjelenése.


Mi véleményetek, melyik szín tetszik ?


12 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy nem kapunk külön kollekciót??? Ez felháborító. :-) Amúgy a paprikásat értem, de a másik két szín eléggé jellegeteln. :-(

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik mindhárom magyar vonatkozású lakk. igazából az egész kollekció jól néz ki :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  3. OK, a nap vége felé már nem tudok gépelni, de sebaj. Szóval: jellegtelen. :-D

    VálaszTörlés
  4. Nekem most a Mariah Carey kollekció tetszik...

    VálaszTörlés
  5. A Mariah kollekció egy csoda, a másik nem igazán tetszik nekem :(

    VálaszTörlés
  6. Nincs még Opi lakkom, de úgy érzem már ideje lenne kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
  7. De aranyosak már a magyaros lakkok nevei :)

    VálaszTörlés
  8. ú nagyon szépek, különösen a can't find my czechbook és a you're such a budapest tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. A Mariah kollekcióból nekem csak 2 lakk tetszik a Get your number és az A butterfly moment. Viszont a másikból sokkal több tetszik, talán 3 ami nem. Még nincs OPI lakkom, de a My paprika is hotter than yours!-t szerintem meg fogom venni, és hála neked nem sokára kapok is egyet (alig hiszem el :D).

    VálaszTörlés
  10. A magyarosakat akkor is megvenném, ha citromsárgák lennének. :D:D:D

    VálaszTörlés
  11. Melyik szín tetszik?! Hát... úgy mindegyik! ;D A Stay the night - OMG!

    VálaszTörlés