2012. október 26., péntek

250 Forintért mesésen csillogó körmök

Sziasztok!



          Egy kis  előélet  ismertetése kell ahhoz, hogy megértsétek a lelkesedésem az új glitterek, fóliák, csillámporok iránt, de a képeket elnézve -aki szereti a csillogást- megért.
         Nem jártam profi műkörmös üzletbe, körömlakkot  legtöbbször parfümériában vásároltam vagy webshopokból rendeltem, nagy ritkán. Régen, nem volt több mint  6-7 körömlakkom egyszerre.
Csak rózsaszínt és aranyszínűt használtam, de most tombolok, behozom a lemaradást, vége a "hátrányos" helyzetnek.
           A 2mbeauty, az Essie lakkokat forgalmazó üzletbe belépve akkora glitter, csillám választék vágott arcon, hogy nem tudtam levenni a szemem róluk, elsőnek csak 2 darabot vettem, kipróbálásra.
Szerintem itt sokkal szebb/különlegesebb körömdíszítő termékek kaphatóak mit más kellékes üzletben. Az árak is elfogadhatóak, van ami akciósan 150 Ft, a többi 250-350 Ft./ tégely.
Minimum 12-15 alkalomra elegendő egy kis tégely tartalma ha csak egy-egy ujjat díszítünk vele.
A gliteres/csillámos körömlakkok 450-2000 Ft.- közötti áron mozognak.
Egy üveggel elhasználni meg szinte lehetetlen. Az eloszlatásuk  is nehézkes, hiába van tele a színtelen lakk glitterel.

            De szavak helyet, beszéljenek a képek.
Pedig most szívesen írnék még, mivel olyan érzésem van mintha én találtam volna fel a spanyolviaszt. Über-brutál-mega-giga-terra glitteres felfedezésem csak gyűrűsujjakra  használom, 2 napot (Htb nap) simán kibír, viszont a harisnyanadrágot óvatosan kell felhúzni még fedőlakkal borított ujjal is.
A glittereket áttetsző és fekete lakkokra vittem fel, van ami jobban tetszik fehér alapon és van ami a fekete színű lakkon mutat jobban.









 Megmondom a frankót, nekem sokkal jobban tetszenek mint a Models Own Mirrorbal darabjai.
Arról nem is beszélve, árban mekkora a különbség!
Hétköznap is használom a már említett extra kreatív módon, gyűrűsujjra.



Holografikus vagy glitteres/fóliás lakkokat  kedvelitek jobban ?
Egyáltalán tetszik a csillogás ? :)

14 megjegyzés:

  1. Huh, nem semmi csillogás.
    Majd manikűrt is kérek szépen ezekkel a gyönyörűségekkel

    VálaszTörlés

  2. @Ani: lesz, szerényen, de lesz, csak előbb átszaladok az új lakkokon, nagyon jó színek :)

    VálaszTörlés
  3. 5. képen az arany pelyhes láttán csorog a nyálam :DDD

    VálaszTörlés
  4. Jól néznek ki! Én kíváncsi lennék egy ezzel készült full lakkozásra :) Nekem a kék és az ezüst tetszik legjobban!!

    VálaszTörlés
  5. Tyű, mennyi csillivilli :]
    a 3 utolsó kép a kedvencem :]

    VálaszTörlés
  6. Wow némelyik nagyon extrás! Az arany nagyon szép :$

    VálaszTörlés
  7. Nehéz lenne választani.... a holo lakkokat is imádom (imádnám), és a glittereseket is....
    A 3., 5., és a 10. kép a kedvencem....

    VálaszTörlés
  8. Csilivili van bőven, én azért a körmeiden is megnézném. :)

    VálaszTörlés
  9. húú de szépségesek! :)
    szeretem a glittereket és a csillámokat. :)

    VálaszTörlés
  10. Én nem igazán vagyok oda a glitterekért és a csillámokért, mert rémálom levakarni őket utána. Viszont néha kedvet kapok hozzá, és akkor a gyűrűsujjamat szoktam díszíteni. Így a kecske is jól lakik, káposzta is megmarad :]

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűek és én is nagyon kíváncsi vagyok hogy mutat rajtad! :)

    VálaszTörlés