2012. október 9., kedd

Dior - "Golden Jungle" Vernis Duo Crocodile Leather Effect

Sziasztok!


         Végre, sikerült összehoznom ezt a bejegyzést is.


Rengeteg kép lesz látható.
Kicsit szétszórt a bejegyzés mivel 5 fénykép mappából válogattam ki a képeket.
Felvezető szöveget sem írok, hogy ki mikor, miért álmodta meg, mi ihlette, Ti is tudjátok a fő inspiráció mindig a minél nagyobb bevétel.
A doboz tartalma 2 darab 10 ml-es körömlakk.




          Vásárlásnál nagy dilemma volt, hogy egy 4. rúzst válasszak vagy a körömlakk párost.
Végül arra a következtetésre jutottam, 3 rúzst vásárolni egyszerre, több mint elég, szülinap ide vagy oda,  a lakk meg nagyon különleges és az aranyszínű alaplakk önmagában is gyönyörű. Nem igazán rajongok a repedezős lakkokért, blogokon szép de ha nem közelről nézzük, semmi extra, akkor inkább egy glitterest választok. A krokodilbőr mintázatú repedezős fedőlakk viszont  nagyon egyedi, hasonlót még nem láttam.



Nem egyszerű használni, eddig  5x használtam és mindig teljesen más volt a repedezés nagysága, volt, hogy szép nagy maradt, volt, hogy alig látszott, de végül mielőtt kidobtam volna a dobozát megtaláltam a mellékelt használati utasítást. Erre mondják "jobb később, mint soha".
Innentől már könnyebb volt, a lényeg, hogy 1 perc után kell felvinni a repedezős fedőlakkot, közepes vastagságban. Látható lesz a különbség, hogy mennyire fontos az időzítés.
vékony rétegben a fedőlakk

későn vittem fel a fedőlakkot, minimálisan repedezett meg
vastag a fedőlakk
kosztümhöz is illik

egyetlen és eredeti krokodilbőrből készült táskám
És a legutolsó  lakkozás után már sikerült elérnem a kívánt végeredményt:

árnyékban


napsütésben
Tetszik, hogy a keki zöld repedezős lakkot más színekkel is tudom használni, eddig fehér alapon tetszett a legjobban.



        Tartóssága kiváló, fedő lakk nélkül 3 nap, az Opi DS sorozatból való fedőlakkal 5 nap után is tökéletes volt, csak ráuntam. Bármennyire szép, jó, tartós, különleges és márkás, az ára nagyon magas.
Nem bántam meg, hogy megvettem, az Escentual.com oldalán  22,9 Font ami kb. 8200 Ft-, de a 3 darab rúzson 21 Fontot spóroltam az itthoni árakhoz viszonyítva, így bőven belefért.
Itthon nem hiszem, hogy megvettem volna, ugyanis egy Szent István király képével nyomott bankót kérnek érte a parfümériákban, pontosabban 10.350 Ft-ot.

De nem csak lakkokban és táskában szeretem a krokodilbőr mintát....


Használtok repedezős lakkot ?

31 megjegyzés:

  1. B@sszus, de gyönyörűen repedezik!
    Nekem más márkákból vannak repedezős lakkjaim, de ennek a nyomába sem érnek

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, és különleges, de hát igen, elég szép ára van :O :D

    VálaszTörlés
  3. Én is használtam, de nem ennyire szépet. Ez eszméletlen gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  4. Az a kalács a végén mindent visz!:D
    Gyönyörű lakkok, nem szeretem a repedezős lakkokat, de ez :O Nagyon szép! Az ára elég magas, remélem olcsóbb márkák is előrukkolnak valami ilyesmivel a közeljövőben:)

    VálaszTörlés
  5. nekem is van krokis hatású lakkom, egy Barry M személyében. imádom! ha érdekel, nézz be a blogra, ahol már többször is írtam róla :)
    http://leilahercegno.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

  6. @Lilla: megnéztem és nagyon szép!
    Beszerzési helye, ára ? :-)

    VálaszTörlés
  7. Ez tényleg nagyon szépen repedezik, csak hát igen az ára...

    VálaszTörlés
  8. nagyon szépen repedezik!!gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen teszi a dolgát *-*

    VálaszTörlés
  10. Én annyira nem szeretem a repedezős lakkokat, de ez fenomenális.

    VálaszTörlés
  11. MUP-ból rendeltem nyáron, akciósan 990 ft volt, eredeti ára 1350 ft. :)

    VálaszTörlés
  12. nagyon szívesen! :) jól néz ki az arany lakkal és a színesekkel is jól mutat :)

    VálaszTörlés
  13. De gyönyörű *.*
    Használok repedezős lakkokat, de azok jóval olcsóbb árkategóriások, ezzel össze se lehet hasonlítani
    Álom ez a lakk :$

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lakk, de nekem a köves gyűrűd tetszik a legjobban. Csodaszép :D

    VálaszTörlés
  15. Szépséges és külön pirospont a táskahátteres képért! :-)))

    VálaszTörlés
  16. Ez nem fair :D Eddig olyan nyugodt lelkiismerettel utáltam a repedezős lakkokat, de ezt nem lehet :)) A Barry M pedig hónapok óta hiánycikk sajna :S

    VálaszTörlés
  17. Én használok, de nem nagy kedvenc. Inkább egy ombre lakkozás. Viszont ez a lakk nagyon szép,és szépen reped.

    VálaszTörlés
  18. Juhj, nagyon szép! Nekem a sima repedezős móka nem igazán tetszik, de ez nagyon esztétikus olyan finom nőcis. Az ára szerintem az ami visszatartó, de remélem elérhetőbb márkák is kihasználják. :)
    Jó kis teszt volt!

    VálaszTörlés
  19. Hát igen, ez tényleg szépen reped. De ha most kellene választanom akkor a kalács mellett döntenék :)

    VálaszTörlés
  20. Aggie, a MUP-ban a Barry M termékeknél azt írják, okt. 17-től lesznek újra elérhetőek az elfogyott termékek. érdemes vissza-vissza nézni, ha vmi tetszik.

    VálaszTörlés
  21. @ Lilla: köszi, azt nem is láttam. Nézni fogom :)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon tetszenek a lakkok és jó ez a krokodilozás. Nekem is van egy hasonló berepedezős lakkom. Egy használatig tetszett, magamon :/

    VálaszTörlés
  23. nagyon tetszik ez az arany szín!!gyönyörűű!!

    VálaszTörlés
  24. Wow, hát ez tényleg baromi jó!! Nagyon különleges. Az órád, karkötőd és a fityegős gyűrűd meg szintén csodásan mutat velük :)

    VálaszTörlés
  25. Én nem szeretem a repedezős lakkokat. De ez... vékony rétegben... Stílusos! :) Tetszik. ;)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szép és különleges darab! :)

    VálaszTörlés
  27. Essszméletlen szép! Hú, csak ámulok, annyira tetszik! :)

    VálaszTörlés
  28. Kakukktojás leszek, nekem nem tetszik, de nem csak ez, egyik repedezős sem. Viszont az utolsó kép, nyami:) NA azt imádom:)))
    Lehet a héten csinálok, hiába, na, rég volt karácsony:D

    VálaszTörlés