2014. február 9., vasárnap

A férjem és a körömlakkok

Sziasztok!

       Az eredeti cím, terveim szerint más lett volna, de kell egy kis bevezető a mai poszthoz.Valentin nap alkalmából, noha nem tartjuk az utóbbi 15 évben, gondoltam nyomdázok egy kis szívecskés mintát a körmeimre, ekkor gondoltam először arra, hogy milyen színek is tetszenek  a férjemnek, amit a körmeimen látni szokott....
Nem csak a férjemről lesz szó, az egész családról írok, mennyire rajonganak a hobbimért....

                A férjem kapcsolata a körömlakkjaimmal nagyon ellenséges, nincs mit szépíteni a dolgokon, sokszor tesz csípős megjegyzéseket amikor látja, hogy festem a körmöm,  indulok ki az udvarra fotózni kezembe a körömlakkal vagy amikor a postástól átveszek egy nagyobb borítékot, utolsó ilyen alkalomnál már azt mondta: " bontsd ki, lássuk mi szépet vásároltál", természetesen ironikus hangvétellel :D
A fiaimat már meg sem említem, általában későeste, amikor már túl vagyok a vacsoráztatás, mosogatás, zuhanyzás  napvégi rituálén , tiszta és nyugodt a terep, akkor szoktam leülni  lakkozni.
Leterítek egy újságot a nagy ebédlőasztalra, előveszem a kigondolt lakkokat, mintalemezeket, felkenem az alapszínt és ekkor... biztosan megjelenik valamelyik gyerekem, aki szeretne valamit kérni!
Az első szavuk ilyenkor, bármelyik is jelenik meg - mintha sziámi ikrek lennének-  " már megint a körmeidet fested?" Ilyenkor csak sziszegni tudom azt: "nem látod???"
Anyám a múltkor majdnem vérig sértett egy kérdésével, amikor egy körömlakkot szeretett volna kérni, és azt kérdezte "milyen színeid vannak?" Ledöbbentem, mondtam mondjon egy színt és legalább 5 árnyalatot mutatok neki belőle... képzeljétek kifogott rajtam!  Milyen színt kért? Türkizkéket, nos ebből tényleg nincs nagy választékom :D
Visszatérve, a férjem kedvenc színei a rózsaszín, piros és arany, ezekből 3 konkrét színre is emlékszem amit megdicsért , tetszett neki, ezek a következő lakkok voltak : rózsa, piros, arany .
Színek, amitől viszont szinte rosszul van, az a lila és a zöld színű körömlakkok.
Nézzük miket sikerült összehozzak, nem lett valami jó egyik sem, de sokat pepecseltem velük, így csak felkerül a blogra. Elsőnek kiválogattam azokat a mintalemezeket amin szívminták voltak, már itt nehézségékbe ütköztem, melyeket használjam.
Az első variáció:



Péntek este (még most is ez van a körmeimen) újabb kísérlet:tettem, itt nagyon sokszor lemostam a középső ujjamról a lakkot, borzalmasan kiszáradt a bőröm :(




 A minták közelről:
 Mai kérdés, milyen a családtagjaid hozzáállása, ha körömlakkfüggő, tolerálják a hobbid? :D



38 megjegyzés:

  1. Az én vőlegényemet az zavarná, ha a "természetesség" jegyében abbahagynám a körömfestést, nem sminkelnék, stb. (Tudom, sokszor divat leszólni aki lakkozza a körmét, neadjisten mű körme van) Nem szereti a "semmilyen" körmöket, neki tetszenek a lakkozásaim, sőt, sokszor kapok tőle lakkot.:)

    VálaszTörlés
  2. @Ayesha: vigyázz erre a pasira, becsüld meg! :)
    A férjemet sem zavarja ha festem magam, adok egy kicsit a megjelenésemre, ruhát, kiegészítőket vásárolgatok, csak már irtózatos mennyiségű körömlakkom van, szóval ezekkel már nehezebben birkózik meg :D

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő szép, de a 2. hozzám közelebb áll :]
    Szerencsére nálam tolerálják a sminkelést meg lakkozást,sőt a párom izgatottan kérdezgeti mindig, hogy na milyen lesz, meg mutassam meg. Mikulásra pedig magától vett 2 körömlakkot nekem, Ő választotta, és a durva, hogy olyan színeket, amik még nem voltak, és tetszenek :D

    VálaszTörlés
  4. @Klaudia Orbán: tanácson ugyanaz, amit Ayesának is írtam :)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk általában az anyagiak a probléma: már megint mennyit költöttél erre a sokadik vacakra és társai. Nálatok ez nem szokott előjönni?

    VálaszTörlés
  6. nagyon jók lettek! nekem egyelőre nincs olyan sok lakkom, bár a dobozom lassan tele lesz velük... nincs olyan személy a családomban, aki ne tolerálná, hiszen, ha ettől boldogabb vagyok, miért ne? persze nem veszek meg nagyon hasonló színeket, illetve számomra van egy limit, aminél több pénzt nem szeretnék körömlakkra költeni :)

    VálaszTörlés
  7. .. haha, a család és a hobbi... jó téma :) ;)
    ... fogalmazzunk úgy hogy elnéző-megértő összességében a hozzáállásuk.... a férjemet alapvetően hidegen hagyja ez a hobbim, csak az idegesíti ha szanaszét hagyom a körmös cuccaimat. Ez gyakran előfordul mert elég rendetlen vagyok. :D A fiam nagyon kreatív lélek, szeret rajzolni nagyon jó tér és arányérzéke van, jól ért a színekhez, ő mindig megdícséri a körmeimet és ha látja hogy lakkozok akkor tapintatosan félrevonul és lehallatszik az emeletről, ahogy a húgát is inti "most hagyd, mert lakkoz". A kislányomat eleinte elbűvölték a lakkos kellékeim, de mostanra megunta, szerintem csömöre van már ebből a dologból, nem is engedi kilakkozni a körmét még játékból sem. Gondolom jobban örülne ha inkább vele játszanék, nem a lakkokkal, de én makacsul ragaszkodom hozzá, hogy legyen olyan időszak a napban amikor csak magammal vagyok elfoglalva. A szomszédok pedig biztos komplett hülyének néznek amikor látják hogy az ablaknál állva, vagy az udvaron napfényre vadászva fotózom a kezeimet :D

    VálaszTörlés
  8. @Lina: kisebb dolgoknál és addig míg nem kérek tőle, nem probléma.

    @Lilla: nagyon jó tetszik amit írtál:)

    @Szilvia A.:aranyosak a gyerekeid, a kisfiad cukorfalat :)
    A néha szanaszét hagyott lakkok, meg udvari fotózásnál a szomszéd fürkésző szeme nálam is megvan :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem a párom maximálisan támogat, örül is neki, hogy csinálom a blogot is. Szokott rendelni is nekem lakkokat. Az első A-england lakkjaimat pl. tőle kaptam szülinapomra :)
    A nővérem valamilyen szinten osztja a körömlakkozási mániámat, így ő a családból az egyetlen aki tudja, mennyi körömlakkom van- a páromon kívül természetesen... A többiek nem tudják, és nem is értenék meg, minek költök ilyen sokat erre.

    VálaszTörlés
  10. Ja, led lámpát is kaptam tőle, hogy bármikor fotózhassak :)

    VálaszTörlés
  11. Az első, rózsaszín variáció nekem jobban tetszik :) Nekem tolerálja mindenki a mániámat de pl. szüleim reakciója egy újabb lakkal teli boríték láttán: "Már megint körömlakkot vettél?" Persze utána jönnek sorban kíváncsiskodni, hogy mit festettem :D

    VálaszTörlés
  12. @Zsozsó Sakklakk: a lényeg, hogy a párod megértsen, ez meg van ahogy írod :)
    Nos, nálam mikor anyám vagy más azt kérdi, vagy megjegyzéseket tesz, h minek ennyi lakk, azt szoktam válaszolni, h jobb lenne ha alkoholista lennék és italra költeném.....ezzel be is fogom a szájukat, na nem mintha lenne alkoholista a családba, de ez annyira ijesztően hangzik :D
    @Glitterfinger Lexa: a lényeg, h veszekedés ne legyen emiatt :)
    Mi is értsük meg azokat akik nem rajonganak a körömlakkokért :D

    VálaszTörlés
  13. Nekem is az első, ami inkább tetszik :)
    A párom teljes mértékben tolerálja ezt a hobbit, sokszor ő segít nekem színeket választani, ha épp lakkot venni készülök, de kaptam is már tőle lakkot, rajta kívül viszont elég kevesen tudják a családból, hogy lakkmániás vagyok, talán csak az egyik unokatestvérem, de őt már lakkoztam is ki párszor, úgyhogy akik tudnak róla, azok teljes mértékben jól állnak ehhez a dologhoz, sőőőt párom egyik haverja is odavan a szebbnél szebb lakkokért, amiket folyton mutogatok neki :D

    VálaszTörlés
  14. Anyagilag nem viszem romlásba a háztartást azért, akkor már biztosan zavarná Őt is, de szerencsére nincs semmi baj. Nem is veszek drága lakkokat/sminkeket sem.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépek a manikűrök, nekem az első jobban tetszik :)
    Nekem a párom teljes mértékben támogatja a sminkvásárlásokat meg a lakkozást. Sőt mi több, én nem voltam lakkozós-sminkelős egészen addig amig évekkel ezelőtt nem kaptam tőle egy sminkes bőröndöt tele sminkekkel. Na ekkor kezdődött...

    VálaszTörlés
  16. Általában mindenki kérdése,mikor szerzek új lakkot: minek ennyi körömlakk? :D

    VálaszTörlés
  17. @FranCiska: a legjobban az tetszik, hogy a párod haverja rajong a lakkokért :D
    Egyszer a férjem is vett nekem lakkokat, együtt mentünk be egy Rossmann üzletbe sampont meg mosószert vásárolni, bedobtam a korsárba pár Rimmel lakkot, kifizette, de azt mondta jól levettem, igaz nevetve mondta.
    Illetve szoktam jutalékot kapni ha nyer tippmix- en, régi profi játékos, természetfeletti megérzésekkel, szóval így szponzorálja a hobbim is :D
    @Ayesha: ez természetes, vannak sokkal fontosabb dolgok a lakkok, sminkcuccok előtt, az már zárt osztályos dolog lenne akinél ezek állnak első helyen :D
    @fairyland: szuper párod van neked is, tessék megbecsülni :)

    VálaszTörlés
  18. Cuki mindegyik lakkozás, tiszta romantikus :D
    A zuracskám amikor meglát a kezemben egy Nailland-es szatyrot, mosolyogva rámnéz és megkérdi: Babó, már megint mi szépet zsákmányoltál? :) Tolerálni simán tolerálja, pláne hogy nem az ő pénzét költöm, így lényegében alig van beleszólása :PPP
    De az OPI leárazásnál ma pl. segített, mert jelezte, hogy Nekem ilyen színű lakkom bizony már van. De mondom, 50% kedvezmény van rá! Válasz: akkor is.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  19. Erzsi,felolvastam a bejegyzest a ferjemnek,vihogott,es annyit mondott:"hat igen" szerintem magara ismert :-D

    VálaszTörlés
  20. A 2. kicsit jobban tetszik, szuper lett :) Az én készleteimről senkinek sincs pontos adata és ez jó is így :P :D Én egyébként 7 emeletes magasságban lakok és szerencsére csak egy 4 emeletes ház van szembe, így annyira nem félek, hogy látnak fotózás közben, de hát előfordulhat, hogy pont akkor néznek ki, hát nem tudom olyankor mire gondolhatnak :D

    VálaszTörlés
  21. Én szerencsés vagyok pártéren, mert ugyan feleslegesnek tartja a smink- és lakkmániámat, és néha furán is néz rám, ha valami nem annyira megszokott színt használok (bár nála inkább a sötétebb és élénkebb rúzsok "ütik ki a biztosítékot", de a hasonló körömlakkokat sem érti), de elfogadja, és nem ironizál, ha sminkelek vagy körmöt festek.,. a családommal ellentétben. Miért van annyi sminked, mint egy kozmetikusnak, minek kell egy újabb natúrrózsaszín rúzs stb. :D.

    VálaszTörlés
  22. Hehe... Az én férjem is pont ilyen. Folyton mondogatja, hogy minek neked annyi körömlakk, minél rendeltél már megint, úgysem haszálod őket... Persze valahol megérti, hogy ez egy hobbi, de azért soha nem állja meg, hogy ne szóljon be... :)

    VálaszTörlés
  23. Az első manikűr tetszik nekem jobban! :-)
    AZ én emberem egészen jól tolerálja a mániám, bár tény, hogy nem mutatom meg neki minden alkalommal, ha új lakkot veszek (bár igaz ez a cipőkre is :-D
    Néha csak csóválja a fejét, hogy már megint körömlakk (vagy sminktermék), de azért büszke is rám. Előfordult, hogy a cégnél látott valami szép manikűrt és elújságolta, hogy én is nagyon szépeket szoktam alkotni, sőt körmös blogot is vezetek...
    Viszont amikor egyben látta a körömlakk-kollekcióm, akkor azért picit kiakadt. No meg amikor elárultam neki a Nailland látogatás után, hogy mennyibe került egy China Glaze lakk. Utólag kiderült, hogy azt hitte, minden lakkom annyiba került... Azóta ha azt mondom, hogy hidd el, nem akarod tudni, akkor nem kérdezősködik tovább :-D

    VálaszTörlés
  24. Örülök, hogy mindenkinek megértő, elnéző, beletörődő a családja, másképpen nem is menne, de néhány apró titkot, mint például pontosan hány darab körömlakkunk van, nem árt megtartani! :D

    VálaszTörlés
  25. Nekem már elfogadták, igaz nem is hagyom elől őket. :)
    Van mikor anyu vagy valamelyik barátnőm tőlem kér kölcsön 1-1 színt. :)

    VálaszTörlés
  26. @Niki Strawberrykiss: igen, ez nagyon fontos, h ne legyenek szem előtt :D

    VálaszTörlés
  27. nagyon cuki lett szerintem mind a két mani. :)
    nekem a barátom nagyon támogatja a lakkmániámat, tőle is kaptam már 1-2 lakkot, az első OPI lakkom is tőle van. mindig nézi a körmeim, meg támogat a blogírásban is. a barátaim meg hát vannak köztük is nagy lakkmániások, és ami a legmeglepőbb, hogy több fiúbarátomtól is kaptam már lakkot, arról nem is beszélve, hogy ők általában hamarabb észre veszik, hogy más a körmöm és mindig dicsérik. :D
    a családomban is tisztában van ezzel a mániámmal meg a blogomról is tudnak, apukám meg nővérem szokta mondani, mikor elindulok ki kezemben a fényképezővel, hogy "már megint körmöt festettél?", meg egy időben tényleg ész nélkül vettem a lakkokat, akkor is megszóltak, hogy "már megint minek vettél", de végül is nekik sincs nagyobb gondjuk vele, főleg hogy nővérem így válogathat a lakkjaim között. :D de a kedvencem az, hogy anyukám mindig akkor szól, hogy segíteni kell, mikor kifestettem a körmöm... :D

    VálaszTörlés
  28. Nekem is az első variáció tetszik jobban. Az én uram toleráns, de általában mindig megkérdezi a lakkozás időpontjánál, hogy pont most?! (Nem mintha ütne más programot.) Amúgy szokott színeket javasolni. Egyszer elkísért O.P.I. lakkot venni. Csak egyet szoktam választani egyszerre, azt is alapos megfontolás után (na jó, kivétel, ha akció van). Mikor a kiszemelt tüneménnyel
    a pénztárhoz csoszogtam, megkérdezte, hogy csak egyet??? Válasszak még! Mondom, nem-nem, elég, de válassz még (jelenet kb. 3 X). Fizetünk, kifele menet: Na jó, most már értem! :D:D:D

    VálaszTörlés
  29. Ú de nagyon szép mindkettő!!!
    Mi épp a költözést tervezgetjük a párommal..hétvégén beszélgettünk a szerkényekről, amikor is a körömlakkjaimra terelődött a szó..itthon egy polcon tartom őket, hogy átláthatóbb legyen de persze náluk ezt úgy terveztem, hogy egy szép tartóban kapnak helyet, hogy másnak több hely maradjon..Az első mondata az volt, hogy csak a felét vihetem el, különben nem férünk el :D No nekem sem kellett több....megmondtam hogy vagy jön velem mindenki, vagy maradok :D :D :D ...pasik :D

    VálaszTörlés
  30. Az első variáció tetszik nekem, nagyon szép.
    Én már elég öreg vagyok ahhoz, hogy ne foglalkozzak mások véleményével a lakkfüggőségemmel kapcsolatban. :) Persze ez még köszönhető a tavalyi betegségemnek is, ami kicsit átírta az eddig elveimet, szemléletemet is...

    VálaszTörlés
  31. Nekem az első jobban tetszik. :)
    A fiútesóim csak a lakkok számától vannak elájulva (pedig nincs is sok) és akkor, ha újabb lakkal jövök haza. Ez már jó régen volt, de holnap Rossmann közelébe kerülök.... :D (csak sikerüljön a vizsgám...)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon örülök a kommenteknek, köszönöm :)
    Az este lakkokat nézegettem, egy számomra új márka webshopjában, nagyon belefeledkeztem, színmintákat keresgéltem blogokon, a háttérben hallatszott a TV morajlása, el voltam, nem halottam, hogy szólnak hozzám, egyszer csak hallom a férjem hangát, anyátok nem hall, megint körömlakkokat vásárol, erre a kisebbik megszólal, de minek legalább 2 ezer darabja van, majd a nagyobbik folytatta, nem kettő, 5 ezer körömlakkja van, felálltam , bementem a napaliba, csak annyit kérdeztem miről van szó, jól hallom nem akartok vacsorázni? Szóval a gyerekeket (21 és 19 évesek) a kajával tartom sakkba, a férjem állandóan diétázik, vele nehezebb a dolgom, de szeret annyira , hogy elnézi azt a pár tucat körömlakkot ami egy pici örömet szerez és a hobbim :D


    Várom még a kommenteket :)

    VálaszTörlés
  33. :) végigolvastam a kommenteket és csatlakozom a "Rendes Manus" csapathoz. Hálaég Emberem szintén jól viseli a mániáimat, volt már rá többször is példa, hogy a Naillandbe ő ment el nekem lakkért. A nagyobbik fiam is szívesen nézi, válogatja velem (ő még csak 6 éves lesz, még lelkes :D ). Általában ő választ nekem másnapra színt és mintát. Szorgosan nézi velem a youtube videókat is.
    A Férj pedig már így ismert meg engem, hogy vannak mániáim. Sajnos van súlyosabb, mint a köröm. Cipő és szemhéjfesték a neve. A bankszámlámat jobban fenyegetik, mint a lakkok, bár lakkból is tekintélyes gyűjteményem van.
    A napi körömhöz is hozzászóljak, nekem az első jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  34. Azt nem is mondtam, hogy rendelt nekem egy körmös asztalt, amit direkt körömlakkos fakkokkal fognak ellátni (apukája csinálja) nagyon menő lesz :) Alig várom, hogy kész legyen!

    VálaszTörlés
  35. @Zsozsó Sakklakk: ezt nem kellett volna leírnod, főleg nem ide, ahol rengeteg körömlakkfüggő van, nagyon-nagyos sok irigyed lett, velem az élen :D
    Viccet félretéve, ez tényleg szuper ! :) A fakkok miatt, nem csúszkálnak el, szépen színekre lehet rakni, nem éri napfény, levegő....na, majd megnézzük a blogodon, mikor kész lesz, az akkor aktuális posztomnál majd írd a megjegyzésekhez, h nézzük meg :)

    VálaszTörlés
  36. Az én párom is a támogatós fajtából van. :) Lakkokat is szokott venni, és mindig előzékenyen megdicséri az alkotásaimat. És nagyon figyelmes is, van hogy megemlítem egy drágább márka nagyon tetsző árnyalatát, ami az én keretembe már nem igazán férne bele, ő pedig nagyon aranyos és megajándékoz vele. Sőt a múltkor elárulta, hogy külön listája van, és ha nincs ötlete mindig megnézi milyen lakkot szeretnék. ^^ Odáig még nem jutottunk, hogy ő válasszon nekem, azt mondja fél hogy nem tetszene nekem, amit választ... Jaj és a száradási időre is nagyon figyel, ezt akkor tudtam meg, amikor fél órával lakkozás után megkért, hogy csinálhatnék valami kaját, mert már nagyon éhes, csak látta hogy lakkoztam, és nem akarta, elkenődjön. :D

    VálaszTörlés
  37. Nekem pont tegnap mondta a párom, hogy egyszer felgyújtja a körömlakkos dobozom :D Igazából nem zavarja a lakkmániám, azzal van baja, ha képtelen időpontokban állok neki lakkozni. Ez a gyújtogatós mondat azért hangzott el, mert munkába indulás előtt 10 perccel jöttem rá, hogy új szín kell a körmeimre, és neki kellett rám adni a cipőt, nehogy belenyúljak :D

    VálaszTörlés
  38. Én el(viselem)fogadom a férjem póker mániáját, ő pedig a lakk (és parfüm) megszállottságom. :) Kaptam is már tőle lakkot, sőt még pókernyereményből elkölthető dollárokat is! :D A két nagy lányom is szeret lakkozni, a legkisebb pedig imádja nézegetni a színesre festett körmeim. Szóval ha a páromnak nem tetszene/ellenezné, eléggé alulmaradna, azt hiszem! :DD

    VálaszTörlés