2014. február 26., szerda

NOTD - Tavaszi pasztell színek

Sziasztok!
      Minden zsigerembe vágyom a tavaszra,  picit  még korán van, de a legszebb évszak.
Az ébredő természetnél nincs szebb.Imádom a kertet tavasszal, ahogy kibújnak az első hóvirágok, majd a sok színes jácint, tulipán, a virágzó orgonafák, a  rügyező gyümölcsfák, a fényesen ragyogó nap életerővel és jókedvvel tölt fel. Szóval már nagyon várom, hogy reggelente a teraszon kávézhassunk.
 Az akciósan vásárolt Springfield körömlakkokra nézve és kíváncsiságtól vezérelve ki kellett próbálnom ezeket a lakkokat, a kérdés már csak az volt melyikkel kezdjek, nem tudtam dönteni, így mindet felkentem. ;)
Springfield körömlakkokról pár napja írtam, a minőségükkel kellemes csalódást okoztak, rosszabbra számítottam. A lakkok 2 rétegeben rendesen fednek (kivéve a sárga, az 3 réteg), gyönyörű fényesre száradnak és hamar száradnak.  :)
A tartóssággal nincs gond, két nap után hibátlanul mostam le, igaz a nyomdázás után Seche Vite fedőlakkot használtam.
A gyűrűsujjakra rétegekben festettem fel a színeket, nem szivacsos technikával, a végeredmény szinte ugyanaz és nem kentem össze magam, igaz ez szivacs nélkül is megy nekem, mármint a maszatolás. :(
Bal kéz:


Jobb kéz:


A környezetemben lévőknek nagyon tetszett ez a lakkozás, senkinek semmi kifogása nem volt, hogy más színűek a körmeim, olyannyira nem, hogy még fotózni is segítettek, legtöbbször ha kérem nem hajlandóak, elhessegetnek, hogy nekik nincs ilyenre idejük/kedvük/tudásuk....igen, ilyen nehéz körülmények között írom a blogot.  :D

Kedvenc pasztell színeid?

15 megjegyzés:

  1. mind a kettő kezed tetszik, de a bal kicsit jobban. :))

    VálaszTörlés
  2. Na jó, ezt a manit most így azonnal a kezeimre kívánom. :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok, kedvesek vagytok :)
    Kellemes, lágy színek :)

    VálaszTörlés
  4. Menta, menta, menta, mert a többi fagyiszín már ránézésre is hízlal :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. De jó, szépek lettek, nagyon vidámak, tavasziasak :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett ez a manikűr! *-*

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű színek *-* a nyomdázás is tetszik: )

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek :) Gyönyörű manikűrök!

    VálaszTörlés
  9. wow,nagyon jók lettek Erzsi! :)

    VálaszTörlés
  10. De szépek lettek! :) Olyan ügyes vagy, bárcsak nekem lenne ehhez ilyen érzékem! :D

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, örülök, hogy Nektek is tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. A nyomdázás is csodaszép... Fehérrel csináltad?

    VálaszTörlés
  13. Bátraké a szépség is! ;) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés