2014. február 1., szombat

piCture pOlish Hope

Sziasztok!
         Ma egy tökéletes sötétkék körömlakkot szeretnék bemutatni, elégedettségemet és a körömlakk szépségét, rendkívüli szisztéma szerint  18 képben bemutatva és más gyönyörű kék színű körömlakkokkal összehasonlítva.
Rég szemezgettem az ausztráliai  indie márka körömlakkjaival, többnyire különleges és változatos színeket készít, sokszor neves külföldi bloggerinák bevonásával.
Idén januárban már eljutottam odáig, hogy ami körömlakk tetszett, kinéztem mind megvolt, így nyugodtan vetettem be magam a piCture pOlish körömlakkok választékának szemrevételezésére.
Miután megtaláltam a megfelelő webshopot, eltökélt szándékom volt, hogy 4 színt választok, nos ez nem jött össze, kettőt sikerült vennem. Sok darab tetszett de azokhoz már volt nagyon hasonlóm, mondjuk a két kiválasztott színhez is, de mivel ebből a márkából ezek az első körömlakkok, nagyon szerényen beértem két darabbal.

napsütésben
A Hope egy átlátszó, zselés sötétkék körömlakk, rengeteg parányi méretű kék színű pehellyel és hologramos csillámmal. Egy rétegben siralmas a fedése, vékony állagú körömlakk, két rétegben viszont már tökéletes mély színe van. Az ecsettel nagyon szépen lehet festeni, nem túl hosszú, nem túl vastag, kemény, rugalmas. Száradási ideje nagyon jó, a  finise száradás után pedig ámulatba ejtően fényes!
Az ecset:



Összehasonlítottam  pár kék színű körömlakkommal, én nagyon szeretem más blogokon a hasonló összehasonlításokat mert van viszonyítási alap a színt illetően.

nagy méretű fotó

Végül bevetésen, rengeteg képet készítettem, elsőnek, mivel este lakkoztam vakuval, majd másnap reggel természetes fénybe.

Természetesz fényben:





Totálisan el vagyok ragadtatva a piCture pOlish  Hope színétől, minőségétől, a másik szín amit vásároltam, az is hasonlóan jó minőségű, a blog Facebook oldalán már arról is láthatok képeket.

Az ára amit picit soknak találok, nem maga a körömlakk árát, hanem a szállítással együtt számított árat tartom magasnak, de nem annyira magasnak, hogy eltántorítson további színek beszerzésétől.
Én innen vásároltam, így 4100 Ft./ db áron jött ki, ha 4 darabot rendeltem volna 3700 Ft/db árra jött volna ki a szállításár miatt, szívesen  olvasnék tippeket, hogy honnan lehet még beszerezni.
Gondolom sok olvasót is érdekelne.
A francia  La Pshiiit Boutique-ot ismerem, ott is kaphatóak, de az csak február 3.-án nyit, nem emlékszem a szállítási árakra.  A norvégiai Norway Nails -nél 4100 Ft-ra jön ki 1 lakk, plusz 1800 Ft pkts., a darabszámtól függetlenül, az angliai Sally Magpies webshopban 3900- 4400 Ft./lakk, a szállítási költség 19 Font azaz 7400 Ft. lenne. Viszont, aki 9 üveggel szeretne rendelni, annak megéri a márka webshopjából rendelni, így 3300 Ft. körül jönne ki a darabonkénti ár szállítással együtt.

Tetszik a szín?

Ui.: mivel 3 nap után csak minimálisan, észrevehetetlenül kopott meg, nem mostam le, nyomdáztam rá, igaz  két különböző mintával de ezt senki nem veszi észre, csak mi tudjuk :D
a minták az Infinity Nails 34-es lemezéről valók
Két hét után, újra ezt a körömlakkot használtam, arany színű körömlakkal nyomdázva:

35 megjegyzés:

  1. Galaktikus magasságokba repít ez a lakk, csodás!!! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Ez a szín nem fogott meg, a Zoya Dream jobban tetszik nekem.

    VálaszTörlés
  3. @T. Andi: szép a Zoya Dream is, de mióta megvan a Hope, a Dream eltörpül mellette, no meg ízlések és pofonok, kinek mi tetszik, nekem a sötétkékek jobban bejönnek, de már kezdek "tavasziasodni" vadászon az új barackszíneket :)

    VálaszTörlés
  4. A 2. margarétás képen kicsit olyan, mintha az ud és a zoya-dream szerelem gyermeke lenne, ennek ellenére gyönyörű lakk!

    VálaszTörlés
  5. Erzsi,ha hajlando vagy kozoskodni,akkor rendelhetunk kozosen a rainbow-connection-rol,csak angliaba szallitanak,de van ismeros aki rendszeresen jon haza,es ott 20font felett ingyenes a (belfoldi) kiszallitas.
    a harlowandco.org arul mrg p.p.-t,ok kanadaiak,lehet,hogy olcsobb a szallitas onnan,mint llatowe-ektol.
    ma beszeltem a naillandes tulajjal,azt mondta,hogy ugyanannyira jonne ki a p.p.,mint az a-england,es szerinte a ket marka egymas konkurenciaja,ezert nem fogja forgalmazni.szerintem teved,de az o penze,ugyhogy megertem miert nem kockaztat

    VálaszTörlés
  6. @Apterous Angel: igen, az UD színe nagyon hasonló, azt a lakkot még nem használtam ha jól emlékszem :)

    VálaszTörlés
  7. @suzie: köszönöm, de a harlowe and co webshopból fogok legközelebb rendelni, mert találtam pár nagyon szép új márkát, igaz szállítási költséget csak a kosár tartalma alapján lehet megtudni, ezt még nem néztem meg.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép szine van :) Ebben a márkában is annyi szép szin kapható, csak sajna a szállitási költséget sajnálom..

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép, imádom a kék lakkokat, ez is nagyon tetszik, az ára viszont nem.:S

    VálaszTörlés
  10. @fairyland és Ayesha: igen, ez nagyon magas mert maga a lakkok 12,5$, de szállítási díj a két lakkra 12$ volt:(
    Suzie kommentjén elgondolkodva, szerintem, 2990 Ft.-ért nem volna drága, isteni a minősége mind a két darabank amit PP-ből vettem, az A- Englandnak teljesen más típusú körömlakkjai vannak, a PP-t nem lehet a Golden Rose lakkokhoz hasonlítani, nekem több darabom volt a Jolie Jewels-ből, a különbség óriási, szerintem lenne rá kereslet, például az A England utolsó kollekciójából nekem a 4 szín közül egy sem tettszett, viszont a PP 2014-es, 6 darabos kollekciójából kettő van amit szeretnék megvenni.....Szeretem én az A Englad lakkokat, nem lemondani akarom, csak a változatos és nagyobb kínálat nagyobb vásárlásra csábít ;)

    VálaszTörlés
  11. Én inkább a zöld színért vagyok oda, de muszáj megjegyeznem, hogy iszonyú szépek a nyomdáid! Én még sosem csináltam és bevallom félek is, de a képeidet látva ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy beszerezzek egy nyomdázó szettet. :)

    VálaszTörlés
  12. @kati: köszönöm:) Hamarosan írok a nyomdázásról egy kis összefoglalót de addig is ajánlom fairyland mai bejegyzését amiben nagyon jól összeszedte mire is van szükségünk a körömnyomdázáshoz :)
    http://fairyland088.blogspot.hu/2014/02/koromnyomdazas-tippek-es-felszereles.html

    VálaszTörlés
  13. Tetszik ez a lakk, de azért nem érzem annyira különlegesnek, hogy ilyen macerákat álljak ki, hogy az enyém legyen :/

    VálaszTörlés
  14. @Zsozsó Sakklakk: a bizonytalan várakozás ami a simán, nem ajánlva feladott lakkokat illeti, felér egy orosz rulettel, talán ezért is értékelem ilyen nagyra :D

    VálaszTörlés
  15. Ez most egy kicsit off lesz, de az A Englandot illetően egyetértek veled. Valahogy a Picture Polishnak változatosabb lakkjai vannak. A Nureyeven gondolkodom, h megvegyem-e, de a többi sajnos nem szóba sem jöhet, mert van hasonlóm és semmi "extra" nincs bennük(a Ballerinás kollekcióban). Picture Polisht meg 3000 körül simán vennék, mert sok tetszik belőle :)

    VálaszTörlés
  16. Na pont ezt probaltam a tulajnak magyarazni,hogy a p.p. hatalmas valasztekaban kulonlegesebb lakkok vannak,aminek nincs konkurenciaja,mert annyira egyedi kreaciok.A masik amit probaltam jelezni,hogy a models own beetlejuice kollekcion kivul (amik koztudottan csak uvegben szepek) nem arulnak mas multichrome lakkot,de a p.p. ozotic nevu termekcsoportja,vagy akar a dance legend is tokeletes lenne erre a celra,es ok,hogy dgy d.l. lakk 10$,de neki ingyenes lenne a szallitas,raadasul biztos kalna kedvezmenyt is,hiszen Anne Llarowe-nak is megeri Oroszorszagbol megvenni es 12.5$-ert arulni

    VálaszTörlés
  17. @suzie: remélem idővel, minden jó márka itthon is kapható lesz :)
    Szerintem sem lenne egymás riválisa a két a márka, az A Englad és PP-re gondolok.

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörű ez a lakk! *-*
    Én is gondolkodtam már PP rendelésén, a legnagyobb vágyam a Frosting nevű, egyszerűen elvarázsolt, de ennyi postaköltséggel egyszerűen nem tudom rászánni magam.

    VálaszTörlés
  19. Erzsi, ez nagyon szép lakk, megint jól beletrafáltál! :) Egyetértek veletek, és egyáltalán nem bánnám, ha a Nailland pl. a Models Own márkát lecserélné a PP-re! Érdekes, hogy a M.Own-nál alig van olyan lakk, ami kikenve is tetszik... tipikusan az üvegben szép kategória, ahhoz viszont nagyon drága.

    VálaszTörlés
  20. Valami mesés ez a lakk! De ez szerintem az egész PP márkára igaz. Én is már régen vágyódom egy-kettőre belőle (lagoon, sea jewel), de a problémás szállítás engem mindig elrettent. Szerintem is lenne rá itthon kereslet, mert tényleg nagyon különleges színeket találhatunk náluk.

    VálaszTörlés
  21. @Panni: igen, az is nagyon szép, szerintem éppen ez a változatosság a PP márka erőssége, mert mindenki talál az ízlésének megfelelőt, például van 1-2 lila körömlakk a kínálatukba, amit ha fizetnének sem kenném fel, de ugyan ennyi lila szín van ami meg tetszik :)
    @Erina: mindenben egyetértünk :)
    @hena: én eddig 2x rendeltem a Llarowe webshopból, simán és hamar megkaptam, holnap nyit újra a francia Pshiiit B.,, ott szerintem 12-13€+ pkts., ez nem tudom mennyi de innen biztosabb a szállítás gondolom, holnap majd megnézem és beillesztem a bejegyzésbe. csúcs szuper minőségű lakkok, nyugodt szívvel ajánlom, ha tetszik egy szín a minőség garantált :)

    VálaszTörlés
  22. A models own-t nem szeretem, mert tele van mérgező anyagokkal, és nem is jó a minőségük. simán le lehetne cserélni azt a márkát valami másra.
    Most az I Love Nail Polish ultra chrome lakkjaira vagyok rápörögve, 3 lakkot kinéztem, ami 37.5 lett volna, a postaköltség meg 19.5, még kicsit gondolkozom rajta, mert 3 lakkért 12-13 ezer forint kicsit sok nekem (és ez még nem is a biztosított küldemény), de annyira meseszépek azok a lakkok, hogy nehéz visszafogni magam.
    A meimei signatures boltot ajánlotta még pár blogger instagramon, de náluk P.P. nincsen, viszont van Enchanted Polish...Nem mintha egy restock alkalmával elég gyors lennék, hogy megkaparintsam valamelyik lakkjukat.

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szép kis darab és mellette a margarétán a Zoya Dream meg a CG lakk *.* Csodásak!

    VálaszTörlés
  24. Engem annyira megbabonázott a Zoya Dream, hogy nem tudok más kék lakkra gondolni. :D Nekem most az áll a listám elején! :))

    VálaszTörlés
  25. Lányok a Zoya Dream is gyönyörű, csak a sötétkékek színek jobban tetszenek, emiatt lett a szívem csücske a Hope :)
    Mind két lakk minősége szuper, így nyugodtam ajánlom mindkettőt :)

    VálaszTörlés
  26. Csodás ez a lakk, úgy örülök, hogy annak idején megvettem a L.A. Girl általi koppintását. Ha nem is tökéletes mása (mert világosabb), de azért az is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  27. @Glitterfinger Lexa: ha hasonló a színe, akkor jó vétel volt :)

    VálaszTörlés
  28. Shutupandtakemymoney. Ez a legeslegszebb körömlakk, amit valaha láttam :O

    VálaszTörlés
  29. Gyönyörű manikűr :) szép ez a lakk <3

    VálaszTörlés
  30. Ő az én egyik nagy szerelmem, ebben a hónapban tuti az enyém lesz. Minél több képet látok róla, annál inkább úgy érzem, hogy kell, mert csodaszép :)

    VálaszTörlés
  31. A Hope és az Electric Dream között őrlődtem, aztán ugye az utóbbi mellett döntöttem, pedig a Hope most már jobban tetszik, erre már nem lehet kapni :D Biztos lecsapok rá, ha újra árulja a Nailland :)

    VálaszTörlés