2014. február 17., hétfő

Jessica - Hot Fudge körömlakk

Sziasztok!

      A barna szín nem tartozik a kedvenc színeim közé, de ma egy nagyon édes, csokibarna körömlakkot hoztam.
A Jessica Hot Fudge körömlakkot nagyon olcsón, akciósan (400 Ft?) vettem még az ősszel.
Nagyon szép középbarna árnyalat.
Ennek ellenére nem tudtam önmagában elképzelni a körmeimen ezt a színt, így kicsit variálni kellett, ehhez a Butter London Bit Faker és Essie Penny Talk körömlakkokat használtam, körömnyomda mintalemezből pedig az Infinity Nails 38-as számú mintalemezt. Videó az összes mintalemezről itt.

A három szín szépen harmonizál, elégedett voltam a végeredménnyel,  ezt bizonyítja, hogy 3 napig nem mostam le. A Jessica körömlakk minősége tetszett,  eBay-en elérhetőek az új kollekciók is.







Barna színű körömlakkot használsz?

16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű <3 <3 Nagyon ritkán használok sötét barna színt, inkább világos barnát használok gyakrabban.

    VálaszTörlés
  2. nem szeretem a barnát, de Rajtad nagyon tetszik! és ez a minta is gyönyörű, már megint irigykedve nézem a nyomdázásaidat ;)

    VálaszTörlés
  3. Önmagában annyira nem tetszik, de így a másik 2 lakkal együtt szuperül mutat, szép mani lett :)

    VálaszTörlés
  4. Bizonyára azért vártam ilyen sokáig a használatával mert nekem sem tetszett magában a szín, nincs bajom a sötét színekkel de a barna nem igazán látványos szín díszítés nélkül.
    Viszont, körömnyomdázásnál nagyon hálás alapszín, ezt bizonyítja a Zoya Louise sötét barnája, erről valamikor augusztusban írtam a blogon :)

    VálaszTörlés
  5. Én se nagyon szeretem a barnát, egy évben kb. 1x lakkozok barnával, azt is díszítve, akárcsak most te is. A Butter London lakk viszont nagyon szép!

    VálaszTörlés
  6. Tetszik, szép lett a manikűr :) RItkán kenek fel barnát, pedig van egy kedvencem, az NYC Leather and mink, csodaszép barna lakk, de valahogy ritkán jön meg hozzá a kedvem. :/

    VálaszTörlés
  7. a barna szín láttán megkívántam a csokit. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon dögös lett, olyan szépek a nyomdázásaid! :) Én szeretem a barna színt, általában ősszel használom intenzívebben :)

    VálaszTörlés
  9. tetszik a végeredmény.:) de tőlem nagyon távol áll a barna. mondjuk ez olyan szép sárguló faleveles, széldzsekis időt juttatott eszembe. napocskával. :)

    VálaszTörlés
  10. Ez a nyomdázás! Megint jól sikerült! :))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép, hihetetlen ügyes vagy ezekkel a nyomdákkal. Meg ez (gyűrűsujj) most olyan keleties lett, és én azokért a dolgokért odavagyok.

    VálaszTörlés
  12. szép lett így díszítve. a barnákkal amúgy hasonló a viszonyom nekem is, összesen egy krém finisű csokibarnám van és eddig kb. kétszer kentem fel. szerintem tipik őszi borongós szín :)

    VálaszTörlés
  13. Jujj de szép, nem lett volna szívem egyhamar lemosni :]
    Most is épp barnát kentem fel :]

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon szép lett! Klassz, ahogy a virágmintát feldobtad még néhány csillámos pöttyel, nagyon extra az összhatás!
    Régen én se voltam oda a barna lakkokért, de mióta megvan a Briarwood, ez teljesen megváltozott, az egyik kedvencemmé nőtte ki magát!

    VálaszTörlés