2014. február 12., szerda

OPI Neons Go Nude - 2014 Summer Collection swatch

Sziasztok!
          Ma egy újabb, Neon Go Nude névre keresztelt, 6 színből és egy alaplakkból  álló, nyár elején megjelenő OPI kollekcióról hoztam színmintákat.

Nem vagyok nagy rajongója a neon színeknek de itt van két szín ami kimondottam tetszik, de nézzük a képeket:



A színminták :
árnyékban

napsütésben

vakuval
Ezt a kollekciót követi majd  a Coca Cola kollekció, amiről további infókat itt találtok :)
Használsz neon színű körömlakkokat?

14 megjegyzés:

  1. Én szeretem a neon lakkokat, de kizárólag csak nyáron, télre valahogy nem tudnám magamon elképzelni, valahogy nem illenek sem a téli idővel, sem a hangulattal.. Egy élénk színű bikini mellé pedig nem tudnék elképzelni rideg, sötét árnyalatú manikűrt.

    VálaszTörlés
  2. @Kriszti: teljesen igazad van, ezek tényleg olyan színek amik évszakhoz kötöttek.

    VálaszTörlés
  3. Én is csak nyáron szeretem a neon színeket, de akkor szívesen használom őket. Tavasszal inkább a pasztell színeket szeretem, úgyhogy már be is szereztem néhányat egy kis hangulatjavítás céljából... :)
    Egyébként nekem nagyon tetszik ez a kollekció, de nem tudom, hogy veszek-e belőle, mert ezekhez hasonló színeim már vannak...

    VálaszTörlés
  4. Az 5-ös tetszik a legjobban :) A Coca-Cola kollekció meg jól hangzik, kíváncsi leszek rá :)

    VálaszTörlés
  5. Én? Szinte mindig :D Az eddig legperverzebb neon lakkom a China Glaze Japanese Koi lakkja és imádom :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Tőlem nagyon távol állnak a neon színek, de a 6-os coral-os árnyalatot azért el tudnám képzelni a kollekciómban. Bár ezek tényleg nagyon nyári színek, a nyár meg még olyan távolinak tűnik !

    VálaszTörlés
  7. Üvegben sokkal neonosabbnak tűnnek, mint a színmintákon. Egyébként eddig nem igen jöttek be a neon lakkok, de egyre inkább szeretnék egy lilát.

    VálaszTörlés
  8. Nekem is az 5-ös jön be leginkább :)

    VálaszTörlés
  9. Én a neonért nem vagyok oda, úgy bántja a szemem nagy felületen :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem nem ez lesz a kedvenc kollekcióm, de a 6-os bejön és a 2-el is szemezgetek :)

    VálaszTörlés
  11. Nem szeretem a neon lakkokat, de a swatchokon ezek nem tűnnek nagyon vadnak :) Ha élőben megtetszik, lehet veszek belőle :)

    VálaszTörlés
  12. Hát ki nem állhatom a neon lakkokat, az olyan lepusztult gimis stílus:)De ezek nagyon jók, legjobban talán az 1 es és a 6 os tetszik, pedig a zöldet szintén nem szeretem a körmömön, elvileg:)

    VálaszTörlés