2014. február 2., vasárnap

Kedvenc Bloggereim

Sziasztok!
Kép forrása kattints
             Ma pár blogot szedtem össze, akiknek a munkáját szívesen nézem, tökéletes körömfestések, nyomdázások és különböző díszítési technikákat alkalmaznak, csodálatosan válogatva össze a színeket. Rengeteg ötletet meríthettek a bejegyzéseik által, vagy akinek megy elkészítheti ugyanazt is, de ilyenkor illene megjegyezni hol láttad :)
 Bizonyára rengeteg blogot már ismertek, de lehet tudok újat is mutatni :)
Akiket ajánlok:
Canadian Nail Fanatic: Nagyon tetszenek a munkái, egyszerűen tökéletesek. Rengeteg körömnyomdázáshoz való mintalemez látható a blogon, beszerzési hellyel megjelölve.


Lucy's Stash

Lakoman

записки Лакоголика
csodálatosak a fotói, a lakkokhoz illő hátterek

Wacky Laki

Nails by Kayla Shevonne

Holographic Hussy

Spellbinding Nails


Hosszasan sorolhatnám még, nagyon sok remek blogot követek:)
Kedvenc külföldi blogod?

22 megjegyzés:

  1. Én is nagyon kedvelek itt jó pár blogot! De most feliratkoztam máshova is. :) Ja, és ;) :D

    VálaszTörlés
  2. @Maria Nail: igen mind nagyon szép munkákat tesz fel a blogjára, tényleg tökéletesek :)
    Ja-ja ;) :D

    VálaszTörlés
  3. Na, volt még pár ismeretlen innen, köszi! :) még őt is nagyon szeretem: http://onenailtorulethemall.blogspot.de/

    Lucy manija pedig mennyire szupi lett! :)))

    VálaszTörlés
  4. @Lora: köszi, ezt a blogot még nem ismertem, tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. most akartam belinkelni párat Neked, és a one nail to rule them all közöttük volt :)

    szóval még ezeket ajánlom:

    http://www.emilydenisephotography.com/blog/
    http://www.samariums-swatches.com/
    http://www.thenailasaurus.com/
    http://www.lacquerologist.com/
    http://www.morenailpolish.com/


    Scrangie-t meg ismered :-)

    VálaszTörlés
  6. Én nemrégiben töröltem sok külföldi blogot az olvasómból, mert úgyse olvastam őket, de azért párat meghagytam, főleg körmös blogokat, mert ők nagyon szép manikat szoktak készíteni :) de ezek érdekesnek tűnnek, majd meglesem mindet, aztán ha tetszik, feliratkozom majd :)

    VálaszTörlés
  7. @suzie: köszi, az első kettőt nem ismertem, szuperek :)

    @Elíz: igen, van jó pár nagyon igényes, különleges :)

    VálaszTörlés
  8. Lucy manikűrje milyen szép.. :) Én mostanában már kevés külföldi körmös blogot olvasok.

    VálaszTörlés
  9. "Imádom", ahogy meglovagolsz minden hullámot.

    VálaszTörlés
  10. @Caloz: ezek szerint helyesnek tartod a szellemi termék lopását, támogatod is?
    Tételezzük fel ha én csináltam volna, neked lenne a legnagyobb szörfdeszkád a hullámon :(

    VálaszTörlés
  11. Sokat nem ismertem közülük, jó kis blogok ezek. :)

    VálaszTörlés
  12. Erzsi - ez most megint az a logikai csavar, hogy "ha van akváriumod akkor buzi vagy" ? Tudod, mint a viccben...

    VálaszTörlés
  13. @Caloz: ez az, h tudom! Gyakrabban is kommentelhetnél, például ah tetszik egy lakknak a színe.

    VálaszTörlés
  14. Biztos nem tetszik neki egyik lakk színe se.:)

    VálaszTörlés
  15. Régebben kommenteltem, de mindig kitörölted...aztán feladtam....

    VálaszTörlés
  16. @Caloz: nem lehet, h Ági blogjával tévesztesz össze???

    VálaszTörlés
  17. Nem szoktam kommenteket törölni, csak ha véletlenül duplán jelenik meg, de lehet néha egyszerűbb lenne :D

    VálaszTörlés
  18. Nem kell ide mást belekeverni és most rólad beszélek. Nekem mindegy egyébként, hogy kitörlöd a kommentjeimet vagy sem. Az sem izgat, hogy azt írod, hogy nem törölted ki. Nyilván olvastad őket, mert ahhoz képest, hogy állítólag nem volt ilyen még írtál rá választ is, aztán persze azt is törölted, nehogy fura legyen :)

    VálaszTörlés
  19. @Caloz: ennyi, én most elmegyek zuhanyozni és egy jót szexelek a férjemmel, ez lenyugtat, ajánlom mindenkinek :D

    VálaszTörlés
  20. Erzsi, erről a szörfös hobbidról nem is tudtam :)

    VálaszTörlés
  21. Őőőő, ebből egy kukkot sem értettem, de mindegy! Jó, hogy kis hazánkban egy körmös blog hullámain is lehet lovagolni...én eddig csak gyönyörködtem a csodaszép munkákban és az igényes fotókban. Hmmm, most, hogy belegondolok, továbbra is ezt fogom tenni!

    VálaszTörlés