2014. február 11., kedd

Ciate Jewel

Sziasztok!
Első mondatom azzal kezdeném, nem szeretem a hasonló "szálas" glitteres körömlakkokat, volt már 1-2 hasonlóm, viszont ez teljesen más....
A Ciate Jewel egy régebbi kollekcióból való, nem újdonság, viszont a Ciate standján megpillantva nem tudtam levenni róla a szemem olyan szépen csillogott, szó szerint becsillogta magát a bevásárlókosaramba.
Az alaplakk áttetsző UV kék szín, rengeteg hologramos szálas glitterrel, egy rétegben sűrűn fedi be a körmöket, 2 rétegben teljesen beborítja, nem látszik át a köröm.



Nagyon kevés fény elég, hogy gyönyörű szivárványszínben pompázzon, napsütésben meg olyan, mint a sci-fi filmekben látott űrháború lézercsatája, röpködnek a  parányi szálak által visszavert  fénysugarak.


A körömlakk tartóssága nagyon jó, igaz csak 2 napig viseltem, de lemosásakor nem kezdett pattogni a körömvégeken.
Összesen 3 darab Ciate körömlakkom van, mindhárom glitteres.
Mindegyik színe, minősége tetszik, noha kicsit drágák, 9 Fontba kerül darbja a 11 ml-es körömlakkoknak, ha jól emlékszem én -20%-os akció alkalmával vásároltam, de olyan rég, hogy nem mernék megesküdni :)
A Love Letter-ről nyáron írtam, a London Bany-ről nemrég.


Kedveled, van szálas glitteres körömlakkod?

17 megjegyzés:

  1. jesszus anyám *-* mesés ez a lakk.

    VálaszTörlés
  2. Olyan szépek ezek az üvegek!
    Nekem a 'szálas' körömlakk azért nem jött be soha, mert nem olyan egyenletes a fedése, illetve körömágyhoz nem tudtam szépen beépíteni(egyéni szoc probl.:-D )

    VálaszTörlés
  3. Hú... sötétkéken nagyon adja!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, jól mutat a kék mellett, ahogyan megcsillan rajta a fény!

    VálaszTörlés
  5. Annyira tetszenek, csodásak <3

    VálaszTörlés
  6. Kövezz meg, de nekem inkább a sötétkék tetszik, amivel párosítottad! :)

    VálaszTörlés
  7. délután már telefonról néztem, de nem hittem a szememnek milyen szép ez a lakk <3
    azon gondolkodtam,hogy egy ilyen lakknál baromi könnyű átesni a ló túloldalára,és mindenhova azt kenni, de nagyon ügyes vagy,hogy visszafogtad magad, mert így egy ujjon telibe,és egyen fedőlakként sokkal szebb

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép manikűr lett , összkép pedig csodás!!

    VálaszTörlés
  9. egyre szerelmesebb vagyok a Ciaté lakkokba. *-*

    VálaszTörlés
  10. Ezek a Ciaté lakkok valami mesések! Aranyos csomagolás és egyszerűen nem tudnak mellé nyúlni - mondom ezt úgy, hogy még egyet sem próbáltam, képek alapján :D

    VálaszTörlés
  11. Csodás ez a lakk. Fú, mozgás közben nagyon durván csilloghat! Nagyon tetszik. Nekem még sajna nincs hasonlóm :(

    VálaszTörlés
  12. Úristen mennyire gyönyörű*-* x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  13. Szép-szép, de ezek a "pálcikás" lakkok valahogy soha nem hoztak lázba. :)

    VálaszTörlés