2014. február 6., csütörtök

OPI Copacababies mini körömlakkszett színmintái

Sziasztok!
A  tegnapi zsákmányom, az OPI mini körömlakszett színmintáival készültem mára, nagyon tetszenek a színek, a Brazil kollekcióból elsőnek 3 színt néztem ki, most már próbálok olyan színeket vásárolni amihez nagyon hasonlóm nincsen, ebben a mini szettben meg is van mind három szín.
Nem szaporítóm a szavakat, a körömlakkok minősége kiváló, a színek meg ízlés és kedv dolga.
Nagyon fáradt vagyok, nincs erőm írni, de a képek többet elmondanak mint a szavak.



 Egy színt már kipróbáltam, viszont nem volt időm ma napközben lefotózni, de következnek majd a lakkok sorba egyenként is, lesz összehasonlítás más körömlakkokkal amik hasonlóak, ezért ilyen "foghíjas" a körömmargaréta.
58-as a Where Did Suzi's Man-go?,   297-es a Kiss Me I'm Brazilian

Hány szín tetszik a mini szettből?

13 megjegyzés:

  1. Nekem az a lilás foil lakk nem tetszik, de a másik 3 nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. @Zsozsó Sakklakk: ugyanígy vagyok én is vele, az nagyon nem az én színem, bármelyik más jobb lett volna ahelyett :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon friss ez a narancs szín, igazán tetszik!

    VálaszTörlés
  4. A rózsaszín kísértetiesen hasonlít az egyik CG lakkomra... de lehet hogy csak a szemem káprázik a szépségektől.... :)

    VálaszTörlés
  5. imádnivaló a Where Did Suzi's Man-go? és 297-es a Kiss Me I'm Brazilian <3

    VálaszTörlés
  6. Üde ez a narancs, frissességet áraszt. :D

    VálaszTörlés
  7. Elsőre baromira megtetszett ez a mini szett, de ahogy jobban megnéztem rájöttem, hogy majdnem ugyanilyen színű lakkjaim már vannak, úgyhogy nem fogom megvenni. (Egyébként ugyanígy vagyok a liquid sand mini szettel is.)

    Bár ez semmit sem von le az értékéből. Nekem leginkább a rózsaszín és narancsos szín tetszik. :)

    Én majd a China Glaze tavaszi kollekciójára hajtok, már meg is rendeltem pár szín...

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik ez a szett :) Főleg a lilás szín -ne kövezzetek meg érte- és a türkiz, az valami gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek,nekem legjobban az amazonos tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Hát a lilás felkenve nem egy nagy szám, a többi tetszik.:) Nem rossz ez a brazil kolleksön.

    VálaszTörlés
  11. Hűű a zöld és a lila nagyon tetszik, de a másik kettő is cuki! :)

    VálaszTörlés