2014. február 24., hétfő

DEBORAH LIPPMANN - PSEUDO SILK KIMONO körömlakk

Sziasztok!
Mára egy matt selymes finisű, különleges körömlakkot hoztam.
A körömlakk már ősrégi, decemberben vettem, azóta 3 alkalommal használtam és nagyon tetszik.
Nagyon különleges felkenve, matt de van egy különleges, egyedi  lágy fénye,  ahogy a valódi selyemnek, ne szatén anyagra gondolj.
A körömlakk állaga nagyon vékony, első rétegnél borzalmas, de nem kell megijedni, ugyanis az a titka, hogy bőségesen kell felkenni, nem vékony rétegben, így nem csíkozódik. Pillanatok alatt szárad,  tartóssága nálam 2 nap volt fedőlakk nélkül.

 Első alakalommal szilveszterkor használtam, de akkor kellett rá egy kis extra, a Nails Inc. Graffiti  glitteres fedőlakkot használtam.
Következő alakalommal sinán:
Majd múlthéten, újra glitteres fedőlakkokkal próbálkoztam, de túlzásba estem, lefotóztam és lemostam, ezután  nyomdáztam, ez már tetszett :)
 
A 3. alkalommal  valami tavaszias színnel akartam díszíteni, a brutális glitteres után, beugrott, hogy  egy nagyon kedves és ügyes bloggerinánál (itt) láttam egy nagyon szép manikűrt, hangulatos, tavaszias, gondoltam megpróbálok valami hasonlót.
Itt is különböző mintákat, színeket használtam a jobb és bal kezemen.
Nyomdázáshoz  a Dashica SdP mintalemezeiből a 72-es és 76-os mintalemezeket használtam.
Annyi a különbség, hogy a színátmenetes nyomdázásnál én a mintalemezre kentem fel a színeket, nekem így könnyebb volt, plusz rövidek a körmeim. A mai manikűröm épp ellenkező, az alap színátmenetes és a nyomdázás fehér, szóval elkapott a nagy tavaszváróláz :)





A fehér körömlakkból nem sokat láttatok, de hálás alap egy fehér színű körömlakk, az új selymes finish  nagyon szép. Hasonló, 6 darabos kollekcióval rukkol elő a Barry M, itt vannak színminták, nagyon szépek,  én már kinéztem két színt :)

Tetszik  ez a textúra?

11 megjegyzés:

  1. Ez az utolsó kettő nyomdázás nagyon tetszik! :) Szuperek a színátmenetes kis virágok, az a lila minta meg nagyon elegáns így a fehéren :)

    VálaszTörlés
  2. jajj ez nagyon jó, a virágos nagyon cuki. :) ma engem is elkapott a nyomdázhatnék, úgyhogy elő is vettem a kis szettemet, de úgy látom a nyomdázást még gyakorolnom kell. :)

    VálaszTörlés
  3. @Elíz: köszi :)

    @Manna: Te nagyon ügyesen, szépen lakkozol, szerintem a lemezzel vagy a lakkal lehet gond. Ha nekem, aki kétbalkezes, többé-kevésbé sikerült, nincs olyan nő a földön akinek ne menne :D
    Viszont ha nem elég mély a gravírozás a lemezen, nem elég pigmentált a lakk, vagy elcsúszik a bélyegző a körmön akkor nem sikerül.

    VálaszTörlés
  4. A virágos eszméletlenül jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű ez a lakk, és nyomdázva is csodás lett az eredmény! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, nem láttam még ehhez hasonlót *.*

    VálaszTörlés
  7. A színátmenetes virágos de jó! Nekem is kell! :) Ilyenkor a csíkokra merőlegesen húzod le a felesleges festéket?
    A másik minta is nagyon csajos, fehér alapon kifejezetten látványos, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. @Monic: igen és mindig jobbra húzom, nagyon egyszerű nem nehezebb mintha egy színt kennék fel a lemezre :)
    A mai bejegyzésben fordítva lesz, az alap színes a nyomdázás egy színnel van, ez is jó :)

    VálaszTörlés
  9. Az első nyomdázás valami csodás lett! *_*

    VálaszTörlés
  10. Nem semmi amiket összehoztál:) Legszebb az átmenetes:)

    VálaszTörlés