2014. február 3., hétfő

Deborah Lippmann Do The Mermaid

Sziasztok!
A Deborah Lippmann Do The Mermaid körömlakkot hoztam mára.

Tavaly nyáron, a körömlakk megjelenésekor nagyon tetszett ez a szín, pár hete első használatnál úgy éreztem ez egy  nagyon tavaszias szín, szinte könyörgött, hogy ne használjam, még nincs itt az ideje.


A körömlakk állaga közepes, 2 réteg szükséges a megfelelő fedéshez, a száradási ideje átlagos, 5-6 percre volt szükség száradáshoz.
Általában este szoktam lakkozni a körmeimet,  ezért csak vakuval készült képek vannak ahol díszítés nélkül látható, mivel kevésnek, világosnak éreztem, egy kicsit díszítettem, vagyis szerintem most túldíszítettem, nem éreztem jól magam ebben a színben, január közepén, csak fél napig volt a körmeimen. Újdonság nálam, hogy a hangulatomon túl, évszakokhoz, időjáráshoz kötöm a színeket, ez a körömlakk ha tavaszodni kezd, az orgonák virágzásakor remek szín lesz.




24 megjegyzés:

  1. Csodás! :))) És persze még csodásabb mert lila :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Szép szín, nekem is van ilyen árnyalatom, csak bigyuszok nélkül.

    VálaszTörlés
  3. De szép lakk meg a mellette lévő Mermaid's Kiss is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog, pedig de. :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű ez a lila és a díszítés is cuki lett. :))

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű az a lila lakk! *.*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! Imádom, ahogy díszítesz! Nekem nem tűnik képről soknak.

    VálaszTörlés
  8. Valami mesés ez a lakk! Érdekes mód kb. egy hete rámtört a lila és menta szín utáni vágy...pedig még nagyon nincs tavasz, de mégis ezt kívánja a szervezetem :D

    VálaszTörlés
  9. húúúú nem vagyok egy nagy lila rajongó, de ez most nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  10. Jujj hát ez nagyon tetszik. <3

    VálaszTörlés
  11. Jaj de szép :) Ez a szin nekem is megvan, de még csak az üvegben nézegetem.

    VálaszTörlés
  12. Lányok! Valamelyik nap láttam ebay-en 9-13$ közötti áron, a 8$-os árnsajnos a szállítás 14$ de a következő lakkokra már csak 2.95$ pstk jön, így minimum 3 darabot érdemes venni, így45$-ért megvan 3 darab.
    Megvan az összes(5) sellő szín, ha egyben veszed meg mind az 5 darabot plusz kapsz egy Gél Lab alap-fedő lakk szettet a 7 termék 35$+ 30$ pstk!
    Jewel Heist lakkok is 8$-ba kerülnek, itt a szett, a 6 szín+ a Gel Lab 43$+30 a pstk.
    Ha valaki tud jobb árakat, legyen szíves írja meg, segítsünk egymásnak, elvégre egy a hobbink :)

    VálaszTörlés
  13. Kellemes kis tavaszi lakk, tetszik.

    VálaszTörlés
  14. Akkor én is irok egy beszerzési lehetőséget: a német amazonról szereztem be az enyéimet darabonként 10 euró körül: http://www.amazon.de/s/ref=sr_nr_n_0?rh=n%3A84230031%2Ck%3Adeborah+lippmann&keywords=deborah+lippmann&ie=UTF8&qid=1391449918&rnid=1703609031
    Nem óriási a választék, de én azért tudtam válogatni. A szállitás kicsit huzós, 8-9 euró körül van összesen (akárhányat rendelsz).

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jo ez a lila szin,tenyleg tavaszi,de meseszep.es jol is megy a borszinedhez!

    VálaszTörlés
  16. valahogy ez nekem most annyira nem tetszik. illetve az üvegben nagyon tetszik, felkenve kicsit olyan "semmi extra" érzésem van... :)

    VálaszTörlés
  17. Szép, szép, de én még mindig nem tartom a pasztell színeket szívszerelmemnek. Ettől függetlenül el kell ismernem, tényleg szépek. :)

    VálaszTörlés
  18. Nekem kicsit nyárias, de eléggé tetszetős :]

    VálaszTörlés