2014. február 14., péntek

O.P.I - Kiss Me I'm Brazilian

Sziasztok!
        Az O:P.I Brazil kollekció, szerintem legszebb színével készült a mai bejegyzésem.

           Nem titok, rajongok a rózsaszínű körömlakkokért, lelkesedésem leírhatatlan egy-egy szép szín vásárlása után, nos a az OPI Kiss Me I'm Brazilian körömlakk  a színével minden okot megad erre az euforikus állapotra :)
Összehasonlítottam pár színnel, elsőnek az OPI márkából meglévőkkel, majd eszembe jutott egy szín amivel 90%-ba hasonló.




Színben, a körömlakkjaim közül  legjobban az Inglot 361-es színre hasonlít, az Inglot picit korallosabb. A körömlakk állaga elég vastag, ez nem tetszik, a száradási ideje is picit több így, viszont kárpótol a száradás után megmaradó extra magas fénye. Két nap után sértetlenűl mostam le, a tartóssága is rendben van.
vakuval készült fotó
  Díszítésnek egy csajos körömnyomdamintát választottam, amin körömlakk, púderecset, parfüm, körömcipő és hasonló csajos tárgyak vannak, viszont a körmeimre nem sok minta került fel a mérete miatt.


Nekem simán, csak a szín magában jobb tetszett, a fekete színnel való nyomdázás most nem volt jó ötlet.
Ajánlom ezt a színt minden rózsaszín körömlakk-függőnek, nem fog csalódni :)

Az összehasonlításoknál használt színekről már írtam:
OPI - If You Moust You Moust
OPI - Chic From Ears To Tail
Zoya - Micky   és itt
Inglot 361

Tetszik a szín, illetve melyik színt nézted ki/vetted meg az OPI Brazil kollekcióból?

11 megjegyzés:

  1. Pink is my all time fav color to wear on nail.. Yours is very nice..
    xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a bejegyzéseidet,így megosztottam a blogom alján 'Amiket szeretek' név alatt az oldalad (: Egy kis link gyűjtő (:

    VálaszTörlés
  3. Igazi shoppingolós manikűr, imádnivaló! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Csak meg kene vennem ezt a szettet is,kar,hogy lakkstopra kerultem a februari moyra holo kollekcio+nureyev+opi gwen s minik+llarowe rendeles+chanel taboo utan :-D remelem lesz meg jovo honapban is a royal nailsnel ebbol...

    VálaszTörlés
  5. Nekem pont hogy izgibb a nyomdával:)

    VálaszTörlés
  6. uhh rózsaszín mániás vagyok, szóval ez a szín jöhetne. *-* a minta meg cuki lett. :))

    VálaszTörlés
  7. Jajj de cuki, mind a színe, mind a mérete :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű! Ez a rózsaszín is tetszik. <3

    VálaszTörlés
  9. Nekem a rózsaszín párduc jutott róla eszembe. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  10. Szép. Nekemmondjuk a Zoya jobban tetszik, a korallossága miatt, de neked nagyon jól áll. A minta meg szerintem feldobta, de lehet, hogy fehérrel jobb lett volna, kicsit kisebb a kontraszt ezzel a szép pasztelles árnyalattal

    VálaszTörlés