2014. február 19., szerda

Februári haul

Sziasztok!
       Szuper kis cuccokat vásároltam ma, összesen 12 darabot. Megfogadtam, február végéig, míg megérkeznek a Zoya körömlakkok a Naillandhez, egy tűt sem veszek,  ehhez képest ma nagyon elvesztettem a fejem.....
Ma az Aréna plázában volt dolgom, gondoltam megnézem az  új Estée Lauder rúzsokat a Pure Color Envy és az új  Sumptuous Infinite szempillaspirált. Az Estée Lauder nem tartozik a kedvenc márkáim közé, de nagy a gyanúm ez változni fog!
Sajnos  a szempillaspirál már elfogyott, pedig nagyon jónak láttam, sajnálom, hogy ma nem tudtam megvenni. Az új rúzsok pedig isteniek, egy az egyeben olyan a minőségük mint a Tom Ford rúzsoknak, ezen nem csodálkozom ugyanis az EL gyártja a TF rúzsokat. A PCE rúzsok 20 színben kaphatóak, nem sikerült olyat találnom amihez hasonlóm ne lenne, az üzletben a megvilágítás miatt nagyon csalókák a színek, több rúzst kipróbáltam és a kétszázvalahányas, amit utoljára próbáltam a számon maradt és a kocsiban láttam csak mennyire jól áll. Végül egy körömlakkal távoztam, az eladó nagyon segítőkész volt, kedves, viszont mikor megkérdeztem, hogy  a blog számára, egy pici ingyen reklámként (elvégre több százan vagyunk itt mindennap, nevezhetném magunkat szépségipar szponzorokként) készíthetek pár képet, az eladó megkérdezte telefonon az illetékest és a válasz, egy rövid  nem volt.  Itt megemlíteném, h az üzletekben általában azért nem engedik , hogy fényképezzenek mert a vaku villanása megvakítja a biztonsági kamerákat., nos az üzleteben csak én és az eladó voltunk.


A Bobbi Brown üzlet volt a következő üzlet ahová betévedtem. Lányok, az új tavaszi kollekció nagyon tetszik. Újdonság számomra, mivel rég nem vásároltam Bobbi termékeket, hogy van törzsvásárlói programjuk, ezt nagyon szeretem :)
Az üzlet egy kis ékszerdoboz, a márka teljes választéka kapható és mindent kilehet próbálni, az eladók nagyon szívesen felkennek alapozótól kezdve bármit ránk, amit kiszeretnénk próbálni, érdekel. Itt megengedték (pedig az EL "gyermeke" a BB is), hogy a blog számára készítsek képeket, telefonnal készült képeket hoztam, de 1 hét múlva megyek vissza sminkelésre, akkor készítek egy hosszabb bejegyzést arról, hogy mi tetszett, mit ajánlok és az elképesztő választékról. A szájfényei vetekszenek a Chanel szájfényeivel, de jóval olcsóbbak, ezt már tudom, címkefelhőben található  a márka és a termékek amikről már írtam.

Innen is egy körömlakkal  tértem haza :D Jövőhéten pedig jön egy normális képekkel illusztrált bejegyzés a márkáról.
 Egy gyönyörű körömlakkot választottam a Flormar standról, az új Satin Matte kollekcióból, nagyon tetszik, nincs benne semmi matt, semmi szaténos csak gyönyörű finom csillogás :
Tessék kapaszkodni, olyan márka következik aminek a létezéséről sem tudtam....ez a Springfield Cosmetics termékei, amik a héten féláron kaphatóak! 499 Ft./darab.



Szép sorban jönnek majd egyenként a bejegyzések (tudom mindig ezt ígérem, de sok az újdonság), reggel kiegészítem a bejegyzést nappali fényben készült képpekkel.
Melyik legyen az első, ami a legjobban tetszik, érdekel?

Nappali fényben a termékek:


 

15 megjegyzés:

  1. @Manna: biztosan lakk lesz, de még nem tudom , h az EL, BB vagy SC barack színe :D

    VálaszTörlés
  2. Én baromira várom a sminkeléses beszámolót!

    VálaszTörlés
  3. @Ayesha: az csak jövőhéten lesz, én is várom, nagyon kíváncsi vagyok az új bronzosítókra bevetésen, mert nekem inkább pirosítóknak tűntek a színűk alapján, de a méret bronzosító :D

    VálaszTörlés
  4. AZ EL lakk legyen az első :) de a BB is nagyon tetszik, kíváncsi leszek arra is :)

    VálaszTörlés
  5. a bobbi lakkra nagyon kiváncsi vagyok, főleg minőség téren ;)

    VálaszTörlés
  6. Engem is a Bobbi érdekel. :)

    VálaszTörlés
  7. A Springfield lakkokat hozzad elsőként kérlek - ha már ennyire olcsón adják, még el tudna menni az ember lánya egy jó kis dorbézolásra az üzletbe :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Jó kis bevásárlás :D Minden érdekel szép sorban :)

    VálaszTörlés
  9. @Njoythesyle Reni: most próbáltam a Springfield lakkokat, a sárga kicsit gyenge fedésű, a két glitteres lassan szárad, viszont a többi szín megdöbbent jó minőségű, gyorsan száradnak, fényesek! :)
    A barack annyira szép, hogy veszek belőle még egy darabot :D

    VálaszTörlés
  10. A BB lakkra nagyon kíváncsi vagyok, annyira kis cuki csajos darab :)

    VálaszTörlés
  11. Úristen :D Mindent látni szeretnék egyszerre :D Jó-jó, nem leszek telhetetlen. :D Minden iszonyú jól néz ki, a Springfield lakkokra nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  12. @FranCiska: 5 perc és a blogon az új bejegyzés a Springfield lakkokról, elég gyors vagyok ? :)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Jóságos ég!Ez a BB lakk!!!Erzsi!!!!Ne tedd ezt velem,tavaly beleszerettem miattad a Dior Spring Ball-ba,most pedig tudom,nincs tovább élet enélkül...:-(De nálunk nincs BB...,:-((((((

    VálaszTörlés