2014. február 18., kedd

Pueen Cosmetics Set 24B Stamping Buffet - teszt

Sziasztok!
          Nagyon vártam a Pueen Cosmetics 24B Stamping Buffet jelölésű, új, körömnyomdázó mintalemez szettet.
A szettről csak áradozni tudok, szívem szerint csupa nagybetűvel írtam volna a mai bejegyzést, de ...
       A Pueen Cosmetics eddig összesen 3 körömnyomdázó mintalemez szettet dobott piacra, a 25F Sumptous Gallery,  a 24E Love Elements és január végén a 24B Stamping Buffet szettet.
 A három szett közül a 24B Stamping Buffet szett áll legközelebb az ízlésemhez, ebben a szettben csak 2 lemez van ami kevésbé tetszik, a 24 darabból, 12 abszolút kedvenc, 10 "csak" gyönyörű, 2 darab pedig szép kategóriába esik a besorolásom szerint. A tok amiben érkezett, új, lekerekített formát kapott, ez nekem jobban tetszik mint az előzőek.
A lemezeket tetszési sorrendbe fotóztam be és természetesen nagy méretben kerültek fel a blogra:
 A lemezek minősége jó, számomra ez annyira egyértelmű, hogy majdnem elfelejtettem leírni :)
DE! A minták hatalmasak, így nem csak a körmök hossza, hanem a szélessége is jelentős előny használata soránl! Egyes lemezeken, első ránézésre nem vehető észre, de a gravírozott minták között elég nagy a hézag, üres terület.
A lemezeket beborító minták nagy szabadságot nyújtanak a körömnyomdázás terén, én eddig a szememmel próbáltam fókuszálni, kiemelni egy-egy részletet a hasonló mintalemezeknél, kiválasztva a használni kívánt területet,  egy blogon nagyon szuper és egyszerű megoldást találtam egy gyönyörű manikűr kíséretében, érdemes megnézni.
Ma délelőtt szabad voltam, azt nem írom, h nem lett volna más dolgom, de mivel újdonságról van szó, így természetes volt, hogy kipróbálom. Elsőnek próbáltam szemmértékkel, majd  kis sablonnal körömnyomdázni pár mintalemezről, de siralmas lett a végeredmény, kell egy kis gyakorlat a minták belövéséhez.
a minták szemmértékkel kiválasztva

a minták sablonnal kimérve, sajnos ez sem siketült
A borzalmas kudarc ellenére, nem adtam fel, a következő bejegyzésben jön egy elfogadható nyomdázás az alábbi két mintalemez használatával:
 Száz szónak is egy a vége, gyakorlott körömnyomdázóknak, hosszú és széles körmökkel nagyon ajánlom, szépek a minták, rendesen vannak megmunkálva a lemezek, elég mély a gravírozás.
Aki kezdő, keskenyebb, kisebb körme van, azoknak még mindig az Infinity Nails mintalemezeit ajánlom, tapasztalataim szerint ezek a legjobbak minden szempontból.

Megrendelhető innen, a szett ára 20.90$ + 10.90$ postaköltség áron.


9 megjegyzés:

  1. Mindjárt sírok... ez valami lélegzetelállítóan csodaszép. Hú de messze van még a szülinapom. :D

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt a segédletet találtam, csak nem emlékeztem a linkre, örülök, hogy te megjegyezted. :) Szerintem nagyon egyszerű ezzel a módszerrel kiválasztani a mintákat, legalábbis nekem.

    VálaszTörlés
  3. Biztos szuperül lehet alkalmazni. :) Bár nekem már a MoYou lemezein is furcsák voltak ezek az egész lemezes alakok. :/ De meggyőzhető vagyok.. :D

    VálaszTörlés
  4. Lányok a lemezeken lévő minták nagyon szépek, a körmeim kicsik hozzájuk :D

    @Castia: csak akkor vedd meg ha picit szélesebbek az átlagosnál a körmeid és az sem hátrány ha hosszúak :)
    @T. Andi: én még taktikáztam is a sablonnal, órajárás irányában, spirálszerűen haladtam és még így is ez lett belőle :D
    @M.: Én inkább az körömméretű mintákat szeretem, ajánlom az Infinity Nails lemezeket, ott a nagyobb minták is sűrűbbek :),

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez most is kimarad,picik a kormeim,nem merek belevagni.de nagyon szepek a mintak!

    VálaszTörlés
  6. jajj de szépek! a "közgazdászos" darab is mennyire vicces, kár, hogy eléggé nagynak tűnnek a feliratok rajta. :) vicces lenne piaci részesedés feliratú körmökkel vizsgázni menni. :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ötlet a "sablonozás", köszi a linket! Elképesztőek ezek a lemezek,ezernyi lehetőség, alig várom, hogy én is kipróbálhassam őket. :) Nekem talán épp a fent említett "közgázos" tetszik a legkevésbé, ezen majd még gondolkodom, hogyan lehet a legjobban kihasználni. A másik betűs jobban bejön, azzal láttam manikűrt, nagyon jól mutatott.
    Attól, hogy picik a körmeid, szép lett a nyomdázás. :)
    Mennyi idő alatt érkeztek meg a lemezek?

    VálaszTörlés
  8. @suzie: megértelek, nagyon csábító ez a szett, nem tudom mennyit lehet belőle kihozni, mert a gyö9nyörű nagy mintákból a legtöbb lemezre igaz, h a körömre nagyon kevés kerül :(
    @Lora: igen, ha ráférne 3 betűnél több a körömre :D
    @Monic:azt a manit én is láttam, ha világos szürke hologramos alaplak-fekete nyomdázásra gondolsz Te is, és nagyon jól néz ki :) Január 29.-én rendeltem és most hétfőn kaptam kézhez, majdnem 3 hét volt.

    VálaszTörlés
  9. Ehhez még 20 köröm is kevés, nem hogy 10! :D Nagyon jó kis minták vannak a lemezeken, a feliratos meg a "tündéres" tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés