2013. március 1., péntek

MAC Mineralize Rich Lipstick - Divine Choice


Következzen az új MAC  rúzs. 
Elsőnek pörgessük meg a dobozát, nézzük meg miből készült, meddig van  szavatossága, hány gramm, minden feltüntetett információt. Én ezt soha nem szoktam nézni vásárlás előtt, esetleg itthon vagy így, bejegyzés írása közben.


 A Mineralize Rich Lipstick  új rúzsokból 12 szín közül válogathatunk,  a színek jól pigmentáltak a világos árnyalatoknál is.

Nézzük mi az, amit viszont nem tudok szó nélkül hagyni. Sőt felháborít, megemészthetetlen számomra.

Nos, ez a kesze-kusza külső. Legjobban egy régi, keskeny bélyegzőhöz vagy a Zoya körömlakkok  kupakjához hasonlít, ez a felemás anyag használat is olyan benyomást kelt mintha tévedésből került volna rá a kupak. Remélem, valaki ezért a külsőért felelni fog!  :D

Miután minden negatívumot elmondtam róla, röviden a véleményem: a MAC végre, a csodálatos és bőséges színválaszték után rátalált a megfelelő összetételre és tud minden szempontból  kiváló minőségű rúzst is kínálni a vevőinek. Tökéletes darab!

Erősen pigmentált, egyenletesen kopik, inkább vékonyabb de még krémes állagú, nem zsíros, kellemes viselet az ajkakon, hidratál, a MAC rúzsokra jellemző vanília illat és íz jelen van, ennek nem örülök, de megszoktam. A dímatlan kupak, vékony és könnyű fémből készült valószínűleg, egyszerűen nem tudom eldönteni, már 5 perce fogdosom, kopogtatom és nem tudom műanyag valahol pici fém résszel , vagy fém, csak akkor vettem észre mikor rájöttem a kupak mágnesesen záródik, nem olyan erősen mint az Armani rúzsoknál, de ez tetszik.
A színválasztásom egy minden nap hordható átlagos, erős rózsaszínre esett, ami a Divine Choice nevet viseli.Imádom a rúzs formáját, szinte tükör nélkül is lehet használni annyira jó a rúzs végén a kialakítás, szépen illeszkedik az ajkakra, könnyedén siklik végig.
A rúzs 1 grammal több mint az eddigiek, 3 gramm helyett 4 grammot  kapunk a förtelmes kupakkal ellátott csőben (nem tudom elfogadni a kupakot, ronda :D), viszont drágább, 6800 Ft.-ba kerül.

Beszerzését a  tavaszi megújulás fogalom mögé bújtatva ajánlom, így kisebb a bűntudat, hogy megvesszük a 39. rúzsunk, de igazán remek darab, mint  rúzstudor és rúzshasználó csak ajánlani tudom, ez tényleg, isteni választás volt :)


Reggel kiegészítettem egy képet, a szín nem annyira erős szájon,  mint az alkaromon látható.
Sajnos reggel ennyire gyűrött vagyok.


Van már kiszemelt "következő áldozat" rúzsból?
Ha igen, milyen színű?

11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színe van, én most gondolkodom egy picit élénkebb árnyalaton de még nem döntöttem. Jön a tavasz, kellene rám egy kis szín :)

    VálaszTörlés
  3. A színe nagyon szép, de ez a külső.... hm....megértelek, hogy nem tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Már nagyon vártam a véleményed, és most még jobban szeretnék ezekből a rúzsokból.:) Nekem kb. minden eddig próbált rúzs kiszárítja a szám, de most nagyok a reményeim. A Style Surge és a Lady at Play a kiszemeltek, és holnap van a szülinapom...:P

    VálaszTörlés
  5. Nekem is jobban tetszik a klasszikus tolteny kinezetu tok, az valahogy szamomra igenyesebb is, de persze ugyis a belso a lenyeg :) dragabbak ezek, mint a "sima" ruzsok, egyebkent?

    VálaszTörlés

  6. @Ági: ez nagyon jó kis szín, ha szereted a rózsaszínt ;)

    @Vattacukor: teljesen igazad van:)

    @Monika: a toktól még mindig kiakadok :D

    @Szabina: a narancsos-barackos színek nagyon élénknek tűntek, de nem próbáltam ki mindet, nagyon jó a minőségük, szeretem ezt a rúzst. A Style Surge nekem is tetszik képek alapján de nem emlékszem, h az üzletben látottak között volt olyan barackos ami tetszett volna, igaz 1 teszter hiányzott, a csajok is próbálgatták, meg a sminkesek is a teszterekkel sminkeltek, lehet épp ez... meglátjuk :)



    @BIu: sajnos igen, 6800 Ft az áruk :(

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színű ez a rúzs,szerintem nekem is be kell majd legalább egy darabot szereznem.:)
    A kupak tényleg elég csúnya,Te viszont jól nézel ki.Nagyon tetszik a hajszíned!

    http://make-upchronicles.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  8. Szép :]
    Én most egyelőre el vagyok ezekkel, amik vannak :]

    VálaszTörlés