2013. március 14., csütörtök

Nars Haul


        A cím kissé túlzás, 2 termék még nem igazi haul, de úgy néz ki első pillantásra, hogy sikerült remek sminkcuccokat vásárolnom a Nars újdonságai közül.
Imádom az új sminkcuccokat, szeretek bedőlni a reklám szövegeknek, elhinni, hogy tényleg sikerült megalkotniuk a tökéletes terméket az adott problémára, de ennek van egy feltétele, mégpedig az, hogy számít  'ki mondja', pontosabban melyik márka. A Nars termékeit szeretem, a BB krémét már 1 éve használom és minden adandó alkalommal megemlítem számomra mennyire tökéletes, emiatt a krém miatt választottam az alábbi termékeket is, és nem itthon keresgéltem a parfümériák kínálatából.

Elsőnek egy korrektorra volt szükségem, mostanában nagyon ramaty a szemeim körül a bőr, nem a ráncok zavarnak, hanem az elszíneződés, a sötét karikák, ennek  ezer kiváltó oka lehet, minthogy ezután nyomozgassak, a könnyebbik megoldást választom, eltakarom.

A NARS - Radiant Creamy Concealer vadi új korrektor, a márka termékismertetőjében  minden szépet, jót mond erről a korrektorról, mindent tud amit egy korrektornak tudnia kell.
Minden bőrtípusra használható a szemkörnyéktől kezdve a bőrpírig minden tökéletlenséget eltakar, hatása hosszan tartó. 10 színben kapható, én a legvilágosabból a 2.-at választottam a Vanilla árnyalatot.  Az NW 20-as bőrtónusomhoz most megfelel, de ha picit barnulni kezdek már sötétebb árnyalatra lesz szükségem és most nem arra gondolok, hogy csokibarnára süttetem magam.

 Első benyomásra:
- a tartalma 6 ml, ez rengeteg, vastag a textúrája (vastagabb mint egy alapozó) ezért  nagyon pici mennyiséget kell használni,  2-3 lapos borsnyi (nem borsó, hanem bors) elég a szemköré bőven,  gyönyörűen beleolvad a bőrbe, nem ül meg a ráncokban, hanem kitölti az apróbb ráncokat, selymes és puha marad használata után a bőr.
Első használat után teljes a wow hatás, nem hiszem, hogy csalódást fog okozni, ugyanis vásárlás előtt még rákerestem külföldi blogokban. Előzőleg  a Chanel  régi korrektorát használtam, ez jobb és sokkal olcsóbb, a Chanel  vékony állagú volt, csak 1,2 ml-es volt és a fedése is sokkal gyengébb volt.


a korrektornak nem az anyajegy eltüntetése a célja, de itt látható mennyire pigmentált

szépen beleolvad a bőrbe, nem marad foltos

Következzen a második termék a Nars - Light Reflecting Setting Pressed Powder.
A színtelen, áttetsző fényvisszaverő  púder használatának célja a bőr optikailag való tökéletesítése, a smink tartósságának növelése. Egy új fényvisszaverő anyagot (Photochromic) tartalmaz ami alkalmazkodik a fényviszonyokhoz. Két változatban kapható, porpúder  illetve préselt púder változatban. Én az utóbbit választottan, könnyebben tudom szabályozni a felvitt mennyiséget.
A kibontásnál ütős, olyan mintha egy darab fehér kréta lenne belepéselve, szinte félve nyúltam hozzá, kiszerelése meglehetősen nagy, 7 g, valamint a mérete is majd 2x akkora mint egy Nars arcpirosítónak. A dobozban található egy anyagból készült 2 rekeszes tok amit egy rávarrt gumival zárható, valamint egy nagyon vékony szivacs a felvitelhez.





az angol nyelvű termékismertető fotója elmosódott, de itt a francia változat
Első használat után:
- nagyon finom, selymes a textúra, nem tartalmaz egyáltalán csillámokat, mattit, nem tompítja az arcszínt, áttetsző, színtelen, tényleg kisebbnek látszanak a pórusok, sőt a régi sebhelyek is tompábbak. Most tiszta arcbőrön próbáltam, nem volt BB krém vagy alapozó rajtam és nagyon látványos a különbség, gondolom a hatása sminken még jobb lesz. Nem szoktam púdert használni de nagyon örülök, hogy ezt megvettem, szemmel látható, hogy ez valami különleges, innovatív termék.  Nem olcsó,  közepes árfekvésű, viszont (saccolva) ez elég lesz, napi gyakorisággal használva 4-5 hónapig. Olvastam még erről a termékről, hogy fényképezőgép-barát, azaz  a képeken sem fogok úgy kinézni mint egy többhetes fagyasztott hulla, ez is fontos családi képeken, láttam én már olyan bejegyzéseket HD alapozókról, hogy azt hittem a márka gyártója bepereli a bloggerinákat a termék lejáratásáért :D

Nos, a két termék használatával legalább 3-4 évet "fiatalodtam", ezek után egyértelmű a szerelem első használatra érzés. Amiről nem mondanék le, az a korrektor. Fiatalabb olvasóimnak, illetve akiknek nagyon szép, egészséges bőre van ezek a termékek fölöslegesek, de akinek kisebb-nagyobb gondjai vannak, azoknak csak ajánlani tudom.

A termékeket a narscosmetics.eu oldaláról rendeltem, pénteken adták fel, tegnap  kaptam meg, igazán gyors a szállítás. Jelenleg 50€ feletti vásárlásnál a szállítás ingyenes, máskülönben 19€-ba kerül.

14 megjegyzés:


  1. @Lolly: neked minek????? Olyan a bőröd mint a legfinomabb porcelán! :)

    VálaszTörlés
  2. hmm szem alatti karikák, ismerős :) pedig 19 vagyok, de ezek sajnos genetikai eredetűek (anyunak, mamának is van...) úgyhogy bármennyit is alszom, eltűnni nem fognak, max haloványabbak.
    egyébként belső okok a fáradtság, stressz, keringési zavarok, vashiány, folyadékhiány úgyhogy ha mégis arra adod a fejed, hogy nekiállsz megkeresni az okát, ezekkel kezdd legelőször :) érdemes amúgy megtudni, hogy mi lehet a háttérben, mert a bőrre gyorsan kiülnek az esetleges belső gondok is.

    VálaszTörlés

  3. @Mia: köszi a tanácsot, szerintem nálam a folyadékhiány, kevés alvás és a stressz a legvalószínűbb okok.

    VálaszTörlés
  4. A púder most megfogott. :D Amúgy is kell egy új.

    VálaszTörlés
  5. A púderről eddig én is csak dícsérő szavakat olvastam a külföldi blogokon, biztos jó beruházás volt!

    VálaszTörlés
  6. Először a púder színéből azt hittem, hogy az Albatross highlighter, de láttam hogy ahhoz túl nagy :D Tetszenek a szépségek, nagyon jó dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés
  7. Derrick is megirigyelné a tatyókat a szemem alatt, biztos nálam is tudna csodát művelni a cucc:)

    VálaszTörlés
  8. Ez a púder most felkeltette nagyon az érdeklődésemet, főleg, hogy azt írtad, hogy kisebbnek látszanak a pórusok, mindjárt meg is nézem a nars oldalát...

    VálaszTörlés
  9. Nekem is "szép" karikáim vannak már régóta, küzdök velük, keresem a tökéletes korrektort :D Viszont most ahogy olvastam Mia kommentjét, ráállok a vízivásra (egyszerűen nem szoktam szomjas lenni), nomeg próbálok nem stresszelni :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Meg szeretném kérdezni, hogy nincs-e véletlenül valaki (esetleg Te megint), aki szeretne rendelni a http://www.narscosmetics.eu-ról, mert egy ilyen korrektor feltétlenül kéne nekem, de más nem. Az ára 26Euró, a szállítás meg 18:( Viszont ha összefognánk, el lehetne kerülni ezt az őrült magas költséget és itthon meg szétosztani a cuccot:)

    Előre is köszi:
    rakkoktel

    VálaszTörlés
  11. Szia Erzsi,

    Én majdnem pont ugyan ezeket a termékeket rendeltem meg, csak a korrektort más árnyalatban, illetve egy pirosító is került a társaságba:)
    Neked pontosan hány nap alatt ért ide?? Mert nekem elég lassan akar megérkezni :(( és félek, hogy pont addigra jönne meg amikorra elutazom a jövőhéten:(

    VálaszTörlés

  12. @Anna: nálam a feladásig telt el sok idő, a megrendelés után 1 héttel pénteken adták fel, de a feladástól számítva 5.nap megkaptam.
    Eddig mindig 4-5 nap alatt megérkezett a feladás után, futárszolgálattal küldik nem postával.
    Kaptál e-mailt, h feladták ?

    VálaszTörlés
  13. Nekem elég hamar feladták, de a szállításon ülnek, valamiért elég lassan halad át a német részen...reménykedem, hogy elutazás előttig megjön:) de nagyon várom őket!
    Örülök, hogy írtál róluk, megnyugodtam, hogy jól választottam. Egy jó korrektor most fontos volt, valamiért a szemem körüli bőr nincs remek állapotban...:S pedig én aztán napi 3,5 l vizet simán megiszok...de a kinti szeles-hideg idő és a benti meleg...
    Köszönöm, a gyors választ:)

    VálaszTörlés