2013. március 17., vasárnap

Nails Inc Feathers - York és Chester

     Nagyon vártam ezt  a kollekciót. Nagyon különlegesnek tűnt a január eleji előzeteseket nézve.
Elsőnek jöjjenek a képek, majd a végén a véleményem.  A madártollas kollekció 4 színből áll, mind a 4 darab fedőlakk, ebből 2 darabot rendeltem, a York és a Chester nevekkel  felruházott darabokat.
YORK


CHESTER



Elsőnek körömmaragarétán használtam, tetszett, főleg a színesebb Chester, kipróbáltam rengeteg színem mindkettőt, majd a körmeimen.






Az igazat megvallva csalódtam, körmön száradás után matt, fedőlakk nélkül mindenbe beakad, fedőlakkal 1 napot bír ki, mivel annyira vastag lesz, hogy lepattogzik. Nagyon drága, a 2 lakk árából 3 darab OPI lakkot vehettem volna. Nem ajánlom a Nails Inc. körömlakkjait, nem vagyok elégedett velük.
 Az OPI, Orly, Color Club, Zoya sokkal jobb minőségű körömlakkokat gyárt és olcsóbbak.


Körömlakk márka amiben a legtöbbet csalódtál?
Vagy a legutolsó kiábrándító körömlakk neve?



18 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam volna,hogy ezek a lakkok ilyen csalódást okoznak,a bőrhatású lakkjuk viszont szuper.
    Bár szerintem nem is olyan,mint a madártoll,hanem mint a színes tortadara:)

    http://make-upchronicles.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  2. hmm érdekes. nekem mondjuk tetszik. :)
    de kár, hogy ilyen rosszul teljesített.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmasan néz ki, kár, h nem jók a tapasztalataid... :)

    VálaszTörlés
  4. nekem inkább cukorkás tortadarás, mint tollas:)

    VálaszTörlés
  5. Nem is tetszik nekem ez a fajta lakk::(
    Új Essence-et soha többet nem veszek!Nekem kenés után pár órával már látszik a kopás, egy nap után vállalhatatlan!!!

    VálaszTörlés
  6. Háááát...ma rendeltem egy pár különlegesebb lakkot, ezen is gondolkodtam, de nem győzött meg sőőőőtt....a Sephorában is próbálgattam ezt a márkát és akkor sem voltam elájulva...nekem inkább CG vagy Essie

    VálaszTörlés
  7. ja a leguccsó lakk, amiben csalódtam a Catrice egyik lakkja volt, mert sokkal, de sokkal sötétebbre szárad mint, ahogy az üvegben kinéz :-(

    VálaszTörlés
  8. Mielőtt olvastam a véleményed és csak a képeket néztem azt éreztem, hogy ÚRISTEN a Chester mennyire <3 de így tényleg elkeserítő :(.

    VálaszTörlés
  9. kár,mert képről jónak néznek ki nagyon :/

    VálaszTörlés
  10. Hàt.....elèg furcsák..! egyèbkènt soha többet essence!

    VálaszTörlés
  11. pedig mennyire tetszett az üvegben :/ azt hittem, sokkal jobbak, és tartósabbak.

    VálaszTörlés
  12. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem :D Kár, hogy nem váltak be!

    VálaszTörlés
  13. Én imádom a nail inc-t. Most épp a Stonehenge van a körmömön és egész nap csodálom (betonos kék). O

    VálaszTörlés
  14. Ritkán mondok ilyet körömlakkra, de ez nagyon nem jön be. Olyan, mintha egy csirke lenne az ember körmén. :D

    VálaszTörlés
  15. Nekem az OPI Liquid Sand nem jitt be :( A feketet vettem,amit Te is szeretsz...fel nap alatt a piros glitterek ezustre kopnak,majd a lakk maga is hamar lekopik :( Pedig nagyon szep szinu :(

    VálaszTörlés
  16. Az utolsó képen a chester az orgonalila(?) lakkon nagyon tetszik, gyönyörű :) nekem is olyan tortadara érzésem van, olyan szép, kis édes :) és ez a lila melyik lila? :) köszi :)

    VálaszTörlés
  17. De jó, hogy készítettél egy bejegyzést a madártollas lakkokról, mert már én is kinéztem ezeket magamnak. De így szerencsére lelkiismeret-furdalás nélkül lemondhatok róluk... :)

    VálaszTörlés
  18. De kár értük :/ Pedig eléggé bejövősek lennének :/

    VálaszTörlés