2013. március 23., szombat

Zoya Stunning és Irresistible kollekciók



A Zoya körömlakk márka nyári kollekciójában, hasonlóan a tavalyi kiadáshoz, 2 változatban kínál 6-6 szín 2013 nyarára.
A Stunning kollekcióban 6 darab krémes színből választhatunk, míg az Irresistible kollekcióban 6 metál finisű körömlakk található.







Természetesen a PixieDust textúrából is jönnek újabb színek, de erről már írtam.


A színek szépek, főleg így együtt, a kísértés nagy, nagyon nagy :D
Tetszenek a színek?

Ui.: színmintákat itt és itt láthattok a megvásárolt  lakkokról



10 megjegyzés:

  1. Amy, Tinsley és Bobbi jöhetnének :D

    VálaszTörlés
  2. természetesen a metál finisű lakkok jobban tetszenek, de a krémeseket jobban szeretem :D

    VálaszTörlés
  3. annyira szép élénk színek! :)

    VálaszTörlés
  4. következők tetszenek: sterios lila csillogós, Tinsley és Bobby :)
    de jó hogy lehet már bloglovin is követni :)

    VálaszTörlés
  5. nekem ezek a színek most nem jönnek be. a pixie dust kollekcióból stevie és beatrix (ha jól olvastam) szépek :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem most a krémesek jönnek be :) és a PixieDust :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem mind bejön :) Talán a metálosak kicsit kevésbé, de azokra se mondanék nemet ^^

    VálaszTörlés
  8. tinsley és pixie dustból alapos megfontolás után az összes jöhetne :D

    VálaszTörlés