2013. február 28., csütörtök

OPI körömlakkok



          Olyan sokat áradoztam az OPI lakkokat forgalmazó OPI HUNGARY  üzletéről, hogy ideje pár fotóban is megmutatni.
Akik Fb.-on követnek már láthatták, aki nem, azokra gondoltam most, a mai bejegyzéssel.

Több mint 500 szín közül választhatunk! Ez azért nem rossz, megfelelő kínálat :)
A képeket megnyitva, óriás méretben láthatóak.










Remélem a látottak alapján megértitek miért nézek be minden alkalommal, ha utamba esik, ez az üzlet. A kézápoló és egyéb termékek, mint a mini körömlakk szettek nem is láthatóak, a fotós feledékenysége miatt.

Nyitva tartás, elérhetőségek itt találhatóak.



10 megjegyzés:

  1. oh, ezt most így kár volt megnéznem ;)

    VálaszTörlés
  2. Belecsorgott a nyálam a billentyűzetbe :D

    VálaszTörlés
  3. Ó, te jó ég!!!!
    Teljes mértékben megértelek! :D

    VálaszTörlés

  4. Az üzlet mesés, én körülbelül 3-3,5 éve voltam először ott, és azóta is visszajárok, magával ragadó hely :)
    Azt tudtátok, hogy már 22 éve kaphatóak itthon az OPI lakkok és azóta ugyanazon a helyen található az üzlet? :)

    VálaszTörlés
  5. ez maga a körömlakkmennyország. :)

    VálaszTörlés
  6. Nem lehetne, hogy engem egy hétvégére bezárjanak ide? Úgyis mindjárt itt a szülinapom! :D

    VálaszTörlés
  7. oh, ez nagyon jó hely, én is mindig betérnék a helyedben! :)

    VálaszTörlés