2013. március 10., vasárnap

Zoya Lovely kollekció színmintái

               2013-ban  a Zoya  első kollekciója, a 6 pasztell színből álló Lovely volt. A 6 színből 3 enyhén csillogó, 3 krémes szín. Megrendeltem  mindet, de csak 5 színt kaptam, a kék már elfogyott mire postázták.
UPDATE: A lakkokat salenail-ról  rendeltem, a kifizetett 6.lakk helyet 5 darabot kaptam, a reklamáció után nem kaptam cserelakkot és az 1 darab árát sem utalták vissza, innen többet nem rendelek, nem is ajánlom.
Nézzük a színeket:
Gie Gie


Piaf


Julie


Neely


Jaqueline


A Zoya körömlakkok általában nagyon vékony állagúak, ennek a kollekciónak minden darabja sokkal vastagabb állagú, 2 rétegben tökéletes és egyenletes a fedése, viszont botrányosan lassan szárad, fedőlakk nélkül kb. 10 perc kell nekik a száradáshoz, az eddig használt Zoya körömlakkoknál ez 4-5 perc szokott lenni. Pozitív változása is van az új összetételnek, még tartósabbak, eddig sem volt gondom a lakkokkal tartósság szempontjából de ebből a kollekcióból használt 3 szín, 2-3 nap (kemény mosogatós napok) után is ugyanolyan volt mint felkenés után.
A körömmargarétán látható színek élethűek.


napsütésben


árnyékban


Kedvenc pasztell színed körömlakkból idén ?







13 megjegyzés:

  1. Cukor! Azaz cuki!!! :)
    Menta és púderrózsaszín.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. jujjj micsoda szépségességek!
    Ezek a színek olyan szépek együtt, hogy én spec. nem tudok választani...
    Mind szép, max nem áll jól ez-az..de gyönyörűek!

    VálaszTörlés

  3. Magam is csodálkozom, de nekem ebből a kollekcióból a sárga jött be leginkább :D
    Lehet azért mert a finom házi krémesnek a krém színére emlékeztet :D
    Jó is lenne most egy krémes, nem számít, h késő van :)

    VálaszTörlés
  4. Valami hihetetlen gyönyörűek!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép üdék! Mind tetszik... :D

    VálaszTörlés
  6. a lila és a menta a legszebb szerintem :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem ebből a lila és a zöld tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. Nálam a Piaf és a Julie a favorit :).

    VálaszTörlés