2013. március 12., kedd

OPI Oz The Great and Powerfull - mini szett

     Megérkezett az OPI márka idei, 3. kollekciója az Oz The Great and Powerfull.
Pontosabban  csak ízelítő, mivel a normár méretű körömlakkok, április elején érkeznek meg, jelenleg csak a mini szett kapható ebből a kollekcióból.
 

A doboz tartalma 3 darab nagyon világos, nude lakk  és egy liquid sand textúrájú sötét barna színű lakk.




élethű színek természetes fényben


erős napsütésben a színek
A képeken a pasztell színek 4 rétegben vannak felfestve, a liquid sand 3 rétegben, de ebből 2 réteg is elég lett volna. A színek nem nyűgöztek le, nincs az az "élni nem tudok nélkülük" érzés ami oly gyakran hatalmába kerít egy-egy szép körömlakk vásárlása után. Szépek, nagyon finom nude színek, körmön még nem próbáltam de gyorsan száradtak és nagyon fényes maradt a felületük a körömmargarétán. A barna LS napsütésben gyönyörű, az apró arany színű csillámok, szivárványszínekben verik vissza a fényt.
A minőségük hozza a márkától megszokottakat, a színek meg ízlés és hangulat függvénye.

A 4 darab 3,75 ml körömlakk 3800 Ft.-ba  kerül.



12 megjegyzés:

  1. A rózsaszín olyan kis szép :) de a fehéres is tetszik, mostanában vonzanak az ilyen világos színek :)

    VálaszTörlés
  2. Szép színek, de ennél többet én sem érzek bennük.

    http://smallgirlbigcityblog.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nekem most pont ez a nagyon halvány rózsaszín tetszik, pedig általában nem vagyok egy nude típus.

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, de van egy olyan érzésem, hogy nem használnám őket túl gyakran. Egyébként ebből a kollekcióból én főleg a fedőlakkokra leszek kiváncsi :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszenek, az én temperamentumomhoz ezek a szolid színek valók :) Bár a sötétbarnát nem tudnám kihasználni így tavasz felé közeledve... És így, hogy a világosak 4 rétegben fednek, abszolút felejtős. Nálam 3 réteg a lélektani határ, akkor is már húzom a számat. De legalább a pénztárcám boldog marad :)

    VálaszTörlés
  6. mondanom sem kell, hogy nagyon szépek!!!

    VálaszTörlés
  7. I really have to get used to the liquid sand polishes but they are amazing.

    VálaszTörlés
  8. Az I Theodora You-t rendeltem Ebay-ről, nekem nagyon tavaszi lakk, imádom hogy természetes a hatása. Jelly sandwich-hez tökéletes lesz. 3 réteg kell belőle mindenképpen és vigyázni kell vele, mert hajlamos foltosodni, de nem bánom, nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés