2013. március 26., kedd

Smashbox - Halo arcpirosító Warm Glow árnyalat











            Első Smashbox termékem (valamint egy rúzs is a virtuális kosaramba esett), ezért is gondoltam változtatok a bejegyzés szerkezetén, elsőnek a képeket  teszem fel és utána írom meg a mondandóm.
Nem tetszik. Nagy melléfogás volt, a szín, textúra, tartósság, fedés, eldolgozhatóság, ára, semmi nem tetszik ebben az arcpirosítóban.
A hasonló árban (26,5 €, kb 7700 Ft.) lévő arcpirosítók, amit eddig használtam, mint például a NARS, Bobbi Brown, Mac sokkal jobb minőségűek minden szempontból, így valószínűleg ebből a márkából egy darabig semmit sem veszek.


Van Smashbox terméked, ha igen, mi az és mennyire vagy elégedett a minőségével?


11 megjegyzés:

  1. Mi vele a bajod? így kézen egy eldolgozható, jól pigmentált darabnak tűnik.

    VálaszTörlés
  2. Van egy rúzsom, illetve egy highlighter quad-om a márkától, mindkettőt nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik a színe, nem értem, mi a baj vele.:(

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom,hogy ekkora csalódás.
    Pont akartam rendelni a smashboxtól pár dolgot!Még semmim sincs tőlük.
    Milyen a rúzs?Csinálsz róla bejegyzést?Ha igen,akkor addig jegelem a rendelést:)

    http://make-upchronicles.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  5. .en eleg sok Smashbox termeket hasznalok, tobb nagy kedvencem is van, a face primerjuk es egy korallos kremes pirosito is, de hasznalok toluk lip primert, ceruzakat, szoval sok mindent, nekem nagyon bejon ez a marka, sajnalom hogy az elso tapasztalatod ilyen lett.

    VálaszTörlés
  6. Kár, hogy nem vált be, pedig szép a színe :)

    VálaszTörlés


  7. A legnagyobb problémám ezzel a termékkel az, hogy nem "olvad" bele az alapozóba/BB krémbe/arcbőrbe, valamint olyan mintha foltos is lenne, a bőrhibákat mintha kinagyítaná.
    Használat után tükörbe nézek és látom, nem jó :(
    Az új Megatint rúzsról is fogok írni jövőhéten.

    Én sok jót olvastam a márkáról, talán jobb lett volna bevált terméket választani, nem az újdonságok közül :)
    lehet a bőr állapotától is függ, egy hibátlan sima bőrön, szép...nem tudom.

    Most a Dior nyári kollekciójára várok (május közepe), abból a pirosító/ bronzosító minősége verhetetlen,mind a két színt szeretném, a blogon tavaly májusban írtam a 2012-es bronzosítóról ;)

    VálaszTörlés
  8. Kár érte, pedig a színe szuper!

    VálaszTörlés
  9. Nem vagyok Smashbox rajongo. En a bevalt dolgokat szeretem megvasarolni csakis, szoval sokszor olvasom/ nezem a review-ket.

    VálaszTörlés
  10. A warm glow is exactly what I'm missing now - that could be a good choice!

    VálaszTörlés