2013. március 29., péntek

ORLY körömlakkok


Sziasztok!


             A héten szerettem volna elmenni az Orly körömlakkokat forgalmazó üzletbe, annyira megfeledkeztem erről a remek márkáról, de időhiány miatt ez egy hetet csúszik, viszont találtam a telefonomon pár képet amit még decemberben készítettem a nagykereskedésben.
         Gyönyörű színek közül lehet válogatni, nagyon sok szín min változatban is kapható, illetve a webshopban láttam az új tavaszi kollekcióból mini szett is kapható.





Mini körömlakkok:



Használsz Orly körömlakkokat, ha igen mi a véleményed, tapasztalatod a márkával kapcsolatban?


12 megjegyzés:

  1. Uhhhh... De gyönyörűek :) Van 1-2 Orly lakkom, hülyén fog hangzani, de a kupakjukat imádom a legjobban, annyira jó velük dolgozni *.*

    VálaszTörlés
  2. Pont tegnap lett meg az első lakkom! :) Ebből az üzletből (nem a nagyker, hanem egy kisebb bolt), és ott tájékoztattak, hogy vannak területi képviselők is, így a rendelésnek meg lehet úszni a szállítási költségét! :)

    VálaszTörlés
  3. 2 Orly lakkom van, de első perctől kezdve nagyon szeretjük egymást :) Könnyen lehet dolgozni vele, nem lustálkodik a száradással: jó kis anyag, na! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. A bőség zavara :) Még nem volt szerencsém Orly lakkhoz, de régóta tervezem, hogy kipróbálom. Főleg, mivel annyi szépet olvastam itt nálad róluk :)

    VálaszTörlés
  5. Még nem volt szerencsém kipróbálni őket, de remélem lesz! :) Gyönyörű színekben kaphatóak.

    VálaszTörlés
  6. Még nincs Orly lakkom, de már nagyon ki szeretném őket próbálni :)

    VálaszTörlés
  7. Még nincs orly lakkom, de a 3. képen levőket egy az egyben elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nincs, de szeretnék persze! :)

    VálaszTörlés
  9. komolyan, amikor ilyen képeket látok már attól ledermedek, de amikor élőben látok ilyen mennyiségű körömlakkot, rendesen elkezdek pánikolni, hogy melyiket is válasszam :D

    VálaszTörlés
  10. A lakkjaikról nincs nagy tapasztalatom, de az alapozó lakkjukról- Bonder- csak a legjobbakat mondhatom.Ez egy gumis hatású alapozó lakk, ami a köröm és a lakk között egy rugalmas réteget hoz létre, így akadályozza meg a gyors lepattogzást.Nekem általában egy nap után már pattogzik le a körömlakk, ez az egyetlen ami eddig néhány napra képes meghosszabbítnai akörömlakk életét.Kisebb kiszerelésben is kapható, nem emlékszem pontosan, de 2000 alatt volt az ára.Ezenkívül a Cuticle Theraphy Creme , körömbőr ápoló krémjük is szenzációs, nekem szinte mindíg száraz, repedezett a köröm ágy bőröm, mindenfélát próbátam rá , egészen az olajkig, de ez volt az egyetlen ami egyáltalán látható változást okozott...

    VálaszTörlés

  11. @Szilva33: pár éve ölni tudtam volna a Bonder alapozóért de most annyira gyakran festem a körmeim, hogy inkább körömerősítő alapozólakkot használok. Akiknek fontos a tartósság, a Bonder a legjobb! :)

    A körömágybőr ápoló krémüket nem ismerem, most a CND gyümölcssavas krémét használom, ami jó is lenne ha nem felejteném el heti 2 alkalommal használni, nekem is nagyon száraz, repedezett a bőr a körmeim körül, azért holnap megnézem ezt a krémet, köszi a tippet :)

    VálaszTörlés