2013. március 11., hétfő

HH- hétfői Haul #9





Egy kis zsákmányolás ma is összejött.
Időhiány miatt pár képet hoztam ma. 

Elsőnek egy kis eBay-es vásárlás:
 Az egész 1290 Ft-ba került.
Tippeket a vékony vágáshoz szívesen fogadok,
én tapétavágóra gondoltam.
Újra az Opi lakkokat árusító üzlet  előtt jártam ma, aminek a 
következménye az alábbi mini szett.



árnyékban

Napsütésben
Ebből a kollekcióból itthon még csak a mini szett kapható, a csillámos, 
glitteres fedőlakkok és a normál méretű lakkok csak április elején érkeznek meg.
 Holnap, a 4 mini körömlakk  színmintáival jelentkezem.


      

20 megjegyzés:

  1. uuuh, már alig várom azokat a szép nude lakkokat :))

    VálaszTörlés
  2. én is rendeltem ilyeneet, de nem ilyen sokat, eladót tudsz linkelni?
    Amúgy szikével szépen lehet vágni. De igazad van, a sniccer is jó hozzá:)

    VálaszTörlés
  3. Alig várom a színmintákat a lakkokról...:) ooo azok a kis eperkék :))) de a többi is nagyon jó ;)

    VálaszTörlés
  4. Sniccert javaslom én is. =) Azzal szépen lehet vágni őket. =)

    VálaszTörlés
  5. egyszer sikerült a körömdísz vágás közben elvágni az ujjam..amúgy viccesen hangzik de nekem a leggyorsabb/egyszerűbb megoldás az uborka szeletelő! :D kellően vékony, gyorsan le tudsz vele pár darabot "szeletelni" és elvágni sem fogok semmit. ez a 4-es szett nem fogott meg, túl sok a nude és olyan semmi különös :/

    VálaszTörlés
  6. Én is rendeltem ilyen kis fimokat, de még nem szeleteltem belőle. :D
    Amúgy nekem ezekkel a nude lakkokkal csak az a bajom, hogy nagyon gyenge a fedésük, legalábbis az eddigi swatchok alapján. :(

    VálaszTörlés
  7. a gumirudakat tényleg könnyű sniccerrel szeletelni. :)
    viszont a vastagságra oda kell figyelni. ki kell tapasztalni, hogy hogyan jó. :)

    VálaszTörlés

  8. @Rami: itt az eladó neve, 2,99$ volt 1 köteg, a képen 2 köteg van, ami 100 db. :)
    beauty_gallery (11367 Feedback Score: 11367)

    Ez az OPI szett nekem sem jön be....:(
    Egyedül a LS, az napfényben gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  9. Gyerekek, most röhögni fogtok rajtam, de a kép láttán azt hittem, gyümölcsös savanyú cukorrágókat rendeltél :DDD
    Minekután ennyire nem vagyok jártas ilyenben, dobsz fázisfotókat arról, miket csináltál ezekkel a "gyümikkel"? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. olyan cukik ezek a fimo rudak :))

    VálaszTörlés
  11. Várom a színmintákat!!!! :)

    VálaszTörlés

  12. @Anitácska: a kommentedet véletlenül töröltem a bloggerből :(

    A rudacskákból nagyon vékony darabokat kell vágni és köröm díszítésre használható, mint egy matrica csak ez a lakkba ragad, minél vékonyabbat sikerül vágni annál jobban illeszthető a körömre :)

    Én is csak lestem amikor tavaly láttam a hazai blogokon, azelőtt nem is tudtam, h ilyen létezik :)

    VálaszTörlés
  13. Én azért befogadnám a kis picike lakkokat. :) Lenne nekik anyukájuk és apukájuk is a glitteres lakkoknak köszönhetően: :D

    VálaszTörlés
  14. Wow, gorgeous! Just bought some new cosmetics..
    http://www.shoptravelfood.blogspot.com/2013/03/make-it-glow.html

    VálaszTörlés

  15. @Flory: láttam a "szülőket" a blogodon és adott esetben "anyuka és apuka" jobban néz ki mint a gyerekek :D

    VálaszTörlés
  16. Nekem tetszenek ezek az OPI lakkok is... már várom a színmintákat :)

    VálaszTörlés
  17. deszéépek :D várom én is a mintákat, kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  18. Én azért el tudnám képzelni őket együtt is, de tény h ezek a glitteresek nagyon jól sikerültek.:)

    VálaszTörlés