2013. március 1., péntek

OPI The Bond Girls Summer 2013 swatch



            Május végén jelenik meg az OPI egyik nyári kollekciója. A kollekció 6 színből áll és mindegyik a már ismert Liquid Sand  textúrájú  körömlakk lesz.
Ez jó hír azoknak akik megkedvelték az első kiadást, mert  ezek sokkal jobban néznek ki a színt és a textúrát is figyelembe véve!
Nekem tetszik az új textúra, viszont az eddig megjelent Mariah Carey kollekcióban kapható 4 színből csak kettő tetszett.
A The Bond Girls kollekcióban található 6 színtől a lélegzetem is elállt annyira  szépek.
A körömlakkok a James Bond filmekben szereplő női főszereplők szerepnevévell lettek elnevezve.

Nézzük a 6 színt:

 1. Solitarie : egy tökéletes fehér, nem kémes, nem rikítóan  fehér
 2. Pussy Galore: babarózsaszín, szinte könyörög, hogy kend fel a körmeidre, ez a kedvencem.
 3. Tffany Case: világos kék színű, ez az a kék aki mindenkinek teszik
4. Vesper. Sötét lila színű, akik szeretik a sötét lilát, odáig lesznek érte az biztos!
5. Honey Rider: egy közepes tónusú nagyon szép aranyszín, második kedvenc.
6. Jinx: világos-korallos piros, arany csillámmal


a kép nagy méretben is megtekinthető

                     Megállíthatatlanul teret hódít a Liquid Sand formula és más megnevezéssel de hasonló textúrájú körömlakkok. A Zoya is újabb PixieDust színekkel jelenik meg illetve a China Glaze kínálatában is megjelenik egy glittermentes de hasonló 6 színből álló kollekció ani a  Texture nevet viseli, ez utóbbi színei nem igazán tetszenek.
Mindről láttam képeket és egyértelműen, az OPI viszi a pálmát!
Választás esetén, ha olyan helyzetbe kerülnék, hogy csak egyet választhatnék, az a rózsaszín, arany, fehér, lila, piros, kék lenne. Komolyan mondom mind a a 6 szín meseszép.

Kiegészítés, lesz mini szett, ami a következó színeket tartalmazza ;)
SZÍNMINTÁKAT MÉG ITT LÁTHATÓ.

A képek alapján melyik tetszik a legjobban?

A következő, új nyári kollekciót holnap mutatom be, az csak 5 színből áll, de az sem rossz ;)

36 megjegyzés:

  1. Eddig nekem nem volt túl szimpi ez az új liquid sand, de most a fehér és a sötétlila...hmmm!!!

    VálaszTörlés
  2. OMG! 1,2,5 de igazából mindet elfogadnám! Azt nem tudod véletlenül hogy ezekből is lesz olyan mini szett mint a Mariah-ból?

    VálaszTörlés
  3. a piros!..meg a fehér..és a lila sem rossz..de igazából az aranyszínű is káprázatos :D próbálom leszűkíteni, de elég nehéz :P

    VálaszTörlés
  4. Egyértelműen a lila tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés

  5. A miniszettet elfelejtettem megkérdezni, de hétfőn megkérdezem, ez csak a bejegyzés írásakor jutott eszembe.

    VálaszTörlés
  6. Nálam a korall és a kék visz mindent! :)

    VálaszTörlés
  7. Oksi, köszi :) és ha már úgyis ott jársz és kérdezel, ha lesz akkor azt is megkérdeznéd melyik árnyalatokból? :D köszi :D

    VálaszTörlés
  8. Vesper tetszik a legjobban, de maga a textúra nem jön be. Nagyon érdesnek hat és attól megőrülnék! :)

    VálaszTörlés
  9. Én imádom ezt a textúrát, és ezek a színek is nagyon jók! :)
    Bár én egy igazi homok színűt szeretnék már! :D Tennék bele miniatűr kagylót, vagy tengericsillagot! :)

    VálaszTörlés
  10. Pussy Galore valami hihetetlenül szép! már alig várom:)))

    VálaszTörlés

  11. @Szamóca: teljesen simák, nem karcolnak, nem akadnak bele a hajba, szóval nem zavaró :)

    VálaszTörlés
  12. a Pussy Galore tetszik nekem is a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  13. nekem is a rózsaszíííínt :D

    VálaszTörlés
  14. Erzsi, olyan kérdésem lehetne, hogy most rendeltem egy Zoya lakkot (Pixie Dust, London)a Sale Nail-ről. Neked mennyi idő alatt szoktak megérkezni onnan a lakkok?:)

    VálaszTörlés
  15. Tiffany Case and Honey Rider for me, please!

    http://www.shoptravelfood.blogspot.com/2013/03/key-accessory-nails.html

    http://www.shoptravelfood.blogspot.com/2013/02/tiffany-co.html

    VálaszTörlés
  16. nagyon szépek, a rózsaszín és a lila a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  17. Amikor tegnap reggel ébredés után megláttam, még a kávém is kilötyögtettem a rózsaszín láttán. :)

    VálaszTörlés
  18. rózsaszín és lila!!! ahogy látom a mini szettben mindkettő benne lesz :)
    nem szabadna ilyeneket kiraknod! ez kínzás :)))
    már megint itt a kell-kell-kell érzés...

    VálaszTörlés
  19. Nekem ezek közül csak a sötét lila tetszik, de az nagyon :)

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörűek, eddig nem fogott meg ez a textúra, de a képeid láttán már úgy érzem muszáj lesz a mini szettet megvennem, mert egy már nem elég :)

    VálaszTörlés
  21. Uuuuuu,de gyönyörűek... .*.* a Mariah Carey-s liquid sand-es kollekció annyira nem tetszett... de innen jöhetne az összes... de ha redukálni kell,akkor fehér,rózsaszín,arany!!erre is elkezdhetek gyűjteni :D

    VálaszTörlés
  22. Honey Ryder, mellé Ursula Andress bikinije és akkori alakja:)

    VálaszTörlés

  23. @Panka: most vettem észre a kérdésed, nekem ma érkezett meg amit 02.05.én rendeltem, a borítékon 02.14-i dátum van mint feladás időpontja:(
    Átlagosan 20-30 nap míg megérkezik de még mindig a legolcsóbb és legbiztosabb beszerzési lehetőség az olyan márkáknak ami itthon nem kapható :)

    VálaszTörlés
  24. ó, hát ezt szomorúan hallom... most egy darabig nem akartam új lakkot venni, de így tuti nem fogom kibírni és beszerzek majd egy szép OPI-t...:D

    VálaszTörlés
  25. Óh, a kék! Nem, az arany! Nem, a rózsaszín! Nem, a fehér! Nem..na jó hagyjuk: mind! :D

    VálaszTörlés
  26. nagyon jól néznek ki, bár nekem a rózsaszín meg a kék annyira nem tetszik, de a többit nem utasítanám el. (:

    VálaszTörlés
  27. ez a sötét lila nagyon szép :O árban ugyanannyi lesz mint a sima lakkok?

    VálaszTörlés
  28. Pussy Galore, Tffany Case, Honey Rider ezeket vásárolnám!! nagyon szépek!!

    VálaszTörlés
  29. Mind szép de a pussy galore ha egyet kell választani.

    VálaszTörlés
  30. annyira nem vagyok oda a liquid sand lakkokért, de a solitarie talán jöhet :)

    VálaszTörlés
  31. Óóóóó ebből Vesper az enyém lesz! Vagy akár a miniszett, nagyon várom már! :)

    VálaszTörlés