2013. március 4., hétfő

Februári favoritok

 Februári kedvencek között nem sok újdonságot láthatok, egy új arckém, pár körömlakk és a krémes szemhéjfestékek amink újak, valamit a hajszárításhoz használt hajformázó, a többiről már írtam.

 Mindig kell valami amiben bízom,
lelkileg támasz nyújt, hogy  késlelteti az öregedést, mennyire hatásosak azt szerintem soha nem tudjuk meg, ehhez kettő kellene legyen belőlem, egy aki semmilyen krémet nem használ és én, hogy biztosra tudjam a  használt krémek hatásosak vagy sem. Viszont szeretem cserélgetni a krémeket az  összetételük kedvéért, valamit mindegyik más ígéretekkel csábít.
 Ajándékba kaptam, annyira nem az én illatom de most tetszik.
 A legjobb hajformázó, kimondottan szőke hajra, hihetetlenül fényes lesz a haj, tartása 3 napig megmarad. Szeretném megvenni a termékcsalád többi darabját is.
 Alapozó helyet használom a Nars BB krémet, még nem találtam ettől jobbat.
 Arcpirosítóból csak jó darabokat sikerült beszereznem, jelenleg  két NARS van használatban. Az Angelika és a Sin árnyalatok.
 Bronzosítóból a Mac Refined Golden a legszebb szín amit valaha is vásároltam, az első 3 kedvenc bronzosítóm között van.
 Verhetetlen páros a MAC szempilla alapozó és a Lancome Hypnose Star,  nemrég használom együtt őket, brutális a végeredmény. Íratlan szabály számomra, a szempillák mennyisége, hosszúsága soha sem elég, mindenre hajlandó vagyok ennek elérésére:D
 Rózsaszínre kattanva, Nars Roman Holiday, Bobbi Brown Lilac és az egyik legszebb szájfényem, a 4. tubust használom ebből a színből, a Lancome Laque Fever 316-os színe.
 A legszebb szájfény, de mindig elfeledkezem róla, felvitel után rászárad azt ajkakra nagyon tartós a magnemében.


Folytassuk a körömlakkokkal:
Az  aranyról egyszerűen nem tudok és nem is akarok lekattani, hiába a 80-as évek közepén-végén voltam tini, mély nyomot hagyott bennem az akkori korszak.

 Mini körömlakkor, remek dolog, sok színt kilehet próbálni, nem lehet megunni, nem szárad be, jóval olcsóbb a normál méretű rokonainál.
A legjobb alap és fedőlakk páros, az, hogy a Seche Vite-el mennyi toluent és más egészségre káros, párolgó anyagot tüdőzök le és ennek lesznek-e káros következményei, 15-20 év múlva kiderül.


Mi volt februárban a kedven sminkcuccod ?


5 megjegyzés:

  1. a sweetsation therapy lumi*essence krémét használod még? :)

    VálaszTörlés

  2. @Eszter: jelenleg nem, már alig van benne, most az Opi Avojuice mini kézkrémeit használom :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a körömlakkok voltak a kedvenceim februárban :) nem tudok egyet kiemelni, mert sok kedvencem volt, ilyen sűrűn szerintem nem váltogattam még a körmeim színét, mint mostanában :) menthetetlenül lakk-függő lettem :)

    VálaszTörlés
  4. Jéé,ezt a Clarins szérumot milyen rég láttam már!Én kb7- 8 évvel ezelött használtam, akkor kicsit pufinak éreztem az arcom.Nem fogytam tőle hirtelen 5 kilót, de kifejezetten feszesebbnek,finomabbnak láttam az arcomat tőle.Kiváncsi vagyok hogy neked hogy vált be!

    VálaszTörlés
  5. azt a china glaze lakkot én is szeretném annyira megszerezni :)))

    VálaszTörlés