2013. március 1., péntek

Zoya PixieDust - Summer Edition





      Friss hír, a Zoya  is további 6 színell készül a nyárra a PixieDust textúrát használva.
Itt is nagyon szép, élénk színeket találhatunk, április elsejétől kerülnek forgalomba.

Ebből a kollekcióból 3 szín tetszik nagyon, a Solange - arany, ami különleges pigmenteket fog tartalmazni, Miranda - rózsaszínű és a képen látható Stevie - lila. Természetesen a sötétkék Liberty,  a Beatrix narancs és a Destiny korral színe ellen sem lenne kifogásom, egyáltalán nem :)




Neked, ezek közül melyik szín tetszik ?


14 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép :) Nekem a lila és a kék tetszik a legjobban.

    Bocsi, hogy megkérdezem, de ezeket a lakkokat hol árulják? Még sehol nem láttam.

    VálaszTörlés
  2. Nálam is a lila a befutó! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a lila tetszik a legjobban, de azért a kék meg a rózsaszín sem rossz. :)

    VálaszTörlés

  4. @fairyland: csak külföldről lehet beszerezni, én a Salenail.com oldaláról szoktam rendelni, kb 10$ szállítással/ darab, viszont 22-30 nap míg megkapom.

    VálaszTörlés
  5. Miranda, Solange és Liberty... ebben a sorrendben:D de nem ellenkeznék akkor sem, ha valaki a többivel lepne meg...:D

    VálaszTörlés
  6. Ó, mind gyönyörű, de nekem is a lila, a rózsaszín és az arany a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Liberty, Stevie és Miranda a favorit! :)

    VálaszTörlés
  8. pedig én szeretm a rózsaszín színt de az most annyira nem húú de király, inkább a lila az meseszép szép szín :)

    VálaszTörlés
  9. Az összes gyönyörűséges*.*

    VálaszTörlés
  10. Liberty nem a többi tetszik.

    VálaszTörlés
  11. A sorban az első 3 tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés