2013. március 15., péntek

Nails Inc 2013 tavaszi-nyári körömlakk kollekció

            A Nails Inc. idén sok különleges  körömlakkal és díszítő elemekkel kombinált szetteket dob piacra.


Az idei évben megjelentek közül a  6 darab mini  körömlakkot tartalmazó szettet választottam és két darabot, a  a 4 színből álló Feathers kollekcióból.

A mai bejegyzésben a  mini szett színeiről készítettem színmintákat. Nagyon kedvelem a mini  körömlakkokat, mivel így kevesebb pénzből több színt lehet kipróbálni és a pici kiszerelés is elég mivel nagyon nagy a kínálat a körömlakkokból, folyamatosan jelenek meg újabb és újabb kollekciók.

A doboz tartalma 6 darab 4 ml-es körömlakk.

A színek:


- Primrose Hill Gardens : áttetsző pink, matt finisel
- Royal Botanical Gardens: lágy, krémes menta
- Kensington Palace Gardens: krémes rózsaszínes lazacszín (kedvenc)
- Belgravia Gardens: krémes tejes kávé színű
- Chelsea Physic Garden: nagyon szép krémes, világos türkizkék (kedvenc)
- Hampton Court Palace Gardens: narancssárga

Készítettem  minden színről képet  a színek szerint festett körömmargarétákról, így jobban látszik a színek szépsége.

61-es Primrose Hill Gardens
144-es Royal Botanical Gardens

60-as Kensington Palace Gardens

166-os Belgravia Gardens

136-os Chelsea Physic Garden

18-as Hampton Court Palace Gardens

Eddig csak a lazacszínű Kensigton Palace Gardens-t használtam, 2 rétegben tökéletes, hamar szárad, szép fényes, átlagosan jó minőségű körömlakk.


10 megjegyzés:

  1. A mini lakkok engem is levesznek a lábamról, már csak azzal, hogy olyan kis picikék és aranyosak :)

    VálaszTörlés
  2. A kávészínű körömlakktól tuti, hogy egész nap a következő kvszüneten kattognék :)

    VálaszTörlés
  3. a Kensington Palace Gardens a legszebb :)

    VálaszTörlés
  4. beautiful and a good match for the feathers xx

    VálaszTörlés
  5. Elolvadtam:)Szépségesek:)

    http://make-upchronicles.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek :) Hol szerzel be ilyen márkájú lakkokat? Én még sehol nem láttam..

    VálaszTörlés

  7. A Nails Inc lakkokat a beautybay.com -ról vásároltam.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek, de a menta a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  9. Kensigton Palace Gardens a leggyönyörűbb, de az összes cuki :) A margarétás kép meg <3 :D

    VálaszTörlés