2011. július 4., hétfő

Tom Ford Black Orchid

Ez egy különleges parfüm szeretni vagy utálni lehet köztes megoldás nem létezik.És ami a legfurább én is van amikor szeretem majd egy  idő után túl soknak érzem és félre teszem.
Parfümről nagyon nehéz írni itt nincsen szín nem lehet egyetlen fotóval bemutatni arról nem is beszélve ,hogy mindenkin másként alakul egy illat példa erre a Dolce Gabbana The One illata én ajándékba kaptam szeretem, használom .Egy nap bejött a húgom és mennyei illata volt egyből rákérdeztem "mit használsz nekem is kell!!" erre  a válasza az volt: D&G The One hát igen még csak ismerősnek sem tűnt az illat ,ennyire változatos az illatok kialakulása a bőrünkön.
Black Orhid
Elsőre édes sárgadinnye egzotikus illat,utána tömjén ,orhidea  végül a szantálfa , étcsokoládé,vanília ,tubarózsa illat marad meg.Nagyon jó minőségű EDP kiválóan  tartós illata van.A képen látható kisebb arany színű üvegben hajpermet van .


Most egy kis parfüm ismertető tömören .

A töménységüket illetően  - Parfüm 15-24 % a parfümolaj tartalma (P)
                                        - Eau de parfum 8 -15 % (EDP)
                                        - Eau de toilette  4-8 % parfümolaj tartalma.(EDT)
Az illatpiramis amit 1920-as évektől használnak  az illat kibontakozásának a bemutatására szolgál.
   - Fejillat
   - Szívillat
   - Alapillat
Fejillat : ide tartoznak a gyorsan illanó illatok ezek 5-30 percig érezhetőek
Szívillat : tartalmazza az adott parfüm illatcsaládba történő kategorizálás illatait ez 1-3 órán át érezhető
Alapillat :ezek az illatok kerülnek legutoljára érezhetővé és egyben a legtartósabbak is 8-12 órát megmaradnak.


Ezért is ajánlom parfüm vásárlásnál ha lehetőség van rá ki kell próbálni a belső alkaron (nem papira fújni!) majd  6-7 óra elteltével már otthon (legalább családtagok véleményét is megkérdezheted) eldönteni,hogy tetszik az illat vagy mégse ez az igazi számodra.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése