2011. július 19., kedd

Fekete SZEMCERUZÁK tesztje

                     Lányok ez a legalapvetőbb sminktermék, amit  (az én időmbe 13-14 évesen ) elsőnek kezdünk használni és ennél  a legfontosabb a tapadásának tartóssága .Még emlékszem egy-egy gyermekkori szemkontúrozás eredményeként délben úgy mentem haza mint egy zombi a szemceruza az arcpirosító helyén volt már szinte a számat érte...
De szerencsére ez már csak emlék.Érdekes, hogy  1-2 kivételtől (ami zöld színű volt ) eltekintve a zöld szememhez csak fekete szemceruzát használok, félek a színektől ,ez van nyuszi vagyok.
De melyik a legjobb fekete szemceruza ?
 
A készletem
Sajnos a Chanel szemceruza terén gyengécske még ez a vízálló terméke (képen a 2-es )  is, a képen nem igazán látszik a Sisley  (ő az 1-es számú a képen) remekműve gyönyörű mély glitteres fekete, a Chanel kompakt (képen 4-5 )   egy fekete és sötét szürkét tartalmaz amit vizesen kell felvinni ecsettel nem rossz de van jobb  a GYŐZTES  a GUERLAIN  ( képen 3-as ) amit egy Ombré Éclat Duo & Liner-ben találtam meg,ez krémes ezt is ecsettel kell felvinni .Nagyon szép fekete nem fakó ,nem maszatolódik. én ezt nyugodtan tudom ajánlani mindent kibír :pára,meleg izzadás... És akkor következzenek a képek:


Ui.: Elfelejtettem megemlíteni a Lancome szemceruzáját amit régebben évekig használtam az is jó volt de hát mindig van valami újabb,jobb ezért is beszélünk róluk.


Kinek milyen márkájú a kedvenc fekete szemceruzája ?

7 megjegyzés:

  1. .feketeben nekem evek ota a Lancome, de mondjuk koromfeketet eleg ritkan hasznalok..

    VálaszTörlés
  2. Én is szerettem a Lancome sz.ceruzát de a Guerlain
    nagyon tartós és nem feketébb a Lancomenál.

    VálaszTörlés
  3. Régen évekig Estée Laudert használtam (egy külföldi barátnőmtől kaptam), imádtam, de amikor elfogyott, még nem lehetett nálunk kapni.
    Helyette a PUPA-t ajánlották, és nekem tényleg nagyon bejön. Koromfekete marad a vízvonalon egész nap :) A mostanit évek óta nyúzom, és még a 3/4-e megvan.
    A jó szemcerkába megéri befektetni, mert nem mindegy, hogy elég reggel kihúznom vele a szemem, és kitart estig, és így évekig elég egy ceruza, vagy rosszabb minőségűvel húzgáljuk a szemünket naponta 5-6 alkalommal és pár hónap alatt elfogyasztunk egy cerkát.
    Anyagilag ugyanott vagyunk, akkor miért ne a jobbat válasszuk? :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ez volt a kötelező darab 14 éves koromtól. Aztán rájöttem, hogy a színek milyen jól tudnak állni. Én szeretem az Art Deco-t, de van Pupa szemceruzám is. Még nagyon tesztnek nem vetettem alá őket, de ami késik nem múlik. :)

    VálaszTörlés
  5. A Pupa márkát szeretem de legtöbbet körömlakkot vásároltam ebből a márkából,kíváncsian várom a szemceruzás tesztet:)

    VálaszTörlés
  6. Én leszek a kakukktojás :) Egy majdnem no name a kedvenc. Fekete szemceruzából eddig a legjobban bevált egy Coty volt . Egyszerűen gyönyörűen kenhető, ottmarad ahova rajzoltam, nagyon klassz élénk fekete.

    VálaszTörlés
  7. Nem a márka a lényeg hanem ,hogy megfeleljen az adott célnak és ami már bevált nagyon nehéz lecserélni de azért kipróbálnék egy Coty-t is soha nem lehet tudni :)))

    VálaszTörlés