2011. július 2., szombat

Kedvenc szempillaspirálom

Rögtön az elején közlöm nagy melegben csak vízállót szabad használni vagy a Blinc-nek a spirálját ami olyan réteggel vonja be a szempillát ami lemosásnál (csak meleg vízzel mosható le!) olyan mint a kaparós sorsjegyek bevonata,meg is ijedtem az első használat után mikor lemostam mert azt hittem a szempilláim maradtak a mosdóba.Na de térjek a lényegre  a csoda neve DIOR -DIORSHOW 360 nem olcsó mulatság de szuper,ez is oszcillációs ha a felső pillákat fested felfelé kell eltekerni ha az alsókat lefelé de én ezt nem használom.Elég érzékeny a szemem de ezzel nincs gondom nem Minden 4.-5. használat előtt áttörlöm a keféjét papírzsepivel és akkor nem csomósodik be a szempillákon a festék !
A különbség szemléltetéséhez csak az egyik szemem festettem ki (szemöldököt nem ér nézni!).És mielőtt drága cuccot vásároltok amit lehet ki  kell próbálni a teszterjét azért van ,papírral megtörlöd és ennyi.

3 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon durva.:) Nagyon jó lehet ez a spirál, sokkal de sokkal nagyobb mint a natúr szemeden.

    VálaszTörlés
  2. Sokan lehümmögték külföldi blogokban a tavasszal mikor megjelent és én is csak második alkalommal vettem meg azért mert az első helyen már be volt száradva a teszter és másodjára próbálás előtt letöröltem papírral a keféjét így több festék kerül a pillákra és csomó mentes is marad.

    VálaszTörlés
  3. Én is használtam Diorshowt, és mit ne mondjak, egy csoda! :) Sajnos kb 2 hónap alatt el is használtam, de nagyon meg voltam vele elégedve!

    VálaszTörlés