2011. július 5., kedd

Nekem is van!

Igen tudom ez dicsekvően hangzik de ez is a célom.Megvettem életem első kék színű körömlakkját..
Május környékén a külföldi lakkos blogokat nézve gondoltam először arra de jó is lenne egy kék lakk aztán el is vetettem a nagy ötlete mivel 20-22 évig csak babarózsaszín és a világos rózsaszín közötti árnyalatokat használtam ( kivéve mikor műkörmöm volt  1 évig de az nagyon rég volt) gondolhatjátok szinte csak a gyöngyház tartalmuk változott. Tavaly ősszel az aranyszínű lakok megjelenése (Opi,Pupa) váltásra "kényszerítettek" sőt Karácsony előtt még vetten egy narancsos.pirosat és egy pinket .
De a kék színűt nem mertem ,egész addig még nem láttam a magyar bloggerinák képein  és a pohárba az utolsó cseppet ez az igazi ötletes nyári  kép jelentette  NOTD - sailor 
Igaz én ilyen szépet nem tudok de hogy használni mertem így egyszerűen is nektek köszönhetem lányok! Köszi:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése