2011. július 15., péntek

Chanel v. Dior ? Válasz magadnak nyereményt ! 1.nyereményjátékom szervezésére készülök...

        Lányok ma rájöttem,hogy statisztika is van a blogon ,nyilvánosan követőim száma hatalmas :) 18 személy  az oldalmegtekintések száma hatványozódik napról napra ( 4 napja még 12 volt tegnap már 172! ) , tetszenek a nyereményjátékok és  a szülinapom is közeleg ezért én is szeretnék örömet szerezni  egy olvasómnak és nyereményjátékot rendezni augusztusban .

A kérdésem az lenne  milyen márkát szeretnétek a nyereményjáték díjának CHANEL vagy DIOR  legyen  ?
Hogy pontosan mi lesz azt majd augusztus 1-én  a szavazás lezárása után a nyereményjáték kihirdetésénél  mutatom meg de bármelyiket is választjátok már az új őszi kollekcióból  lesz !

-az első 38 nyilvános követőm 3x eséllyel indul - ennyi éves leszek :(
-aki kiteszi a blogja oldalsávjába  a  márkákra kiírt szavazást a blogom feltüntetésével  + 1 esély

szóval akik már most követnek eleve nagyobb eséllyel indulnak a további részletek a játék indításánál augusztus 1-én.

És akkor egy kis hamar összekapott  ízelítő az őszi kínálatból: (Nem tudom nálunk mi lesz kapható ! )







Kezdődhet a szavazás ! Az oldal elején jobboldalon elhelyezett mezőben.
A megjegyzéseknél beírhatjátok mi lenne a legjobb nyeremény arcpirosító ,szájfény ,körömlakk....

 Szavazásnak vége ,megkezdődött a játék!

26 megjegyzés:

  1. .en Chanel párti vagyok, de barmi is lesz a nyeremény, a nyertes orulni fog, mind csodaszép..:)

    VálaszTörlés
  2. Remélem tetszeni fog de Ti döntitek el melyik márka legyen .Az igazság én is régi nagy rajongója vagyok a Chanelnek de a Dior az utóbbi évben sokat javult minőségileg ,a tavasszal megjelent rúzsa amiről már írtam szerintem jobb a Chanel Coco Shine rúzsánál.

    VálaszTörlés
  3. szerintem már csak azért is Chanel legyen, mert már annyiszor megemlítetted, hogy ez a kedvenced :)

    VálaszTörlés
  4. kiraktam oldalsávba :)

    http://potyismink.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Szerintem abszolút Dior.:D Sokkal intenzívebbek a színek, ezt kifejezetten az őszi kollekcióra vonatkozóan mondom. Szerintem szemhéjpúder, rúzs vagy pirosító lenne a legjobb nyeremény.:) Azok sokáig kitartanak.:D

    VálaszTörlés
  6. szia.most csatlakoztam,de tök jó,hogy megkérdezed az embereket,mit szeretnének nyerni :) én Chanel párti vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. Pont én lettem a 38. követőd! :P
    Dior legyen. :P

    VálaszTörlés
  8. Kitettelek én is az oldalsávra :)
    Én a Chanel-re szavaztam :)

    VálaszTörlés
  9. Lányok figyelek ,jegyzetelek mindenkit nyomon követek ! Ez egy kicsit szigorúan hangzott ,de nagyon örülök , hogy egyre többen vagytok.
    És ha megmarad a blogom (olvastam egy felmérést arról ,hogy a 3. hónap után az új blogok 80%-a megszűnik.)Csak ilyen választásos alapon indítok majd még nyereményjátékot nem gyakran de mindig más luxus márkákat ajánlva fel,természetesen csak akkor ha még "leszek".

    VálaszTörlés
  10. Szerintem Chanel legyen, nekem az jobben tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Szia,énis követlek és kitettem oldalsávba ezt a szavazást/játékot (smaragdplum.blogspot.com) és szavaztam a Chanel-re :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon úgy nézz ki a Chanel lesz a nyerő ,már csak 5 nap van hátra a nyj. kezdetéig,a héten már utánanézek mi és mikortól lesz kapható náluk .

    VálaszTörlés
  13. Nekem a chanel körömlakkok tetszenek :)

    VálaszTörlés
  14. Ha körömlakk inkább Opi, 1/3- 1/4 áron ugyanaz a minőség és óriási színválaszték.

    VálaszTörlés
  15. Chanelt még sosem próbáltam, be kéne pótolni.

    VálaszTörlés
  16. Hali :)
    Dior...
    ...körömlakk szemhéjpúder stb.. bárminek örülnék :P

    VálaszTörlés
  17. Chanel :) szemhéjpúder vagy pirosító. Bár szerintem a Diort se utasítaná vissza senki :):D

    VálaszTörlés
  18. Már csak 2 nap van hátra szerintem addig nem változik a szavazás állása,jelentősen vezet a Chanel,Kivéve ha fanatikus Dior rajongok csapata találna az oldalra :)

    VálaszTörlés
  19. Chanel, de igazából bármit nyerni csodás érzés.A szavazást kitettem a blogomra.
    http://bya13girl.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  20. A Chanel oldalt erősítem! :)
    Kitettem a blogomra: femininepunch.blogspot.com
    Az, hogy körömlakk, rúzs, vagy pirosító, nekem mindegy, mind csodálatos! :)

    VálaszTörlés
  21. Szija

    Én a Chanelt mondanám :D De sosem fogtam még ilyen márkákat a kezemben , szerintem el sem hinném ha mondjuk én nyerném meg

    VálaszTörlés
  22. Kinn van nekem is az oldalsávban : http://renisbeautycase.blogspot.com/ (29.én tettem ki)

    VálaszTörlés