2011. július 7., csütörtök

Nuxe-Huile Prodigieuse Or

Szinte soha nem használok testápolót ezét nem is igazán érdekel,amit szeretek az a kézkrémek abból viszont rengeteget bizonyára azért mert csak ez a testrészem ami száraz (mosogatás !)
Olajokat  legtöbb esetben hajra használok pakolásként ritkán arcra.
Ezért mikor egy gyógyszertára polcán láttam a Nuxe-Huile Prodigieuse Or-t első  ránézésre csak az árára lettem figyelmes majd  7000 Ft.- (átszámítva) 50 ml kiszerelésű olajért ?! de nem sokat gondolkodtam vissza tettem a helyére és nem izgatott.Tavasszal  egy blogban olvastam róla majd látva milyen lelkes a beszámoló írója a multifunkcionális  száraz olajról ami  használható arcra,hajra,testre egyből rákerestem a neten és mikor egymás után olvastam a sok áradozást még csak egy semleges véleményt sem találtam lelkiismeretfurdalásom lett,hogy ezt a csodaszer ott volt a kezemben és nem ismertem fel milyen kincs ezt megvonni magamtól......Egyből megrendeltem úgy éreztem e csodaszer nélkül lélegezni sem lehet.
És akkor az én véleményem következzen :95,9 %-a természetes olajokból áll aminek 30%-a értékes növényi olaj mint a borágó,orbáncfű,édes mandula,kamélia,mogyoró,makadámia olaj és E vitamin.Felkenve 1-2 perc alatt teljesen felszívódik kiválóan hidratál, selymes puha bőrt eredményez és a csillámok szinte észrevehetetlenek ha  nem napsütésben állok. Hajra is próbáltam kis mennyiséget de  nekem zsíros lett a hajam tőle,  pedig nagyon száraz a szőkítéstől meg is lepődtem.
Rosszat nem tudok mondani róla de rájöttem nyugodtan lehet élni nélküle is,sajnos nem sikerült lefotóznom milyen a bőrömön kb.a 30.-dik  képnél feladtam minden beállítási lehetőséget kipróbáltam amit a gépem tudott és nem sikerült :((

Végül csak betettem egy képet ,itt frissen van kenve azért ennyire fényes 1-2 perc után teljesen matt bőr marad és az ici-pici csillámok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése