2011. július 14., csütörtök

Takarítás amit mindenki szeret

   Nem  nem kaptam napszúrást és nem is a kedvenc időtöltésem a takarítás , persze szeretem ha rend van körülöttem  és ma nagyon ráérős napom volt.

Ezért úgy döntöttem rendet rakok a sminkcuccok között ugyanis van amit megunok dobozba kerül majd újra rendezem és  a polcomra kerül és meg kutakodtam mi az amiről még írhatok,említésre méltó.

A következő bejegyzésekhez válogattam a fotózni valókat  mikor ránéztem a sok szájfényre és olyan szépen mutatott együtt hogy le kellet fotóznom .

Nem kommentálok semmit amit itt látok mind remek dolog,mindet kedvelem.És ez azt is szemlélteti miből használok a legtöbbet.




Kinek mi a kedvence,miből  van a legnagyobb készlete szemhéjfesték,pirosító esetleg szemceruza ?

5 megjegyzés:

  1. szerintem mindenkinek szemhéjfestékből van a legtöbb, de én szenvedélyes pirosító gyűjtő is vagyok:) ceruzákhoz nem nagyon ragaszkodom, minden színből van egy max két árnyalat és kész:)

    VálaszTörlés
  2. szemhéjpúder :D rengeteg van... szájfényből is mondjuk :D

    VálaszTörlés
  3. Igen én is a szemhéjfestékre gondoltam, nekem azért nincs nagy készletem ebből mert kétbalkezes vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Alapozó mániás vagyok :)))
    Na jó..... van rengeteg szemfestékem, szájfényem és rúzsom is :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is fontos lenne az alapozó de rettentően érzékeny zsíros bőröm van , nehéz eset vagyok erősen fedjen de lélegezzen a bőröm .Április végén kezdtem el használni az ásványi por alapozókat és ezek jók ! nem leszek pattanásos tőlük és közepesen fednek.

    VálaszTörlés