2011. július 3., vasárnap

Ecsetek

Ecsetek terén látszik meg igazán a tapasztalatlanságom a sminkelés terén,amiit használok púder ecset ,kabuki,pirosító ecset,kontúr ecset (ez a legszuperebb dolog! megérdemelne egy sminkes Nobel-díjat kézügyesség nélkül körbe tudom festeni vele a szemet),szemöldök kefe és még van egy pink legyező ecsetem ami már megvan 4-5 éve de még soha nem használtam( ez a leperget vagy felesleges festék eltávolítására való ez a fotóról is  lemaradt).
Az ecsetek közül  a nagy piros Clarins (ez már 10 éves!) a 2db. Chanel, és a Malu Wilz amit vásároltam a többi -Sephora,Guerlain,bare Minerals promóciós ajándék volt vásárláshoz kaptam ajándékba.
3-4 hetente átmosom amit használok langyos vízbe arclemosóval.Ritkán  sminkelek kb. heti 2 alkalom szerintem ezért ilyen tartósak az eceteim.



3 megjegyzés: