2011. július 13., szerda

Givenchy szájfény és vízálló szájkontúrceruza

   
    Életem első prémium kategóriás sminkterméke egy Givenchy Prisme arcpirosító volt (1994!)
Rég volt és ezután már a Chanel jött de akkor is ő volt az első, ezért mikor egy Sephora üzletben megláttam a szenderjét nosztalgiázva néztem a szebbnél-szebb termékeket, végül egy vízálló szájkontúrceruzát és egy szájfényt választottam.

 A szájfény jó hidratáló hatású, áttetsző némi rózsaszínes csillámmal de iszonyat gyorsan eltűnik a szájról.
A kontúrceruza viszont  tartós ezt nyugodtan tudom ajánlani , ez az egyik legjobb .



Amit még jó volt  a szempilla spiráljuk a Phenomen Eyes ( -ezt már elajándékoztam- ) mivel a keféjével a legapróbb pillákat is belehet festeni végig..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése