2011. július 22., péntek

OPI 2011 Ünnepi kollekció


  Az OPI 2011-es Ünnepi kollekciójának  a  neve MUPPETS  gyermekkori emlékeket ébreszt , valamint vásárlási kedvet a 12 különleges ,gyönyörű színével amiből nekem 4-5 tuti befutó.
Az amerikai üzletekben november elejére ígérik a megjelenését.
Addig is egy pár kép amit találtam.:


















Ami nekem tetszik :Raimbow Connection, Warm & Fozzie,  Desinger..de better, Excuse Moi !, Animal-istic




És még egy külön kiadás ami már  augusztustól kapható,a Miss Universe  4 színből áll
















 Neked melyik tetszik a fotók alapján ?











6 megjegyzés:

  1. Nem szeretem túlzottan a zöld színt, de a Fresh Frog of Bel Air nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem egyszer ki kellene már próbálnom az Opi lakkokat! Hol lehet őket kapni?

    VálaszTörlés
  3. én az opi.hu -ról szoktam rendelni 1560 -1900 Ft.- az ára, igaz 2-3 hét késéssel jelenik meg de külföldi webshopokban 3000-3500 Ft.- ,és 2-3 darabnál vásárlásakor inkább várok egy kicsit még ha nehéz is :)

    VálaszTörlés
  4. Hűűű, nekem a brekis, miss röfis és a szivárványos tetszik a legjobban. Szabályosan rám ragasztottátok (ti bjuti blogger csajok mind, csak most itt írom meg :D!) a csillámos lakkhoz vonzódást. :D

    VálaszTörlés
  5. http://www.opihungary.hu/Kollekciok/ (opi.hu nincs:) )

    VálaszTörlés