2011. július 2., szombat

By Terry ???



Sok jót olvastam a By Terry  termékekről,luxus sminkszereiről ezért mikor egy Sephora üzletben megláttam a By Terry sztendert egyből rástartoltam.Az eladó nagyon kedvesen felajánlotta mutat jobb smink termékeket de én a kíváncsiságtól elvakulva vásároltam egy szempilla spirált és egy ajakbalzsamot. Mascara Blackstar  és az Or de rose baume précieux t. CSALÓDÁS ,drágán megfizettem az ajakápoló 10 ezer felett volt a spirál 7 ezer körül .Az ajakápoló rózsa ízű rózsaszín csillámokkal hatása kb. Labello,a spirált meg nem tudom mihez hasonlítani,  észrevehetetlen.Igaz eredetileg egy új arcpirósítot szerettem volna de az még nem volt az üzletbe,lehet csak én választottam rosszul.

 Van valakinek By Terry  sminkcucca?




1 megjegyzés:

  1. MOstmár hiába is írnám,hogy van By Terry sminkcuccom:D A kezdetektől fogva kellett volna kommentelnem hozzád.Kár,hogy későn érő típus vagyok.

    VálaszTörlés