2011. július 18., hétfő

A legjobb bőrradír !

            Mindenkinek fontos az arcbőr radírozása életkortól,bőrtípustól eltekintve az elhalt hámsejtektől megszabadítani a bőrt ezt szinte az olvasás tanulásával egy időben megtanulja minden csaj.
            Nem lesz hosszú bejegyzés ebből a termékből is a legjobbat kerestem a megoldás végig a szemem előtt volt de nem tudtam róla míg nem kezdtem érdeklődni a természete arcápolókról és egy ilyen oldalon olvastam először: 

CUKOR + OLAJ  =  BŐRRADÍR
Ez nem átverés a legjobb!



2 kiskanál cukor + 1 kiskanál olaj


Mindegy milyen olajat használsz olíva ,szőlőmag, mandula, jojóba, kókusz, uborkamag....
Olcsó ,természetes vegyi anyagoktól mentes és ez soha nem fogy el, cukor, olaj mindig van otthon!

Te milyen bőrradírt használsz és mennyire vagy elégedett vele ?


6 megjegyzés:

  1. Igen, nekem is zsíros a bőröm ráadásul az utóbbi években még érzékeny is lett. Mostanában olívát használok vagy kókuszzsírt.

    VálaszTörlés
  2. Én most a Nu Skin Polishing Peel Skin Refinisher-t használom, de szegényem már az utolsókat rúgja... Tesztelésre kaptam, imádni való, de sajnos nem az én árfekvésem...

    VálaszTörlés
  3. igen,ismerem a márkát jó véleményeket olvastam de megfizethetetlen nekünk átlag embereknek.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, elkészítettem ma. Igaz nem vagyok kibékülve az illatával(oliva), ezért öntöttem hozzá egy kis illatos tusfürdőt. Semmivel se rosszabb mint más bőrradír:)

    VálaszTörlés
  5. Problémás bőrre a Nivea Visage Young-ot használtam /használom, elég régóta. Sajnos az utóbbi hónapokban nem igazán találtam a boltok polcain, pedig nagyon kellemes állaga, illata volt, és megfizethető.
    Most vettem egyet a The Body Shop Wild Cherry testradírjából, és nagyon meg vagyok vele elégedve! Az illata jobb mint egy gyümölcslekváré, és annyira természetes(már ha lehet ilyet mondani ezalatt a bejegyzés alatt) hogy gyümölcsök magját rakták bele, mint radírozó szemcse! :) (Szerintem epermag, de nem vagyok meggyőződve.) Használt is, nagyon puha lett tőle a bőröm, és hidratált.

    Ó utánanéztem, és dióhéjból és kivimagból őrölt természetes hámlasztó szemcsék vannak benne.

    VálaszTörlés