2011. július 9., szombat

Dior új Addict Lipstick

        

     Több éve nem vásároltam Dior termékeket - kivéve tavaly egy spirált- nem is igazán szeretem annyi mellé fogásom volt ezzel a márkával sok évvel ezelőtt minden téren úgy arcápolási mint smink termékekkel kapcsolatosan , hogy sokáig teljesen hidegen hagyott.A rúzsai meg minősíthetetlenek voltak,vastag gépolaj ízű illatosított kőolajszármazék  (ez a 15-16 évvel ezelőtti rúzsok jellemzője volt).
Tavasszal mikor az üzletekbe került az Addict Lipstic  44 új színben és mindegyikből volt kitéve teszter, a kíváncsiságom próbálásra csábított és nagyon meglepődtem, se íze se illata nem volt csak jóleső hidratáló érzés, áttetsző de mégis erősen pigmentált , fényes (de nem gyöngyházas). Az összetételük is változott, 25%-kal kevesebb viaszt tartalmaz mint a klasszikus rúzsok és két új összetevője is van amit "Tükör ragyogásnak" és "Tükörzselének" neveznek az egyik szerintem valami szilikonos cucc lehet. Lenyűgözött, eldöntöttem veszek egyet és itt kezdődtek a gondok olyan szépek voltak, hogy nem tudtam választani! Minimum 15 percembe került mire eldöntöttem melyiket válasszam, pedig ha vásárolni akarok valamit 1 perc alatt döntök ami elsőre megtetszik mindig az a jó választás.
Szinte egész nyáron ezt használom, ez most nagyon bejött.



Itt azt szerettem volna szemléltetni ha kontúrceruzával
használom teljesen más színnek tűnik,de nem jött össze:((







Verdikt : amilyen rossz emlékek éltek bennem a Dior termékeket illetően ezt a rúzst csak ajánlani tudom véleményem szerint  nagyon jó minőségű.

Melyik rúzs a kedvenced jelenleg ?
És melyik volt a Te nagy csalódásod  rúzsok terén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése