2012. május 31., csütörtök

China Glaze - Dance Baby


Sziasztok!

Takarítom a gépem, dobálom ki a régi fotókat és közben találtam ezeket a képeket egy gyönyörű világos rózsaszín lakkról, amiről elfelejtettem írni.
Ez azért is érdekes mert ezt használom a leggyakrabban és pont ez maradt  ki a blogból.
Kiváló minőségű, 4 napot (mosogatósat) simán kibírna, de addig megunom, viszont minden 3.-4. lakkozásnál visszakerül a körmeimre.
Az ára kb. 1500 Ft körül van, de sajnos itthon nem kapható a márka, csak külföldi webshopból lehet beszerezni.
vakuval készült kép

 És itt már a Full Spectrum-al a gyűrűsujjamon.


 Az üvegben ennyire sápadt rózsaszínek látszik, de felkenve szebb a színe, imádom.
Aki nem látta az előző két C.G. lakkot, itt megnézheti.



38 megjegyzés:

  1. Szép nyári szín. Passzol hozzád. :)

    VálaszTörlés
  2. Egészen tetszik még nekem is a színe.:) Ajj, de nagyon szeretnék már kipróbálni valami ilyen márkásabb lakkot...sebaj, majd eljön az ideje annak is.:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a szín! és a díszítéssel még gyönyörűbb! :))

    VálaszTörlés
  4. china glaze színben a kedvenc márkám, ez is gyönyörűséges!!

    VálaszTörlés
  5. mennyire szép ez a rózsaszín!!!

    VálaszTörlés
  6. imádom a rózsaszínt:)

    ui. Megérkezett a nyereményem:) nagyon örülök nekik:)

    VálaszTörlés
  7. én most a Rimmel lakkokért vagyok oda, a pufi ecsettel, csak egy húzás és kész :) szép szín, szeretem a rózsaszínt

    VálaszTörlés
  8. Ha egy lakk strapabíró,nálam sem derül ki mennyire,mert kb.3 napig bírom ugyanolyan színű körmökkel:-)))

    VálaszTörlés
  9. A Full Spectrummal iszonyat jól néz ki :$

    VálaszTörlés
  10. A csillámossal jól mutat:) Nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
  11. Szépséges,ilyen romantikus rózsaszínem még nincs, hogy ez, hogy lehet?!? Sürgősen cselekednem kell. :)

    VálaszTörlés
  12. Szépséges,ilyen romantikus rózsaszínem még nincs, hogy ez, hogy lehet?!? Sürgősen cselekednem kell. :)

    VálaszTörlés
  13. Jól illik hozzá a csillámos lakk:))

    VálaszTörlés
  14. ebből a full spectrumból mennyit használtál már! :)

    VálaszTörlés
  15. Tyűhh az a kis rózsaszín szuper jó, nekem is nagyon bejön! Nekem is szükségem van egy újabb rózsaszín lakkra.

    VálaszTörlés
  16. Mivel pink függő vagyok, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  17. Mivel pink függő vagyok, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép, nekem is a rózsaszín a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  19. nagyon szép, főleg így, hogy feldobtad a gyűrűsujjad a csillámossal.

    VálaszTörlés
  20. Én keresem a tökéletes rózsaszínt egyelőre...ha ez egy picikét világosabb lenne, akkor lehet hogy ő lenne a Nagy Ő! :D

    VálaszTörlés
  21. A Full Spectrum gyönyörű! (Óóóó, az ország e kis csücskében miért nem lehet kapni C.G.-t?)

    VálaszTörlés
  22. Szép és mennyire jó a Full Spectrummal :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Nagyon szép ez a lakk!

    VálaszTörlés
  24. Nyárra szép, én most fagyiszineket vadászok.

    VálaszTörlés