2012. május 24., csütörtök

YSL Opium Vapeurs de Parfum


Sziasztok !

        Nagyon vártam, hogy megjelenjen az YSL Opium parfümjének legújabb változata az Opium Vapeurs de Parfum Már több nyári változatát használtam és mindegyiket imádtam, megvolt az alapillat de enyhébb változatban.
 Egy óriási nagy csalódás, ez a parfüm egyáltalán nem hordoz semmilyen Opium parfümre emlékeztető illatjegyet, a bőrömön lágy kamilla tea illata van. Igaz, a vapeurs enyhébb, hígabb változat a EDT-nél, nem is szeretnék róla sokat írni.
Ajándékba kaptam hozzá egy fekete lakk YSL monogramos clutch-t, ez legalább jól néz ki :)



ezek férnek el benne

Szóval kiábrándító mikor már a név sem kötelez,  kidobni nem fogom de a celebparfümök kategóriájába tartozik, nem lenézésként íróm de azoknál van, hogy dezodor minőség 10x-es áron, mert egy híresség a nevét adta hozzá pár százezer $-ért és néhány %  forgalom utáni jutalékért,  más köze nincs is hozzá, mivel ők nem ezeket használják az biztos, maximum kézbe veszik a reklámfotó elkészítéséhez.
Ára kb 17.800 Ft átszámítva,  itthon szeptemberben kerül az üzletek polcaira 23.400 Ft. körül áron

Tanulság: ismeretlen parfümöt webshopból ne rendelj :D



2 megjegyzés:

  1. hmm.akkor erről én is lemondok. pedig rajta volt a kívánságlistámon.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés