2012. május 18., péntek

Naked 2 paletta és napi smink

Sziasztok !

     Megérkezett a Naked 2 paletta is.
    Aki azt várja, hogy eldöntsem melyik a szebb, melyiket érdemesebb megvenni, csalódást kell okoznom, egyszerűen nem tudom eldönteni.
A "nesze semmi, fogd meg jól" bevezető után, pár mondat a Naked 2-ről.
A szemhéjpúderek sokkal jobban porlanak mint az elődnél, viszont tartósabbak és nagyon finom a textúrájuk, szinte már krémes. A színek pedig egyéni ízlés kérdése, ebből a palettából  5 szín van ami nagyon tetszik, egy viszont abszolút és örök szerelem a YDK taupe árnyalata.
Akinek nem tetszik minden szín azoknak ajánlom a darabonkénti vásárlást, de az jóval drágább.
A paletta 36 Font, így 3 Fontba (1100 Ft.) / szín, ha egyenként vásárolsz 14 Fontba (5000 Ft.-) kerül darabja, igaz ez jóval nagyobb, nem találtam adatott hány garamos.




Vizesen intenzívebbek a színek
Nagy kedvencek a palettából : YDK, Bootycall,Suspect,Chopper, Verve
Még lesz egy összehasonlító bejegyzés is róluk, addig előlegbe itt egy közös kép a két Naked palettáról, illetve itt láthatjátok az elsőt.
A mai sminkem :
a lakk miatt tartom így a kezem, de nem látszik a szín :D
És amit használtam:

Tetszenek a palettában található színek ?
Az egész palettából hány szín tetszik ?

16 megjegyzés:

  1. Nagyon nagy vonzóereje van a Naked 2-nek, mivel az 1 a kedvenc palettám azóta is. Nagyon szuper a gyűrűd a képen, beleszerettem! :)

    VálaszTörlés
  2. Engem jelenleg teljesen leköt és boldoggá tesz a Naked, szerintem a Naked 2 még várat magára, viszont a suspect és az YDK nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Èn nem vettem meg a masodik palettát az UD-tol mivel barnas szinekbol elegem van. Szeretem a színeket kombinálni. Csini vagy;-)

    VálaszTörlés
  4. @Kinga és Christy: szerintem előbb-utóbb ezt is megveszitek :)

    @Maria. köszi és megértelek, láttam a blogodon a gigantikus Mac gyűjteményed :)
    Ez a 2 paletta nekem nyugdíjig kitart :D


    Látom nem igazán tetszik, mivel rengetegen megnézték a bejegyzést és nem igen kommenteltek, a kérdéseket a post végén azért tettem fel, mert közeleg a blog 1. szülinapja (07.01) és egy ilyen palettára gondoltam, mint a nyj.tárgya, akkor mást keresek a nyj.-hoz:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem az YDK és a Pistol szín tetszik:D

    VálaszTörlés
  6. Kb 2 hónapja használom a Naked2-t.Az elején nagyon óvatosan kombináltam és valahogy nagyon kis semmilyen sminkek születtek...De mostanra bedurvultam.Napról-napra új színeket fedezek fel,talán a foxy és a teabe nem jön be,de az utóbbit szoktam a szemöldökömre tenni:-)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik a sminked Erzsi drága!

    Hát...én úgy vagyok vele, hogy nézegetem,nézegetem, de nem az én világom. Majdnem mindig lilát, szürkét használok, bár ezek is nagyon-nagyon szépek.

    Lehet, egy jó minőségű rúzzsal jobban járnál nyj.-ra. Legalábbis én tutira nagyon tudnék örülni pl. egy fényvédős Bobbi Brown vagy Chanel rúzsnak,szájfénynek...:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól nézel ki! Annyira jól áll a smink <3 és a hajadat is imádom :)

    VálaszTörlés
  9. annyira szépek ezek a színek, már van Naked paletta 2 is?? áá nekem még az egy sincs meg bele kell húznom :) Nekem az összes szín tetszik és a rúzsnak is nagyon jó színe van *.*

    http://makeupclothesandme.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Hol kapható ez a paletta? pl douglas? :) Előre is köszi!

    VálaszTörlés

  11. @Nikolett: én Sephora-ba vettem, de tudom ajánlani a Hqhair.com oldalát, innen ingyenes a szállítás és 8-12 nap alatt megérkezik.
    http://www.hqhair.com/urban-decay-naked-2-palette/10584897.html

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés