2012. április 1., vasárnap

China Glaze Aquadelic és Ray-Diant


Sziasztok kedves Olvasóim !

Nagy körömlakk mániában égek, gyönyörű színeket fogok bemutatni a következő napokban.
Ma  China Glaz új kollekcióiból  hoztam két darabot. Az egyik az Electropop kollekcióból az Aquqdelic,  a másik a Prismatic kollekcióból a Ray-Diant glitterese.



Az Aquadelic-et a promóciós kép alapján matt türkizkéknek láttam, de valójában átmenet a tűrkiz és menta között. Nagyon szép fénye van, csíkmentesen és egyenletesen oszlik el.
Tartóssága remeknek tűnik, 2 napja van fent a körmeimen és eddig hibátlan sőt a fényéből sem veszett, soha nem használok fedő lakkot a színekre, és sokat mosogatók minden nap, úgyhogy szerintem a 4 napot bírja.
Hasonló színű mint a Catrece-nek megjelent lakkja, aminek a nevét nem tudom, blogokon láttam a csajoknál.

A glitterestől viszont nem vagyok elájúlva, valahogy matt, nem csillog annyira mint ahogy elképzeltem, vettem egy Color Club csillámos lakkot, amit még csak a kisujjamon próbáltam ki de az még az árnyékban is szikrát vet, róla is írok majd.





Az áruk 5.95 € a nailpolishfashion.nl  oldalán. Ha valaki tud más európai beszerzési forrást, nyugodtan írja meg a megjegyzéseknél, ugyanis itt magas a szállítási költség 12.95 €, ezért csak akciók alkalmával vásárolok, most is -25 %-os akció volt.

Nos a szín nagyon feltűnő és kissé még szokatlan, de hasonló színű felsővel, kiegészítővel szépen harmonizálhat, ezért majd vadászok mellé valamit, mondjuk egy pólót :)

Holnap viszont a nagy kedvenc a CG Dance Baby rózsaszíne következik, ugyanis a bal kezemen az Aquadelic, a jobbon a Dance Baby virít, de kertészkedésnél ez nem zavaró :D

Promóciós képeken mennyivel másnak tűnnek az árnyalatok, sőt van  külföldi blogokon olyan swatchos kép az Aquadelic-ről ahol vakuval tényleg türkiznek látszik, ami félrevezető.A rózsaszín Dance Baby viszont sokkal szebb valóságban mint az alábbi képen látható.



Hordanál hasonló színt ?

22 megjegyzés:

  1. naná hogy hordanék!hordok is:D igaz olcsóbb verziójú moyrát de gyönyörű ez is. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyonszép a türkizmenta *.* valami számomra elérhetőbb verziót keresek épp, azthiszem az a catrice lesz a választott :D

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, főleg az, hogy sok mosogatás mellett is jó!:D (3 gyerek, napi főzés, nincs mosogatógépem) Nekem max 2 nap egy lakk, igaz olcsóbb fajták. Moyrát direkt azért vettem pár színt, mert olvastam valahol, hogy milyen csuda tartós, hát nekem első vízbe nyúláskor eltűnik...:S Ettől függetlenül szép színei vannak... csak mosogatna el helyettem valaki:D

    VálaszTörlés
  4. én is hordanék. gyönyörű színe van az Aquadelic-nek :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek az ilyesmi színek :)

    VálaszTörlés
  6. Hordanék *-*
    Nem tudok más oldalt...:-(

    VálaszTörlés
  7. Én alapból pink párti vagyok, de most is essence kékeszöldes van rajtam, szóval igen, ezek is tetszenek!

    VálaszTörlés
  8. nagyon szépek. (: nekem minden lakk elkezd kopni már a második napon, fedőlakkal is. :/

    VálaszTörlés
  9. Naná hogy hordanék, és Te is hord szépen, vegyél hozzá illő pólót ahogy írtad is és kész :)

    VálaszTörlés
  10. fúú tök jól néznek ki együtt :)

    és abszolút hordanék, csak ilyet hordok :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű!

    Üvegben nem tetszett képről, de így körmökön nagyon bejön! :]

    VálaszTörlés
  12. hm.. 12 euro a szàllitàs dija?nekem olaszba kevesebbèrt szàllitanak!!

    VálaszTörlés
  13. hű,egész különleges színe van. jól áll neked. simán el tudnám képzelni egy sötét nadrág+ilyen színű felső mellé. valami fenomenálisan dögös!:)

    VálaszTörlés
  14. Itt vagyok, egész nap az udvaron voltam, kertészkedtem.

    Örülök, hogy tetszik a szín és sokan beszereztétek, nekem még hasonló színem nem volt, de azt hiszem kezdem megszeretni :)

    VálaszTörlés
  15. @Mdolla Bloggerina :)szeretném megkérdezni, h olaszba mennyi a szállítási díj ?

    VálaszTörlés
  16. Nekem így sokkal jobban tetszik az Aquadelic, mint a promóképen. Nagyon szépséges.

    VálaszTörlés
  17. De gyönyörű az Aquadelic *.*

    VálaszTörlés
  18. ez gyönyörű! főleg ez a szín!!*-*♥

    VálaszTörlés
  19. imádom a neon lakkokat!! <3 pedig nekem olyan pici a körömfelületem és sehogy nem akar nőni...lapokra esik...jut eszembe lehetne tesztelni körömerősítőt? ha neked erős, akkor valaki vállalná vagy több ember többféle erősítőt és a végén összegeznénk pl 2-4 hét után az eredmény!?:)

    VálaszTörlés