2012. május 22., kedd

Diorskin Nude Tan 003 Zenith



Sziasztok !

Egy gyors bemutató a Dior új ékszer csomagolású bronzosítójáról.
Webshopos vásárlás volt és történt egy kis hiba a 002 Sunlight helyett a 003 Zenith-et küldték el., mivel már használtam nem valószínű, hogy kifogják cserélni, már írtam, majd meglátjuk.
* közben válaszoltak és problémázás nélkül felajánlották, kicserélik, annak ellenére, hogy már használtam.
Most már itthon is a parfümériák polcaira kerül lassan, ezért aki új bronzosítót szeretne mindenképp nézze meg.
Valójában ragyogást fokozó púdernek nevezik, de ez egy matt bronzosító, igaz a világos színekben mintha lenne némi fény de ez annyira jelentéktelen mennyiségű, hogy az arcon majdnem teljesen matt, de nagyon szépen mutat!





A színek betűk szerint és összekeverve

Első használat után teljesen elégedett vagyok a minőségével, minden szempontból, ráadásul a csomagolása luxus, könnyű fémház, enyhe mágneses záródás, a hozzá csomagolt mini kabuki ecset is jó minőségű, használható darab.Ez a szín, a 003 a képen is jól látható narancsos árnyalat, amit én szépnek találtam az a 002 -es vagy sötétebb bőrre a 004-es.
A kompakt tartalma 10 g. Ára 35,5 Font volt ami átszámolva kb. 12.600 Ft, szerintem itthon jelentősen drágább lesz.



 Nem akarom elszólni, de jobbnak tűnik a Diora púder minősége  mint a Chanel-é, a csomagolás egyértelműen szebb, különlegesebb a Diornél plusz még a remek kis kabuki ecset.


Az idén már biztosan nem veszek bronzosítót ezért pár hét múlva egy összehasonlító teszt következik.

A bronzosítót az Escentual.com oldaláról rendeltem, ahol nagyon sok parfümöt és sminkcuccot találhattok, a szállítás díja 4,95 Font és 4-5 nap alatt megkaptam.


7 megjegyzés:

  1. Igazán szép színe van, a csomagolása a fényes felület miatt nem tetszik annyira, de a fene a pofámat, hogy ilyenen akadok fenn :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez tényleg egy ékszer! :)

    VálaszTörlés
  3. JAJ EZ SZERELEM....majd egyszer beruházok egy ilyen szépségre:)

    VálaszTörlés
  4. Hi there, after reading this amazing piece of writing
    i am also glad to share my knowledge here with mates.
    Here is my web blog :: pall mall unfiltered cigarettes

    VálaszTörlés