2012. május 3., csütörtök

Piknk szandál... helyett


Sziasztok!

Nagyon de nagyon vágytam egy szép és kényelmes, mindennap hordható pink szandálra.
Pénteken el is döntöttem megveszem amit kinéztem, de előbb még szétnézek más üzletekben is.
Ismeritek a mondást "Ember tervez, Isten végez", nem is lett pink szandálom.
Az árából  viszont sokkal jobb  és több mindent vettem.




A pink szandál bal része szinte fedezte a táska, pénztárca, szoknya, a jobb lábra való meg a parfüm (volt  E. L. kuponom is .) árát.
A táska szép világos aranyszínű, sportos, mindennapi darab, jól kihasználható, főleg, hogy sok hozzáillő szandálom, papucsom, cipőm van.

csak a kép miatt a turkálós stílus, van cipőtárolóm
És...

körömlakkom is van hozzá ;)

 Ezt a szandált néztem ki a Högl-nél :



Szerintetek jól döntöttem ?
Azért ha akciót, árengedményt lát valaki a Högl üzletébe, kérem írjon.

 


18 megjegyzés:

  1. Szerintem igen...a táska jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Jobb a táska!

    Én is így jártam ma, ezer éve kinéztem egy szemfestéket, ma elmentem megvenni, de szemfesték nélkül, egy rúzzsal jöttem haza :-D

    VálaszTörlés
  3. nekem a szandi tetszik jobban. viszont diákpénztárcásként abszolút az elsőt pártolomXD

    VálaszTörlés
  4. Jól döntöttél, de azért a szandi is, nagyon jól néz ki...:)))

    VálaszTörlés
  5. Be kell szerezned! Bocsi, bénázás....

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép a táska O.o gyönyörű :) a lakkal meg csudi jó ;)

    VálaszTörlés
  7. Az ott egy Chanel cipő?*.*
    Nagyon jókat vettél, jól döntöttél

    VálaszTörlés
  8. Nekem nem tetszik a rózsaszín szandál amúgy sem, de a táska fantasztikus, szóval nagyon is jól döntöttél :)

    VálaszTörlés
  9. jobban sikerült ez a táskás vásárlás szerintem is :))

    VálaszTörlés
  10. Nem kérdés, jól döntöttél!

    VálaszTörlés
  11. szerintem nagyon jól döntöttél!!és még van hozzá körömlakk is .;]

    VálaszTörlés
  12. Szerintem is jó döntés volt. Így több mindened lett, cipőt meg bármikor találsz, lehet hogy jobbat is, bár ez is szép. ^^

    VálaszTörlés
  13. Az a guess cipo nekem is megvan:D

    VálaszTörlés
  14. A Guess cipőt/szandált imádom, olyan kényelmes mint egy sportcipő, 3. nyarat kezdtük meg :D

    VálaszTörlés
  15. Nekem is ez lesz a harmadik nyaram, es meg olyan mintha uj lenne. Ez volt az elso telitalpas cipom, ugy orultem neki mikor megvettem:D

    VálaszTörlés
  16. A táska nagyon szép, de ha megunod, szólj nekem bátran ;) Átveszem ;)
    A szandál sztem nem illik hozzád, ennél sokkal vagányabb cipőid vannak. Azon kívül,hogy kényelmes lehet és márkás, nem látok benne semmi különlegeset.
    Neked ennél több kell ;)

    VálaszTörlés