2012. május 11., péntek

Ximenia olaj +


Sziasztok !

Azért kezdtem el a szilikonmentes hajápolási rutint alkalmazni, hogy dúsabb, egészségesebb  szebb hajam legyen.
Sokkal szívesebben vásárolok, használok természetes, natúr termékeket mint nagy nevű de hasztalan hajápolási készítményeket. Nem vagyok csőlátású bionő, aminek van látszatja azt használom.

Nézzük eddig mit használtam, ez a viszonyítási alap, e miatt fontos felsorolni.
Elsőnek a szilikontartalmú hajolajak illetve hajformázó termékek: Moroccain oil, Orofluid, John Frieda, Alterna, Redken, Fekkai, Pureology, KSM California, Sexy Hair, Paul Mitchel, L'Anza ....

Natúr, bio olajak, hajformázók : márkák- Rahuna, Leonor Greyl, Avelda, Jhon Master Organic... olajak- kókuszzsír, Zapote(Sapote) olaj, kamélia olaj, tamanu olaj, uborkamag olaj, rizskorpa olaj, avokádó olaj, olíva olaj, ricinus olaj........

És ami eddig a legjobb számomra a XIMENIA OLAJ !!!


A Ximenia olaj egy nagyon egyedi állagú olaj, elsőnek egy hígabb mézhez hasonlít, mikor elsőnek kinyomtam pár cseppet a kézfejemre és megláttam/ éreztem ezt, arra gondoltam "Erzsi megint mit vettél" majd ahogy nagy szomorúan masszíroztam, pár másodperc múltán meglepődve tapasztaltam, tökéletesen felszívódik a bőrbe,nem maradt olajos a bőröm.
Ezen felbátorodva bekentem vele a fejbőröm és a hajam vékonyan, amit reggel mostam le.
Nagyon keveset használtam, összesen 4-5 borsó szemnyi olajat masszíroztam el, a haj és fejbőr egészére.
Reggel megmostam  az Alterra hajdúsítós samponjával és kiültem a terasz napos részére száradni hagyni a hajam. Párszor beletúrtam az ujjaimmal, majd kávézás után kifésültem a pöpecc Kent hajkefémmel ami kimondottan vékonyszálú hajtípushoz való.Itt már gyanús volt, túl soknak éreztem a hajam, szaladtam a tükörhöz és ott majd hanyadtvágtam magam, szép, fényes dús hajzuhatag volt a fejemen.
A samponon kívül semmit nem használtam.
Szerda reggel
Péntek este
Látszik, hogy 3 nap elteltével sem zsíros, lelapult a hajam, mint írtam még balzsamot sem használtam. Sajnos a most készült kép (napfényre volt állítva a gép) túlexponált, de a hajam látszik.
Szóval nagyon-nagyon elégedett vagyok a Ximenia olajjal ami kézápolásra is tökéletes. ( a szempilláim is bekentem vele ;))

Az 50 ml kiszerelésű Ximénia olaj 1900 ft.-ba kerül, vasárnapig akció van, ami  -10%.
Egy tubus olaj becslésem szerint 12-14  alkalomra elég félhosszú hajnál, nem nagy mennyiség kell, hanem türelemmel elmasszírozni, ez a lényeg.


Kedvese olvasóim, rátok is gondoltam és a Naturkence  jóvoltából  2  ajándékcsomagot sorsolok ki a blog rendszeres olvasói között, aki szeretné kipróbálni a termékeket, szeretne játszani a megjegyzéseknél jelezze melyik tetszik jobban.


A  csomagok közötti különbség, az 1. csomag Tamanu olajat a 2. uborkamag olajat tartalmaz.
Sorsolás 05. 20.-án este.


Kiegészítés, egy kép ami vasárnap reggel készült a 2. ximénia olajos pakolás után, komolyan mondom nem akarom elhinni , hogy ennyire jó :

82 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a végeredmény, amit az olaj a hajaddal tett! :)
    Remélem, hosszabb távon is írsz majd még róla. :)

    A lehetőséget pedig köszönöm, az első csomagot választanám, a sheavajat amúgy is szerettem volna már kipróbálni, jól jönne... :)

    VálaszTörlés
  2. úúú elolvastam mindent és nehezen, de az uborkás, azaz a 2. csomag mellett döntöttem:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Örülök, hogy bevált. Néha a legegyszerűbb dolgokkal lehet csodás eredményt elérni.

    Ha lehet választani akkor a 2-at próbálnám ki.

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    Anna

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem a 2.csomag a szimpatikusabb.
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is az első csomagot választanám.
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  6. Ú,de jól néz ki a hajad. Sokkal fényesebb,mint 1-2 hete.

    És az egyes csomagra pályázom.
    Uff

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Én az elsőt szeretném. Szép a hajad.

    VálaszTörlés
  8. Szia! húú, nekem nagyon szimpatikusak ezek az olajok, jó hogy írtál róluk! :) a csomagok közül én az elsőt választanám :D

    VálaszTörlés
  9. Wow, én erről az olajról még nem is hallottam.
    Szívesen kipróbálnám bármelyik csomagot ;)

    VálaszTörlés
  10. 2. csomagot szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon meggyőző az olaj! Kipróbálom szerintem, ha elfogyott a kókuszolajam.

    A 2. csomagot választanám, ha véletlen nekem kedvezne a szerencse:)

    VálaszTörlés
  12. Jónak tűnik:)

    Második csomi :)

    VálaszTörlés
  13. Még nem hallottam erről az olajról, de megfogom lesni közelebbről az biztos!

    Nagyon szívesen játszanék, engem az uborkamag olajos csomag érdekelne :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Nekem a 2. csomag a szimpatikusabb.
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  15. szia!
    köszi a lehetőséget!
    engem is a 2. csomag érdekelne jobban, imádom az uborkás dolgokat. a shea vajat is régóta ki szeretném próbálni :)
    üdv, muccuus

    VálaszTörlés
  16. nagyon jól hangzik:D(bár holnapra tuti elfelejtem a nevét:D)
    én az első csomagot választanám:D

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Ez nagyon kedves Tőled!
    Ha a szerencse nekem kedvez, akkor én a 2. csomagot választanám!
    Örülök, ha a bloggok világában természetes összetevőkről olvashatok és ez mostanában egyre sűrűbb.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    A 2. csomag érdekelne jobban.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Hmm, ez eléggé meggyőző, és még az ára sem vészes :O
    2×is megnéztem, hogy nem néztem-e be, hogy egy nullával kevesebbet látok.. :D

    Én a második csomagért szeretnék jelentkezni :$
    Köszönöm a lehetőséget, kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  20. Nem semmi a hatása! Bármelyik csomagot szivesen kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
  21. Aaaah, én is akarok dús hajzuhatagot, de mindig lelapul az enyém :(

    Imádok mindent ami ubis, úgyhogy a 2. csomag egy icipicit szimpatikusabb, de mivel imádom a natur cuccokat, bármelyikkel boldog lennék :)

    Jó hétvégét Neked!

    VálaszTörlés
  22. azt hiszem itt lenne az ideje hogy én is leváltsam a szilikonos cuccokat:) a 2. csomag jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  23. Én se fogom tudni megjegyezni a nevét, pedig lehet meg kéne, mert elég meggyőző. :)

    2. csomagot próbálnám ki szívesen. :)

    VálaszTörlés
  24. Egyre szebb a hajad!
    Kíváncsi lennék az olaj hosszú távú hatására is, kérlek számolj be arról is később.

    Köszönöm szépen a lehetőséget, engem a 2. csomag érdekelne, ha Fortuna rám mosolyogna :-)

    VálaszTörlés
  25. Szia. Ígéretes. :)
    A 2. csomagot szívesen kipróbálnám.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    A második csomagra szeretnék benevezni :) Érdekel ez az uborkamag olaj...

    VálaszTörlés
  27. Én is próbáltam már ezt az olajat, és imádom! :)

    2. csomag érdekelne. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  28. SZia, a második csomagnak örülnék eléggé :) köszi, hogy megint gondoltál ránk :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Nagyon klassz dolgok! Imádom ezeket!
    Ha szerencsés leszek, az 1. csomagot szeretném.

    VálaszTörlés
  30. Váóóóó, mennyi haj :) Örülök nagyon, hogy ennyire bevált az olajad :)
    ha nyerek én a 1-est szeretném :)
    :D

    VálaszTörlés
  31. Látszik a képeken hogy szép fényes a hajad:)
    Második csomagot szeretném:)

    VálaszTörlés
  32. Szuper cuccok! Én az 1. csomagot szeretném!

    VálaszTörlés
  33. A második csomagot választanám, és nagyon örülök már a lehetőségnek is :)

    VálaszTörlés
  34. "csőlátású bionő"- ez teszik :D ÉN mostanában orientálódok inkább a bio dolgok felé, de eddig még nem találtam olyat ami ennyire jó lenne, mint nálad a Ximenia olaj. Lehet kipróbálom én is, az ára sem vészes :)
    Szeretnék én is csatlakozni a játékhoz és a 2. csomagra esett a választásom :)

    VálaszTörlés
  35. Szia! Múltkor tök véletlenül vettem egy szilikonmentes balzsamot (Hirtelen kellett, berongyoltam egy osztrák Dm-be és lekaptam a polcról gyakorlatilag a legolcsóbb Balea-s terméket, itthon vettem csak észre, h szilikonmentes.) Szóval bárki bármit mond a sz.mentes dolgokról, még az én agyonszőkített, majd barnított hajammal is hasonló hatást tett. :) Selymes és nulla lelapulás. Oké, hogy nem bio, de idekívánkozott a bejegyzés. És még mindig a barna hajadra szavazok, csíkok nélkül. :)))

    VálaszTörlés
  36. :)) annyira örülök mindig az ilyen természetes összetevőjű dolgokról írt bejegyzéseidről.. mindig tanulok belőlük valami újat! És azt hiszem, én az első csomagra szavaznék!! :))

    VálaszTörlés
  37. jaaaaaaaaajj, de szép lett a hajad:)
    az 1. csomagot szívesen megnyerném

    VálaszTörlés
  38. Szia! Engem meggyőztél erről az olajról.:) Egy nap biztosan kipróbáloM! Én az első csomagot választanám. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Nagyon jó az ötlet nemtudtam , hogy hajra is használható de a végeredmény szuper és gyönyörű a hajad.
    A 2. Csomagot választanám.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Nagyon tetszik az oldalad. Ez a bemutató király lett, nagyon szép lett a hajad, engem meggyőzött. :)
    Mind a két csomag szuper lehet, nehéz választani, de ha kell a 2 csomag szimpibb. :)

    VálaszTörlés
  41. ez képek alapján tényleg nagyon jónak tűnik! az első csomagnak nagyon örülnék.:) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Nagyon nehéz a választás,ezek a natúr cuccok nekem is egyre szimpatikusabbak.
    Az 2 csomagot szeretném,köszi a lehetőséget és sok ilyen bejegyzést szeretnék még olvasni!!!:)

    VálaszTörlés
  43. 2. :)
    köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
  44. Én a 2. csomagot választanám! Köszönöm szépen, hogy játszhatok!

    VálaszTörlés
  45. De szuper vagy:)Az első csomagot próbálnám ki:)

    VálaszTörlés
  46. Nagyon ígéretes a végeredmény, dús sörényed lett :)
    A második csomagot szívesen kipróbálnám.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  47. Én a második csomagot próbálnám ki.
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  48. Sziaa.
    A második csomagt probálnám ki ( :

    VálaszTörlés
  49. Sziaa, odavagyok ezekért a bio cuccokért csak még nem volt lehetőségem kipróbálni:/ elsőt választanám köszi :)

    VálaszTörlés
  50. Szia !

    Nagyon látványos a változás, s ezek után gondolkodom, hogy én is kipróbálom.

    A játékban a 2. csomagot választanám.

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Én az 1. csomagot választanám :)
    Köszi a játékot ;)

    VálaszTörlés
  52. hát ezek után lehet,nekem is be kellene ezt szereznem... :)
    A játékban a 2. csomagot választanám,ha nyernék :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!

    Én az első csomagot választanám! :]

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Ha nyernék, akkor az elsőt választanám!:)

    VálaszTörlés
  55. Szia! Az 1. csomagra pályáznék. Köszi!

    VálaszTörlés
  56. Szia! Az első csomagot szeretném megnyerni. Üdv

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Azt hiszem én is veszek ilyet. :)
    A 2. csomagra pályáznék. Üdv.:

    VálaszTörlés
  58. Szia, a 2. csomagot szeretném megnyerni :)) Köszi a lehetőséget:)))

    VálaszTörlés
  59. Tényleg nagyon jól néz ki a hajad, képen is látszik, hogy puha, könnyed! Nekem is lelapulós és nehéz sajnos, lehet, kipróbálom ezt! (a sok nagy nevű cucc semmit sem ér...)
    -----------
    Jelentkeznék a játékra! AZ 1. sz. csomagot szeretném! Köszi a lehetőséget!

    Szép napot! :-)

    VálaszTörlés
  60. Szuper lett a hajad :)
    A 2.csomagot valasztanam!Koszi

    VálaszTörlés
  61. wow, ez tényleg hatásos! :o
    az első csomag jöhetne :)

    VálaszTörlés
  62. Jujjj de jó lett!
    És a post is nagyon hasznos!

    Köszönjük a játékot!
    Nekem a 2.-es csomira fáj a fogam, ahhh de kipróbálnám..

    VálaszTörlés
  63. köszi a lehetőséget!
    én igazából mindkettővel őrületesen boldog lennék, teljesen mindegy, mert mindenre kíváncsi vagyok:), de ha már választani kell, akkor az egyes csomag.

    VálaszTörlés
  64. Szia!

    Nehéz a választás, de sikerült: a második csomagot szeretném megnyerni.

    VálaszTörlés
  65. Szia Erzsi!

    Szuper az új varázsolaj, tutira kiprobalom!
    Csomagok közül barmelyiknek úgy örülnék, mint majom a farkának! :D

    Köszi, puszi

    VálaszTörlés
  66. A második csomagnak örülnék. :)

    VálaszTörlés
  67. Az első csomag tetszik nekem is!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  68. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  69. Szia a 2.csomagot választanám :) és köszi !!

    VálaszTörlés
  70. Én a 2ikat választanám,kíváncsi vagyok milyen lenne :)

    VálaszTörlés
  71. Ha nyernék,akkor a második csomagot szeretném.

    VálaszTörlés
  72. Szia!

    Nagyon jó lett a hajad, én még nem is hallottam ezekről a termékekről. Nagyon örülök neki, hogy írtál róluk, mert én is próbálok természetes termékeket választani az utóbbi időbe, főként amióta rájöttem, hogy a Baba habfürdő is Sodium Laureth Sulfate-ot tartalmaz.

    Én az 1. csomagot választanám.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  73. Szia!! Szeretnék én is itt is jelenntkezni ha szabad.
    A Tamanu olajat tartalmazó csomit szeretném.

    Ha ilyen anyukám lenne,mint te, én lennék a világ legbboldogabb gyermeke.. És a fiaidba titkon szerelmes vagyok xD PsssztXD

    VálaszTörlés
  74. Én is jelentkeznék! :) és az első csomagot szeretném! :)

    VálaszTörlés
  75. Nekem a 2. csomag szimpibb :D
    Kíváncsi lennék, hogy viselkedik a haj simítás után.
    Nálam az olajok azután már nagyon működnek.

    VálaszTörlés
  76. Annyira láma vagyok, de nem értem, mikor kell ezt az olajat használni, hajmosás után nedves hajra-fejbőrre vagy szárítás után?
    Valamint említettél egyszer egy Acca pacca hajkefét is, az milyen és hol kapható? (tegnap találtam a blogodra, össze-vissza mazsolázgatok benne)

    VálaszTörlés

  77. Hajmosás előtt pakolásként szoktam használni. Jobb tartása van a hajamnak, fényes, hidratáltabb.
    Valószínűleg a masszázs (míg az olajat bemasszírozom) is jót tesz a hajhagymáknak, serkenti a vérkeringést.
    legalább 3-4 órát szoktam a hajamon hagyni, alufóliával betekerve, a megjelenésem kicsit Sci-fi-s de megéri legalább 2 hetente hajpakolást használni.
    Jó még a ricinus, olíva, avokádó, uborkamag, tamanu olaj de nekem a ximénia olaj vált be a legjobban.

    VálaszTörlés
  78. Köszi!
    Tamanu olajam van, de eddig csak arcra használtam, nem gondoltam, hogy hajra is jó. Ha majd veszek ximeniát, ahhoz keverhetek tamanut, vagy nem érdemes keverni, jobb magában? Olyan jó, hogy kérdezhetlek, magamtól ilyenekre rá se jövök :-(

    VálaszTörlés

  79. Jobb ha felváltva használod, pl 5-6 alkalommal az egyiket majd váltasz, így jobban láthatod melyik fog számodra beválni :)

    VálaszTörlés